Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben te dik

Pagina's : [1] 2 3

Umm3isa
12-05-2004, 14:01

ik ben te dik kijk mensen ik wil zo graag vermageren ik ga deze zomer trouwen met een magere man en ik ga me belachelijk maken. ik wil zo graag vermageren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen iedereen zegt dat ik zehma niet dik ben enzo maar ik ben echt wel dik. ik ben 1m 69 en ik weeg 78kilo dat is echt heeel veel kan iemand me helpen aub, vermageringspillen ofzo waarmee dat je héél snel vermagert pm me aub of geef hier jullie raad ik reken op julie hulp

chahidaatje
12-05-2004, 14:07
He meid, Pillen en dat soort dingen , gewoon niet doen, je moet sterk zijn dat lukt het je. Ik ben nu zelf ook bezig, en ik weet hoe jij je kan voelen. Maar ik ben nu ook al heel wat afgevallen. Ik drink veel water , en je moet tussendoortjes gewoon laten staan , en als je daar wel behoefte naar hebt, eet een musliereep, of een appel. En ik ren gewoon in de park, met een vuilniszak aan en daarover een trui. Je moet kijken hoe je gaat zweten, en gaat afvallen, en dat allemaal zonder die onzin pillen. Meid veel succes.. Groetjes Chahida

nasssira
12-05-2004, 14:09
wat dacht je van een sportschool?

chahidaatje
12-05-2004, 14:09
Meid en blijf altijd positief over je zelf denken he. En dan lukt het je.

Umm3isa
12-05-2004, 14:11

bedankt voor jullie reacties. chahidaatje hoeveel ben je vermagerd in hoeveel tijd? Wat eet je dan zoal overdag? Ik probeer da telkens opnieuw te doen maar ik zie dan geen resultaat en word ik depressief en eet ik dubbel zoveel :-(

chahidaatje
12-05-2004, 14:16
Ik ben nu ongeveer 1maand bezig en ik ben nu al 10 kilo minder, en het meeste valt me gewoon op dat mijn conditie vet beter is en dan ik elke dag langer buiten ren. Je moet gewoon vol houden, heb je geen vriendin die met je mee wilt doen ofzo. Bij mij bv rent mijn zusje altijd met mij mee, die is zo mooi slank dat ik gewoon denk als ik aan het rennen ben, van zo wil ik ook worden. Zo hou ik het echt vol. Ik heb ook vaak depressief gezeten daarna. maar gewoon volhouden meid. groetjes Chahida

chahidaatje
12-05-2004, 14:19
Ik woog zelf ook zoiets van 80kg en ben nu 70kg, ik zelf ga ook trouwen in marokko in augustus, ene ik wil zeker nog 10kilo afvallen en dan ben ik tevreden. Ik tae-bo ook thuis ik heb videobanden, Ik ren meestal 2 keer per dag, s'ochtends en s'avonds na het eten.

chahidaatje
12-05-2004, 14:23
Zo dat heb je knap gedaan nassira. Het ergste is nog wel dat je gewoon kleren in je kast hangt dat je altijd aan kan, en nu komt je broek bv tot je je boven benen, dat is het ergste. Toen d8 ik echt van dat kan gewoon niet ik moet er wat aan doen. Of truitjes die strak zitten enz. Echt verschrikkelijk.

Umm3isa
12-05-2004, 15:03
ik heb echt veel bewonderingen voor jullie, ik zou als blij zijn met de helft van jullie karakter. Chahidaatje vanaf wanneer begon je af te vallen? na 1week? 2weken. wat at je dan kan je me jou eetgewoontes eens even meedelen dus van smorgens tot 19u? Voor alle andere meiden, echt bedankt voor jullie moed en raad Als er andere zijn die goede info en tips hebben alles is welkom

blauwe_hemel
12-05-2004, 15:15
Origineel gepost door Umm3isa ik ben te dik kijk mensen ik wil zo graag vermageren ik ga deze zomer trouwen met een magere man en ik ga me belachelijk maken. ik wil zo graag vermageren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen iedereen zegt dat ik zehma niet dik ben enzo maar ik ben echt wel dik. ik ben 1m 69 en ik weeg 78kilo dat is echt heeel veel kan iemand me helpen aub, vermageringspillen ofzo waarmee dat je héél snel vermagert pm me aub of geef hier jullie raad ik reken op julie hulp Salaam sis, Wel als je graag wil vermageren...dan kan je best niet aan pillen beginnen en al die troep want daar kom je geen stap meer verder. Verwacht ook niet dat je op een paar dagen tijd superveel zult afvallen. Je moet een doorzettingsvermogen hebben en ga er gewoon voor. Begin niet met een hongerdieet ofzo want dan werk je averechts..wat je wel kan doen is..het gelijdelijk beginnen opbouwen..dus niet één keer alles willen doen. Hier heb je een voorbeeld. * Je kan dus bv beginnen met eerst dagelijks 2 liter water te drinken Doe dit eerst een paar dagen tot dat je het wat gewend geraakt * Zorg er dan voor dat je het houdt bij 3 maaltijden per dag, en geen tussendoortjes meer * Deze 2 combineer je samen en hou je weer een paar dagen vol..sta sterk in je schoenen * Nu zit je ongeveer 1 weekje verder... probeer nu na 18u niets meer te eten, tenzij fruit of groenten * Ga dan stilaan letten op wat je eet (dus je maaltijden)...vermijd vettige dinges zoals frieten en zo...maar je kan gerust nog eten, dus wil niet zeggen dat jij je moet gaan uithongeren...probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten * Meid, ik garandeer je dat je binnen de kortste tijd resultaat zult zien Ik wens je alvast veel succes en onthoudt 1 ding...Waar een wil is, is ook een weg Groetjes

Umm3isa
12-05-2004, 15:23
jullie geven me meer en meer vertrouwen in mezelf mach'Allah

chahidaatje
12-05-2004, 15:25
Dat is ook de bedoeling meid, Je bent echt niet de enige hoor die met zin gewicht zit. Maar zoals blauwe hemel al zei : Waar een wil is, is een weg!!!!

blauwe_hemel
12-05-2004, 15:30
Origineel gepost door chahidaatje Dat is ook de bedoeling meid, Je bent echt niet de enige hoor die met zin gewicht zit. Maar zoals blauwe hemel al zei : Waar een wil is, is een weg!!!! :goedzo:

mismarok
12-05-2004, 15:32
Hoelang rennen jullie in het park dan eigelijk?

chahidaatje
12-05-2004, 15:37

Ik ren sóchtends 3 kwartier , en s'avonds meestal een uur.. Hoezo wil je mee doen, join the club. hahahaha

Pagina's : [1] 2 3