Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn leven zonder liefde

JudgmentDaY
12-05-2004, 18:29

Hoe kunnen mensen aan liefde denken, lachend door het leven gaan als je ziet wat er buiten je "land" gebeurt? Je mede-islamieten vragen niet veel, alleen dat ze in rust kunnen leven. In plaats daarvan worden ze gemarteld en gedood. Aan liefde afkomstig van een man en of vrouw denken ze totaal niet aan. Liefde voor Allah swt is groot, meer hebben zij niet nodig en wij ook niet. Jammer, dat vele mensen blijven hangen op de minst belangrijke dingen in het leven. Ja wij leven, dit is niet aan ons allen gegund. Op zulke momenten maakt liefde voor het ander geslacht niet belangrijk. Ik ben blij dat ik leef en ben Allah Swt hier elke dag dankbaar voor:) :zwaai:

Lady_moi
12-05-2004, 18:34
Wollah je hebt gelijk

JudgmentDaY
12-05-2004, 18:35
Origineel gepost door Clitcorrector Je bent Gebannend! Misschien na een trip Guantanamo dat je er wellicht anders over zou gaan denken:) :zwaai:

C_OUJDIA
12-05-2004, 18:38
Liefde voor de Islam dat heb ik wel... Het woord liefde hoeft dus niet zozeer de liefde voor het andere geslacht te betekenen

JudgmentDaY
12-05-2004, 18:56

Origineel gepost door Clitcorrector Guantanamo? :confused: ik ga liever 2 weken vrijen met jou op natte zand in Thailand dan ga ik ook wel er anders over nadenken :D ;)

Marrakchia_86
12-05-2004, 20:16
Origineel gepost door JudgmentDaY Hoe kunnen mensen aan liefde denken, lachend door het leven gaan als je ziet wat er buiten je "land" gebeurt? Je mede-islamieten vragen niet veel, alleen dat ze in rust kunnen leven. In plaats daarvan worden ze gemarteld en gedood. Aan liefde afkomstig van een man en of vrouw denken ze totaal niet aan. Liefde voor Allah swt is groot, meer hebben zij niet nodig en wij ook niet. Jammer, dat vele mensen blijven hangen op de minst belangrijke dingen in het leven. Ja wij leven, dit is niet aan ons allen gegund. Op zulke momenten maakt liefde voor het ander geslacht niet belangrijk. Ik ben blij dat ik leef en ben Allah Swt hier elke dag dankbaar voor:) :zwaai: Walahila meid, ik sta er el hamdoelilah elke dag bij stil, bij al mijn Salaat die ik ook el hamdoelilah verricht... Je haalt echt de woorden uit mijn mond, met het bovenste jouw topic! Tbarkelah haliek a gtie... Allah (swt) koen fel 3wen Incha Allah! Liefs Marrakchia :zwaai:

JudgmentDaY
12-05-2004, 23:20
Origineel gepost door Marrakchia_86 Walahila meid, ik sta er el hamdoelilah elke dag bij stil, bij al mijn Salaat die ik ook el hamdoelilah verricht... Je haalt echt de woorden uit mijn mond, met het bovenste jouw topic! Tbarkelah haliek a gtie... Allah (swt) koen fel 3wen Incha Allah! Liefs Marrakchia :zwaai: ;)