Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko 2009? TFOE!

Pagina's : [1] 2 3

s0emia
05-07-2009, 01:57

Marokko 2009? De dag is aangebroken waarvoor je al die dure kleren heb gekocht Vertrek Punt: Zowel dames als heer goed opgemaakt stoere kleren aan dure schoenen dure kleren Heren: Veel gell, D&G label schoenen, AM. Jeans, Ice Shirt. Dames: veel make up, kleuren gecombineerd, alles ziet er gewoon goed uit niets over te klagen. Tussen evaluatie.: Jongens: een paar lelijke Marokkaanse slippers, ja vader z’n panter slaapbroek.. kapotte vest weloe gell.. tanden niet gepoetst dan zullen we het maar niet over de adem hebben, slaap hoofden omdat ze wakker moeten blijven Navigatie is waarschijnlijk nog niet ontdenkt. De helft van dat blauwe gebeuren op het dak moet opnieuw worden geplakt omdat de wind te krachtig was. weloe gell.! WEHIEJE MSEKEN. Dames: Marokkaanse jurken met slippers van de blokker, jurk ondergekotst door broertjes en zusjes. Uien en red bull die je elke avond aan je vader moet aangeven.. haren alle kanten op spook gezichten .. Slaap gezichten een schoen ligt achter de een voorin.. Alles waar ze aan denken is Het make-up doosje dat klaar staat mochten ze stoppen bij een pompstation. Aangekomen bij de boot? (Uitteraard ook nog een ander verhaal) 1ste Handeling: RENNEN NAAR DE DOUCHES. Heren.: Dure auto. (Die fiat is in Belgie al door de anwb vervangen word door een nieuwe BMW?) Paar botcelli’s-Birckenstock’s of tog maar die dsquared schoenen? Wie gaat ze je afnemen korte broekjes shirt alles, evve snel je tas uit de auto halen waar al dat geld in zit, geurtjes? Genoeg. Dames: Waar moet ik beginnen? Dan maar bij de uitgebreide douche het is immers gratis.. haren extra goed föhnen en stijlen. Make-up? Haha daar is er zeker genoeg van de levende gezichten komen terug. Welke van de setjes kleren gaat het woorden? Doe toch maar die dat mooie roze korte jasje met korte mouwen skinny jeans witte hempje.. Birkenstocks op voorraad.. nagels kleuren? Nee doe maar niet de ouders zijn aanweziig. Waarom? Wil je nou je eigen familie jaloers maken bij aankomst? Dan nog niet eens gesproken over alle milieuvervuiling die is aangebracht aan het millieu met blikjes red bull, en de douches bij de boot? Alatief alatief alle goedope kruidvat kinderluiers overal te vinden.. stank? Je hoeft niet bang te zijn dat je dat dit jaar gaat missen.. nog erger dan de buizen van tanger.. Ontekennen heeft geen zin, TFOE OP AL DEZE MAROKKANEN

Nador0318
05-07-2009, 02:09
Iedereen kan zeggen wat die wil, maar jij hebt 100% gelijk :P

krOellenBoll_
05-07-2009, 02:16
ik mis bladi:traan1: nu al helemaaal ik dit verhaal heb gelezen:huil:

Drifter
05-07-2009, 03:08
Zo te horen een trauma :haha:

diamantje87
05-07-2009, 04:26

ik maak dat nooit mee, ik ga elk jaar met het vliegtuig.

amira00
05-07-2009, 10:03
wuhahaha wolah ila ..ik heb mij kapottttttttttt gelachen ..

Larache86
05-07-2009, 10:57
hahahaha terug weg duurt altijd veeel LANGER !!! Je vader altijd boos, want als die thuis komt ziet die weer 100000 rekeningen die hij moet betalen + visa kosten !!

s0emia
05-07-2009, 11:32
hahahaha terug weg duurt altijd veeel LANGER !!! Je vader altijd boos, want als die thuis komt ziet die weer 100000 rekeningen die hij moet betalen + visa kosten !! Wollah ila.! wuahaha.. en tegenwoordig ook de boetes die je in europa maakt worden per direct naar adres verzonden.!:)

s0emia
05-07-2009, 11:32
wuhahaha wolah ila ..ik heb mij kapottttttttttt gelachen .. :hihi:

s0emia
05-07-2009, 11:33
ik maak dat nooit mee, ik ga elk jaar met het vliegtuig. Je mag van geluk prezen die luierstank bij de boot.. ongeloofelijk!

s0emia
05-07-2009, 11:36
Zo te horen een trauma :haha: nooit meegemaakt? :haha:

s0emia
05-07-2009, 11:37
ik mis bladi:traan1: nu al helemaaal ik dit verhaal heb gelezen:huil: alles met de tijd dame!. heel vele mensen gaan dit jaar niet! of ga jij wel?

mohamedddddddd
05-07-2009, 12:12
- krijgen ze tegenwoordig bmw's van de anwb? - ik wist niet dat de navigatie mensen ook wakker hield. - uien???????????????? voor wat? - nagels niet doen, maar wel een skinnyjeans? - douchen in de bot of bij de boot? doen mensen dat? als je dat doet word je juist nog viezer. Je praat vette shit. Als je nou zei: Hele jaar niet gegeten om een paar weken stoer te kunnen doen in marokko.. had ik je nog gelijk gegeven. Maar deze mislukte grap is gewoon pure jaloezie ;)

s0emia
05-07-2009, 13:05
- krijgen ze tegenwoordig bmw's van de anwb? - ik wist niet dat de navigatie mensen ook wakker hield. - uien???????????????? voor wat? - nagels niet doen, maar wel een skinnyjeans? - douchen in de bot of bij de boot? doen mensen dat? als je dat doet word je juist nog viezer. Je praat vette shit. Als je nou zei: Hele jaar niet gegeten om een paar weken stoer te kunnen doen in marokko.. had ik je nog gelijk gegeven. Maar deze mislukte grap is gewoon pure jaloezie ;) ALS je beter leest zie je dat alle antwoorden op deze vraag gewoon duidelijk te vinden zijn in de tekst! ;)

gatarman
05-07-2009, 16:10

yeh onzin blijf jij maar lekker in dit kikkerlandje

Pagina's : [1] 2 3