Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Den Haag, Bezuidenhout...

ASOPOESTER
05-07-2009, 11:49

Wie komt er uit deze wijk of komt er vaak.. en kan mij vertellen hoe het daar is om te wonen?

ASOPOESTER
05-07-2009, 12:55
Het is een rustige buurt om in te wonen, erg wit, wat voor mij persoonlijk een grote + is =] zover mogelijk weg van mgarbah. Ik woon er niet, maar zat er op school, kom er nog regelmatig bij kennissen. Hmm ok thanks voor je reactie..

ASOPOESTER
05-07-2009, 13:51
Nog meer mensen die me iets over deze wijk kunnen vertellen?

Khebjefietsniet
05-07-2009, 13:58
Ik woon er zelf 2 haltes vandaan (Mariahoeve) en het is een heel rustige wijk bezuidenhout. Zoals de vorige al zei is het een witte buurt wat een voordeel is. Meeste huizen in Bezuidenhout zijn koopwoningen vandaar dat er nog niet zo heel veel buitenlanders wonen. Mariahoeve daarentegen zijn er veel meer sociale woningen te vinden waardoor het bij ons toch iets zwarter is. Dat is natuurlijk niet alles. In bezuidenhout zit je maar 3 haltes van het Centraal Station en het centrum af. Qua winkels ... echt werkelijk meer dan genoeg. Dan moet je denken aan de Theresiastraat en daarnaast allemaal kleine winkelstraatjes. Scholen zijn er ook genoeg op loopafstand of dan heel even met de bus/tram. Je zit naast een Politieburo(Overbosch) waar ook meteen het zwembad ernaast te vinden is. Heel veel groen(natuur) ook leuk als je ervan houdt. Eigenlijk is het enige nadeel,als je gelovig bent dan,dat er geen moskee te vinden is. Hoop dat je hier genoeg aan hebt.

ASOPOESTER
05-07-2009, 14:39

Ik woon er zelf 2 haltes vandaan (Mariahoeve) en het is een heel rustige wijk bezuidenhout. Zoals de vorige al zei is het een witte buurt wat een voordeel is. Meeste huizen in Bezuidenhout zijn koopwoningen vandaar dat er nog niet zo heel veel buitenlanders wonen. Mariahoeve daarentegen zijn er veel meer sociale woningen te vinden waardoor het bij ons toch iets zwarter is. Dat is natuurlijk niet alles. In bezuidenhout zit je maar 3 haltes van het Centraal Station en het centrum af. Qua winkels ... echt werkelijk meer dan genoeg. Dan moet je denken aan de Theresiastraat en daarnaast allemaal kleine winkelstraatjes. Scholen zijn er ook genoeg op loopafstand of dan heel even met de bus/tram. Je zit naast een Politieburo(Overbosch) waar ook meteen het zwembad ernaast te vinden is. Heel veel groen(natuur) ook leuk als je ervan houdt. Eigenlijk is het enige nadeel,als je gelovig bent dan,dat er geen moskee te vinden is. Hoop dat je hier genoeg aan hebt. Dank je wel voor je reactie! Heb er veel aan..

complexje
15-07-2009, 17:51
Het is een rustige buurt en eigenlijk best wel multiculti (maar toch iets meer wit). Vlakbij de snelweg A12 en het CS. Ik zou er wel willen wonen.

hakim_alphenaar
15-07-2009, 18:00
ik woon er niet maar ben er regelmatig geweest....ze zijn echt netjes...mooie cellen ... en de bewakers en rechters zijn mild... bezuidenhoutseweg rechtbank bedoel je tog?

Khebjefietsniet
15-07-2009, 20:04
ik woon er niet maar ben er regelmatig geweest....ze zijn echt netjes...mooie cellen ... en de bewakers en rechters zijn mild... bezuidenhoutseweg rechtbank bedoel je tog? :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Bijtje_
16-07-2009, 09:53
Ik woon er niet, maar zat daar ook op school en familie woont daar. Zijn overigens wel Nederlanders.. Mn oom en tante hebben het wel naar hun zin daarzo maar mn nichtje en neefje niet! Het is echt saai veel oma's en opa's in de buurt. Ik zelf vind het ook gewoon te rustig.. en dus saai! Wel gezellig om te winkelen op theresiastr, maar om te wonen?Nee mij niet gezien

Bijtje_
16-07-2009, 10:21
Waar zat je op school? Mondriaan aan de bezuidenhoutseweg, waar economie zit en jij