Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is knap

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
12-11-2002, 17:17

Naar aanleiding van de poll die anouarbleueyes heeft geopend over knap zijn vraag ik me dit af wat is knap wat vind jij knap??

roosje22
12-11-2002, 17:19
beauty is in the eyes of the beholder :D

yasmijn
12-11-2002, 17:37
ALS JE MOOI BENT VAN BINNEN SRAAL JE HET OOK UIT DUS IK VIND ALS JE NIET ZO MOOI BENT MAAR TOCH EEN MOOI HARTJE HEBT DAN STRAAL JE TOCH WAT MOIS UIT!! :) BOUSSA YASMIJN!! :ZWAAI:

sherine
12-11-2002, 17:46
niemand is lelijk iedereen heeft op zijn eigen manier iets knaps....en jah als je dat maar genoeg beseft word je dat vanzelf.

AnouarBlueEyes
13-11-2002, 09:55

Hahahaha die Sherine toch....niemand is lelijk???? Dan moet je eens ff hoog nodig op www.uglypeople.com kijken.... En als antwoord op de vraag wat is knap.....om een paar voorbeelden van knap te noemen.....Shakira....JLo.....Catherine Zeta Jones.....en ga zo maar door.....

doc25
13-11-2002, 10:02
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Hahahaha die Sherine toch....niemand is lelijk???? Dan moet je eens ff hoog nodig op www.uglypeople.com kijken.... En als antwoord op de vraag wat is knap.....om een paar voorbeelden van knap te noemen.....Shakira....JLo.....Catherine Zeta Jones......Doc25.....en ga zo maar door..... :D

jawhara1
13-11-2002, 10:05
Mijn verloofde is knap :wow: :wow: :wow:

AnouarBlueEyes
13-11-2002, 10:08
Jawhara je weet dat je knappe mannen altijd moet delen.....!!

jawhara1
13-11-2002, 10:21
denk je ??? ben dag en nacht bij hem de enige persoon met wie ik hem deel is zijn zusje hij is gewoon zot op haar zou je niet zo een lief braaf kind.Maar zoals je zei .heb wel last gehad van meisjes .Heb geen vriendinnen meer omwille van hun roddels over hem en mij

AnouarBlueEyes
13-11-2002, 10:23
Zo zie je altijd maar weer wie je echte vrienden zijn....van dat geroddel heb ik dagelijks last....

jawhara1
13-11-2002, 10:26
erg he .Weet je in het begin zeiden ze niks over ons tot hij bij de hand was komen vragen toen begon het hoor .Maar ik ben niet van gisteren en mijn man ook niet.Moest je een vriendin hebben .Steun elkaar want voor de rest zal je niemand nodig hebben

tetouani79
13-11-2002, 10:33
het is mar wat jezelf knap vindt. het verschilt van persoon tot persoon(gelukkig), er zijn mensen die op dikke mensen vallen en er zijn mensen die op dune mensen valen en zo voort. knap is een gave wat je hebt als persoon, het is een combinatie van innerlijk en uiterlijk schonheid. als je die twee hebt kan je spreken over knap zijn en elke mens heeft een ander innerlijk en uiterlijk schoonheid. the angel has spoken :engel: :engel:

zolikha
13-11-2002, 10:58
knap......mustapha uit BB is knap en norredine uit almere ook en mijn broertjes naturlijk!

tetouani79
13-11-2002, 11:09
Origineel gepost door Kadir Ik:cool: yeeh right, met die kale plate kop van je of niet :D :zwaai: de engel jokt gewoon :engel: :engel:

mimi_tangaouia
13-11-2002, 11:12

Origineel gepost door sherine niemand is lelijk iedereen heeft op zijn eigen manier iets knaps....en jah als je dat maar genoeg beseft word je dat vanzelf. heey shirene dat zeg ik ook altijd en anouar het moet ook wel inhoud hebben en zolas ook net zei dat je knappe mannen altijd moet delen dat geld ook voor knappe vrouwen!!

Pagina's : [1] 2 3