Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames...Rijbewijs? Ja graag of Neen thanks

Pagina's : [1] 2 3

blauwe_hemel
12-05-2004, 14:04

Salaam sisters Nou dames...ik vraag me wel af wie van de dames hier onder ons (zowel getrouwde als niet getrouwde ladies) zijn rijbewijs al heeft en werkelijk ook al rijdt met de wagen. Hoe lang heb je deze al en op welke leeftijd heb je hem behaald...was je toen al getrouwd of nog niet...zijn er ook getrouwde dames die hun rijbewijs pas hebben gedaan nadat ze getrouwd waren, hoe dacht je echtgenoot erover? Waarschijnlijk zijn er ook nog ladies onder ons die nog geen rijbewijs hebben...zijn jullie het dan nog van plan..of heb je meer van'Neen voor mij hoeft het niet' Ben benieuwd naar jullie reacties Groetjes :zwaai:

OemAbdoellah
12-05-2004, 14:05
Ja waarom niet? Ben getrouwd.., over een klein jaartje.. fffff gaan lessen! En een gevaar op de weg zijn ;)

blauwe_hemel
12-05-2004, 14:09
Origineel gepost door OemAbdoellah Ja waarom niet? Ben getrouwd.., over een klein jaartje.. fffff gaan lessen! En een gevaar op de weg zijn ;) haha...you go girl!

Hasna_real
12-05-2004, 14:22
Ik heb mijn rijbewijs nu ruim 8 jaar.Ik weet eigenlijk niet beter. Ik heb hem gehaald op mijn 18e, toen was ik nog niet getrouwd. Ik heb pas een jaar nadat ik hem had gehaald een autootje gekocht, omdat ik nog ff moest sparen :D Ik rij ook bijna elke dag auto. Ik zou het lastig vinden als ik geen auto zou hebben. Ik doe echt alles met de auto, hoezo lui ;)

OemAbdoellah
12-05-2004, 14:26

Origineel gepost door NeshWaha LOL Oemabdoellah en rijden YEAH RIGHT Die is bang in de auto hoor...Vooral als ik achter het stuur zit.... (weet je nog dordrecht) Ik heb mijn rijbewijs al zo een 2 jaartjes en die heb ik gehaald vooooordat ik trouwde en ik had ook al een auto voordat ik van man voorzien was...Lekker naar zusters enzo, daar had ik toen nog tijd voor.... Mijn man vindt het lekker makkelijk, en dat is het ook....lekker onafhankelijk...... HAHHAHA shtt metfed7inisch a winnie!! NeshWaha.. is gewoonweg een gevaar op de weg!! :eek: LOL>> Neshwaha is wel een leuke privetaxi.. :D :D

blauwe_hemel
12-05-2004, 14:31
Origineel gepost door Hasna_real Ik heb mijn rijbewijs nu ruim 8 jaar.Ik weet eigenlijk niet beter. Ik heb hem gehaald op mijn 18e, toen was ik nog niet getrouwd. Ik heb pas een jaar nadat ik hem had gehaald een autootje gekocht, omdat ik nog ff moest sparen :D Ik rij ook bijna elke dag auto. Ik zou het lastig vinden als ik geen auto zou hebben. Ik doe echt alles met de auto, hoezo lui ;) luierik dat je bent...haha..wat nou als je geen auto meer had

blauwe_hemel
12-05-2004, 14:32
Origineel gepost door NeshWaha LOL Oemabdoellah en rijden YEAH RIGHT Die is bang in de auto hoor...Vooral als ik achter het stuur zit.... (weet je nog dordrecht) Ik heb mijn rijbewijs al zo een 2 jaartjes en die heb ik gehaald vooooordat ik trouwde en ik had ook al een auto voordat ik van man voorzien was...Lekker naar zusters enzo, daar had ik toen nog tijd voor.... Mijn man vindt het lekker makkelijk, en dat is het ook....lekker onafhankelijk...... leuk voor je ;)

