Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helppp deze onervaren bruidje?????...

Pagina's : [1] 2

chahidaatje
12-05-2004, 13:58

Wa salaam 3alaikoum Ik ga inshallah in augustus trouwen in Marokko?, Maar ik heb gehoord dat de bruidsjurken niet zo mooi zijn daar, het probleem is echter dat ik de bruidsjurk wel vanaf hier kan meenemen, maaar hoe moet ik dat doen. Want ik ga met de bus naar marokko, en als ik de bruidsjurk meeneen word die kreukelig, en dan is de hele jurk verpest, heeft iemand misschien een idee ofzo??????????. Dan vraag nummer 2. Wat kan ik het beste allemaal meenemen van nederland naar marokko, ik ben van plan om ook bedankjes van hier mee te nemen daar heen. Zijn er nog meer dingen, hellpppppppppppppp me. xxxxjes Chahida

nasssira
12-05-2004, 14:03
je kan je bruidsjurk laten strijken in marokko! misschien is dat een oplossing

chahidaatje
12-05-2004, 14:51
Thanks voor je antwoord, niemand anders die mijn 2de vraag kan beantwoorden.?????????? grt Chahida

beni_bouyachie
12-05-2004, 15:41
Hmm in marokko heb je zelf ook hele mooie bedankjes en stukken goedkoper , dus dat zou i kje afraden .. Suc6 verder en allah ikemlek bel gair.

beppie_truus
12-05-2004, 15:43

ik verkoop ook bedankjes kijk maar of er iets leuks tussen zit. www.beppie-truus.ismaf.nl

chahidaatje
12-05-2004, 15:45
ja dat weet ik , ik was het die jou eergister of gister prive mailde. grt Chahida

beppie_truus
12-05-2004, 15:46
Origineel gepost door chahidaatje ja dat weet ik , ik was het die jou eergister of gister prive mailde. grt Chahida oh oke ;)

jamila10
12-05-2004, 15:48
als ik jou was zal ik daar bedankjes nemen ze zijn leuk en mooi ik heb ze juist van daar hier heen meegenomen ze zijn goedkoop en mooi ik had ze wel uit casablanca gehaald maar dat maakt eigelijk niks uit waar je ze maakt, het zonde voor je geld om ze van hier naar marokko te nemen mij mening dan, veel lingerie meenemen mooi pyama's maar dat spreekt voor zich natuurlijk hahaha, en je kan ook intiem doekjes en reinig spulletjes meenemen, doekjes voor naast je bed je weet wel kleintjes en niet laten slingeren natuurlijk, , je bruids jurk kun je in een leren hoes doen die krijg je meestal van waar je die jurk vandaan heb en als je daar bent gelijk eruithalen en ophangen aan een hanger zo een dag of 2 anders laten strijken ze zijn in marokko onwijs verzichtig snapje ik hoop dat ik je wat heb geholpen groetjes

chahidaatje
12-05-2004, 15:48
He beppie truus ik wist niet eens dat jou site ook muziek bij was, ik hoor het nu in 1 keer, hahahaha.

beppie_truus
12-05-2004, 15:53
Origineel gepost door chahidaatje He beppie truus ik wist niet eens dat jou site ook muziek bij was, ik hoor het nu in 1 keer, hahahaha. hahahaha soms doet ie het en soms weer niet :D :D

chahidaatje
12-05-2004, 16:06
He Jamila10 echt bedankt, kijk aan jouw advies heb ik wat aan thanx, Ik zelf ga trouwen in casablanca, nou ja om exact te zijn in tiznit. Dus daar heb je leuke bedankjes dan ga ik gewoon daar kijken. suckran allemaal. xxxxjes Chahida

rehaam
12-05-2004, 19:17
waarom zou je bedankjes van hier naar daar nemen....ze juist daar veel mooier hoor en je hebt ze in alle vormen en kleuren,als ik jou was zou ik ze daar beter kopen en waar woon je als ik vragen mag???dan bedoel ik in marokko he ;) in ieder geval ik wens je alvast veel geluk met je man en moge allah (swt) jullie huwelijk zegenen :zwaai:

chahidaatje
15-05-2004, 00:33
Origineel gepost door rehaam waarom zou je bedankjes van hier naar daar nemen....ze juist daar veel mooier hoor en je hebt ze in alle vormen en kleuren,als ik jou was zou ik ze daar beter kopen en waar woon je als ik vragen mag???dan bedoel ik in marokko he ;) in ieder geval ik wens je alvast veel geluk met je man en moge allah (swt) jullie huwelijk zegenen :zwaai: Ik kom zelf uit midar, maar het word gevierd in casablanca, om precies te zijn tiznit. grt Chahida

missn
15-05-2004, 15:28
inderdaad in casa heb je hele mooie en goedkoop!! derb omar heeft hele mooie je hebt daar ook hele leuke pakketjes voor el henna dit zijn ook bedankjes voor 10 dirham per stuk ik zelf heb vorig jaar bedankjes daar gehaald voor 60 stuks betaalde ik 400 dirham en dan is het wel helemaal versierd en met mand heel goedkoop dus en wat betreft de jurk wat ik heb gedaan ik heb hem gewoon met iemand in de auto meegestuurd en deze hebben het op de imperiaal gedaan (er zat zelfs een hoepel bij) en hij is aangekomen hoe ik hem heb gegeven veel succes

chahidaatje
15-05-2004, 16:35

Misschien een domme vraag, maar wat is een imperiaal???????.... grt Chahida

Pagina's : [1] 2