Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leugens

Pagina's : [1] 2

ik_oke_is
12-05-2004, 17:12

hoeveel huwelijken beginnen met leugens? als ik hier lees wat jullie soms poste, sorry hoor maar sommige die hier dingen posten, ik geloof nooit dat jullie dat allemaal delen met jullie toekomstige mannen/vrouwen, en dus beginnen de meeste huwelijken met leugens.... en dan maar versteld staan dat het misloopt :)

mocro_souhaila
12-05-2004, 17:17
:rolleyes: echt he

Lady_moi
12-05-2004, 18:09
Een huwelijk die gebaseerd is op leugens loopt vaak mis Want vroeg of laat komen de leugens toch uit

Benkiro
12-05-2004, 18:24
heb je da helemaal in je eentje bedacht? Knap hoor...

BentFes
12-05-2004, 18:26

Origineel gepost door ik_oke_is hoeveel huwelijken beginnen met leugens? als ik hier lees wat jullie soms poste, sorry hoor maar sommige die hier dingen posten, ik geloof nooit dat jullie dat allemaal delen met jullie toekomstige mannen/vrouwen, en dus beginnen de meeste huwelijken met leugens.... en dan maar versteld staan dat het misloopt :) Idd. Elke band die begint met een leugen, zal eindigen met een harde waarheid. :)

MissBlaBla
12-05-2004, 18:30
Origineel gepost door ik_oke_is hoeveel huwelijken beginnen met leugens? als ik hier lees wat jullie soms poste, sorry hoor maar sommige die hier dingen posten, ik geloof nooit dat jullie dat allemaal delen met jullie toekomstige mannen/vrouwen, en dus beginnen de meeste huwelijken met leugens.... en dan maar versteld staan dat het misloopt :) Ik heb hier een dubbele mening over... Mee eens: omdat niet alle mannen tegen de waarheid kunnen :) Mee oneens: omdat er zat huwelijken zijn tussen man en vrouw die beiden geen heilig leven hebben gehad en dat van elkaar weten. PS: Het ligt maar net aan de situatie en aan je echtgeno(o)t(e). BlaBla

JudgmentDaY
12-05-2004, 18:40
Leugens, witt en of zwarte zijn er altijd en in elke huwelijk te vinden:) Om er dan meteen ervan uit te gaan dat hierdoor huwelijken stukgaan, is een beetje vergezocht:) Er speelt altijd meer.

ik_oke_is
12-05-2004, 19:01
Origineel gepost door mocro_souhaila :rolleyes: echt he :D gaan een ijsje eten jij , je bent veel te jong voor deze dingen :maf:

ik_oke_is
12-05-2004, 19:02
Origineel gepost door JudgmentDaY Leugens, witt en of zwarte zijn er altijd en in elke huwelijk te vinden:) Om er dan meteen ervan uit te gaan dat hierdoor huwelijken stukgaan, is een beetje vergezocht:) Er speelt altijd meer. ik heb het eerder over het begin van een huwelijk ;)

Lady_moi
12-05-2004, 19:02
Wie?? Gij?? Ja inderdaad!! Origineel gepost door Clitcorrector Leugenaar :o

ik_oke_is
12-05-2004, 19:06
Origineel gepost door Benkiro heb je da helemaal in je eentje bedacht? Knap hoor... probeer je intressant over te komen ofzo? :) probeer het nog eens ;)

MisS_PaRa_MaRoC
12-05-2004, 19:28
tjah leugens zijn er altijd en heb je bij beide kanten zowel man als vrouw :jammer:

berbertje00
12-05-2004, 19:47
Dat klopt :)

marjam123
12-05-2004, 20:20
ik lieg gewoon niet :o ;) maar ja... ik_oke_is... je hebt gelijk... xxx

minora
12-05-2004, 20:24

True :)

Pagina's : [1] 2