Hasna_real
12-05-2004, 14:42
Origineel gepost door blauwe_hemel luierik dat je bent...haha..wat nou als je geen auto meer had Dan ben ik helaas veroordeeld om met het openbaar vervoer te gaan, verschrikkelijk, vooral zomers. Iedereen stinkt naar zweet, getver!

blauwe_hemel
12-05-2004, 14:45
Origineel gepost door Hasna_real Dan ben ik helaas veroordeeld om met het openbaar vervoer te gaan, verschrikkelijk, vooral zomers. Iedereen stinkt naar zweet, getver! :hihi:

Mysticalia
12-05-2004, 15:17
Ik heb mn rijbewijs al een jaartje. en ja is supperrrrrrrhandig :hihi: maar nog geen auto :verdriet: ik wilde het aanvankelijke niet 'ikke en rijden :schok: nooooo way' :hihi: maar nu noemen ze me zelfs Schumacher :cool: :belgie:

blauwe_hemel
12-05-2004, 15:21
Origineel gepost door Mysticalia Ik heb mn rijbewijs al een jaartje. en ja is supperrrrrrrhandig :hihi: maar nog geen auto :verdriet: ik wilde het aanvankelijke niet 'ikke en rijden :schok: nooooo way' :hihi: maar nu noemen ze zelfs Schumacher :cool: :belgie: what nice...Schumacher :hihi:

missie_19
12-05-2004, 15:40
DAMESSS ik heb een vraagje weet iemand misschien een autorijschool speciaal voor mensen met vrees. Me zus wil namelijk gaan lessen maar alleen die auto vrees of wa dan ook houdt haar tegen Anybodyy

blauwe_hemel
12-05-2004, 15:50
Origineel gepost door missie_19 DAMESSS ik heb een vraagje weet iemand misschien een autorijschool speciaal voor mensen met vrees. Me zus wil namelijk gaan lessen maar alleen die auto vrees of wa dan ook houdt haar tegen Anybodyy Wel ik zie dat je van Nederland bent...dus kan je niet helpen, meid. Je zus zoekt dus een rijschool, hebben jullie er dan geen ergens in de buurt ofzo...en wat betreft de angst die ze heeft, dat heeft volgens mij wel iedereen (waaronder ik)..maar ja naarmate je leert rijden, verdwijnt die angst wel (denk ik...hoop ik). Wens haar in ieder geval veel succes toe. ;)

missie_19
12-05-2004, 15:59
Origineel gepost door blauwe_hemel Wel ik zie dat je van Nederland bent...dus kan je niet helpen, meid. Je zus zoekt dus een rijschool, hebben jullie er dan geen ergens in de buurt ofzo...en wat betreft de angst die ze heeft, dat heeft volgens mij wel iedereen (waaronder ik)..maar ja naarmate je leert rijden, verdwijnt die angst wel (denk ik...hoop ik). Wens haar in ieder geval veel succes toe. ;) Nee in de buurt nie, maar ik dacht ik plaats het hier misschien weet iemand iets... Ja ik zal het aan haar doorgeven en thannx schatje

BintElmagreb
12-05-2004, 19:11

Ik heb afgereden maar ben gezakt! :traan1: Ik vond het zooo erg! Echt verschrikkelijk.:verdriet: Maar ja..... Nu een andere rijschool zoeken en opnieuw lessen! :idee: Ik hoop dat mijn volgende keer insha allah bonus zal zijn! Ik rij nu al overal met mijn vader in de auto, maar toch is het een beetje gevaarlijk. Stel je voor dat ik gepakt word? Een dikke €400 of €500 boete! No way! :schok: Tot die tijd blijf ik voorlopig met mijn vader rustig rijden, wat ik haat vooral op de snelweg! :boos: Wassalaam. ps: DE HOEVEELSTE KEER HADDEN DE DAMES HUN RIJBEWIJS GEHAALD? BEN ERG BENIEUWD! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3