Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die Aardige meid vandaag

Pagina's : [1] 2 3

Lady_moi
12-05-2004, 18:17

Ik liep vandaag weer als een gek in de stad winkel in en uit :stoned: Met een vriendin beetje wandelen :melig: We zagen toen een meid met een hoofddoek en ze gaf ons echt zo een aardige glimlach :) En dat terwijl wij haar nie es kenden :o Weet je hoe aardig ik da vond van haar meskiena :goedzo: Ja ik wou dat me jullie delen want zo zie je maar wat een simpele glimlach kan doen het heeft me echt blijgemaakt Dat er nog zulke mashallah meiden zijn, iedereen zou zo moeten zijn Dan zou de wereld er mooier uitzien :o :zwaai:

MissBlaBla
12-05-2004, 18:19
Weet je hoevaak ik gescot ben wanneer ik glimlach naar iemand. BlaBla

Lady_moi
12-05-2004, 18:20
Ik ben geen lesbi stinkaard minnares homo met u opgevouwde broek en gescheerde benen Origineel gepost door Clitcorrector jij lesbi !!

Lady_moi
12-05-2004, 18:22
Meskina niks van aantrekken weet je ik ben ook vaak gescot geweest maar ook soms niet :) Ik glimlach ook gewoon naar een lieve meid als ze hoofddoek draagt :o Want die zonder scotten mij meestal :( Maar goed nie iedereen is zo alhamdoulilah Jij bent dan aardig geweest en zij niet Hun probleem niet de uwe ;) Origineel gepost door MissBlaBla Weet je hoevaak ik gescot ben wanneer ik glimlach naar iemand. BlaBla

Lady_moi
12-05-2004, 18:23

Was het een meid? :D Origineel gepost door APPELSTRONT dat had ik ook afgelopen zaterdag werd er helemaal happy van :o

Lady_moi
12-05-2004, 18:25
En de wereld is een paradijs zonder u kop Origineel gepost door Clitcorrector jij lesbi !! de wereld is mooier zonder jou kop ja. en je kontgat praatjes :rolleyes:

Lady_moi
12-05-2004, 18:31
Ho ho de enige ho hier is zijde gij a homo met lipgloss van loreal Mij niet gegund?? Wie zijde hij misschien?? Ow ik was vergeten da Allah alleen mocht oordelen a debiel met kromme benen die op zn hoofd is gevallen bij zn geboorte Origineel gepost door Clitcorrector het is je niet gegund ho de paradijs anders was ik al lang verdwenen :rolleyes:

Miss_Wafae
12-05-2004, 20:42
Origineel gepost door Lady_moi Meskina niks van aantrekken weet je ik ben ook vaak gescot geweest maar ook soms niet :) Ik glimlach ook gewoon naar een lieve meid als ze hoofddoek draagt :o Want die zonder scotten mij meestal :( Maar goed nie iedereen is zo alhamdoulilah Jij bent dan aardig geweest en zij niet Hun probleem niet de uwe ;) Niet Stom Bedoelt Maar Glimlach Je Alleen Maar Naar Meiden Die Een Hoofddoek Dragen..?

Salaama
12-05-2004, 20:51
Origineel gepost door Lady_moi Ik glimlach ook gewoon naar een lieve meid als ze hoofddoek draagt :o Want die zonder scotten mij meestal :( Maar goed nie iedereen is zo alhamdoulilah Jij bent dan aardig geweest en zij niet Hun probleem niet de uwe ;) Hahaahhaa ik word soms ook gescot..Lelijk sta je daar met je mooie glimlach, krijg je een droge blik terrug..hihihi.. Maarre Lieveschat het ligt niet aan een hoofdoek; of je aardig bent of niet, het ligt aan de persoon. :D

alhoceimachaima
12-05-2004, 20:56
HAHHA DAT VIN IK SO LEUK IK IK BELGIE GEBEURD DAT VAKER DAN HIER K LIEP LAAST IN BELGIE KOMT ER SO MEISJE OPME AF ZEGT ZE ASLAAM OULEIKOUM EN LOOP DOOR EERST DAT IK SO VAN HUH EN TOEN ZEI K OULEIKOUM SALAAM DAT GEBEURD VAKER IN BELGIE DAN IN NL

happy1
12-05-2004, 20:59
wat een onzin weer hier!!!

Marrakchia_86
12-05-2004, 21:04
Ja, onzin begint weer...

madame_nadia
12-05-2004, 21:04
nee geen onzin, wil je onzin ga naar onzinhoekje :rolleyes: weetje wat bijzonder is! als een merk-meisje (van top tot teen in Diesel, Gsus of mexx ofzo..) naar me glimlacht! Gebeurt niet vaak bij me namelijk, ze voelen zich te geod voor me :verdriet:

minora
12-05-2004, 21:06
Origineel gepost door APPELSTRONT dat had ik ook afgelopen zaterdag werd er helemaal happy van :o :boos: Val neer!

happy1
12-05-2004, 21:19

ik snap er geen hol van lekker boeiend dat iemand met hoofddoek, burka, merkkleding of wat dan ook naar me glimlacht!! ik word er egt nie blij van... ik vergeet het gelijk!

Pagina's : [1] 2 3