Bekijk originele versie : Jaques Cousteau bekeerd tot islam
GrandmasterJ
12-05-2004, 14:49
de beroemde Jaques cousteau bekeerde zich tot de islam toen hij onderzoek deed in de oceaan en ontdekte dat de het zeewater van de middelandse zee en de atlantische oceaan niet met elkaar vermengde doordat er tussen deze twee wateren een stroming liep die deze uit elkaar scheid. Maar deze ontdekking stond al in de heilige koran.
Sura 25 Al-Furqan : Verse 53)
"And He (Allah) made a separating bar between the two bodies of
flowing waters."
(Sura 27 An-Naml : Verse 61)
"He (Allah) let free the two bodies of flowing water, meeting
together : between them is a barrier which they do not transgress."
(Sura 55 Al-Rahman : Verse 19:20)
voor meer informatie deze link http://answering-islam.org.uk/Hoaxes/cousteau.html
Origineel gepost door GrandmasterJ
De beroemde Jaques Cousteau die ...............ligt al 10 jaar onder de zoden
GrandmasterJ
12-05-2004, 14:57
ja dat weet ik al vriend dat hoef je me niet te vertellen maar je kunt best mensen vertellen wat ze niet wisten.
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:00
de enige die zuurstofgebrek heeft ben jij, en aangezien jij het licht nog niet gezien hebt raad ik je de Heilige Koran te gaan lezen, misschien ontdek je nog es iets wat over een paar honderd jaar ontdekt word.
Wael_Beni_Saidi
12-05-2004, 15:04
Origineel gepost door GodfriedvanB
Mocht het waar zijn wat ik betwijfel aangezien ik het woord hoaxes in de link zie staan, denk ik dat de "wonderbaarlijke" bekering eerder te wijten is aan zuurstofgebrek tijdens het duiken....
wanneer ik je keel dicht knijp jah als ik je tegenkomen...
hbohuisvrouw
12-05-2004, 15:09
Mocht het waar zijn wat ik betwijfel aangezien ik het woord hoaxes in de link zie staan, denk ik dat de "wonderbaarlijke" bekering eerder te wijten is aan zuurstofgebrek tijdens het duiken....
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sorry hoor maar zelf ik als Moslim moet hier om lachen, sorry.
HahHAAHAHAHAHA, SORRY.
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:15
het gaat niet hier om passages of interpretabele stukjes of hoe je zo ook wilt noemen, het gaat hier om een wetenschapper die zich bekeerde omdat hij de waarheid zag. en ontdekte dat Allah de wereld en de mensheid heeft geschapen en de koran onze leiddraad was in ons leven. maar helaas kunnen mensen zoals jou het gewoon niet hebben. Hoe harder je er tegen aan schopt hoe meer je begint te beseffen dat je fout zit vriend.
hbohuisvrouw
12-05-2004, 15:28
Abou Batata, neem het leven toch niet zo serieus, als je af toe niet om jezelf en anderen kunt lachen, dan wordt je vanzelf toch wel gek. Dan hou je het op deze aarde toch niet lang vol.
En ik hou verder zelf wel van een beetje sarcasme of het nou van een Moslim of Niet-Moslim komt. En het zegt niets over of ik het verhaal van zijn bekering wel of niet geloof en of ik een goede Moslim ben. Net zo min als het dat over jou zegt.
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:31
Stomme trut lach maar. En je hoeft geen sorrie te zeggen. stelletjes ongelovigen. zeg dat maar tegen Azrain. Stelletjes idioten, als je in de spiegel kijkt moet je lachen want dan zie eindelijk eens in hoe stom je eruit ziet!!
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:33
Sorrie mijn excuus, je moet een blinde niet vertellen hoe een Roos eruit ziet.
hbohuisvrouw
12-05-2004, 15:38
Was dat de leer van de profeet vzmh?
Waarom voel je je in's hemelsnaam aangevallen?
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:41
Luister ik zeg wat ik wil! en als zo een dom trutje mij uitlacht reageer ik daarop. Ik weet niet wat voor een man jij bent. Maar ik laat me niet uitlachen hier en vooral niet van domme onwetende mislukkelingen die zogenaamd het tegendeel willen bewijzen op 1 of andere manier! en als jij daar bij wil horen zeg dat dan! Wees dan wel man genoeg om dat te zeggen!
hbohuisvrouw
12-05-2004, 15:45
Grandmaster, grandmaster ik lach je niet uit!!!
Hoe kom je erbij. Sterker nog ik geloof je verhaal heus wel.
Waar ik om lachte was die zin van GodfriedvanB.
Doe toch niet zo serieus allemaal. OEF!!!!
Origineel gepost door GrandmasterJ
Luister ik zeg wat ik wil! en als zo een dom trutje mij uitlacht reageer ik daarop. Ik weet niet wat voor een man jij bent. Maar ik laat me niet uitlachen hier en vooral niet van domme onwetende mislukkelingen die zogenaamd het tegendeel willen bewijzen op 1 of andere manier! en als jij daar bij wil horen zeg dat dan! Wees dan wel man genoeg om dat te zeggen!
Relax GrandmasterB...je hoeft niet de hele tijd een ontzettende eikel te zijn hoor...
GrandmasterJ
12-05-2004, 15:55
nee maar het irriteert me altijd aan als je topic plaats hoe mensen je voor schut proberen te zetten, alsof je ezel bent die zomaar dingen plaatst en ik laat me vooral niet uitlachen hier. kijk ik heb respect voor discussie maar dan moet ie wel eerlijk gevoerd worden en dan moet men mij niet gaan uitlachen of doen alsof ik achterlijk ben want dan word ik pissig!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.