Bekijk originele versie : Marokaanse Jongeren En Sex
chergui75
12-05-2004, 13:35
ik wordt er zo ziek van dat de meeste jongeren zeggen dat ze geen sex met elkaar hebben voor het huwelijk
Bij deze wil ik effe zeggen dat iedereen die een verhouding heeft jong of oud sex in de gedachte zit je kan wel scheinheilig doen of zijn van ja ik doe zoiets niet maar mensen kom op je moet jezelf niet voor de gek houden zelfs een gek weet dat als er 2 mensen een relatie met elkaar hebben en ze vinden elkaar leuk enz.. dat er wel een situatie is waar ze alleen zijn en dan stoute dingen met elkaar doen.Er zijn dus weinig mensen die dan aan onze godsdienst denken. Ik wil niet zeggen dat ik heel heilig ben maar we zijn allemaal mensen en soms denk je gewoon aan zulke dingen. Ik had ook het liefst dat ik het nog nooit had gedaan en dat ik met alles zou willen wachten tot de huwelijksnacht met mijn toekomstige vrouw maar jah in sommige siuaties is sjitaan echt sterker als de mens. daarom moet je echt van goede huize komen om die lelijke shjitaan te verslaan op dat gebied, en ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen maar ik vrees dat het er heel weinig zijn :cool:
hayet_hamas
12-05-2004, 13:38
stout!
sweet_nadoria
12-05-2004, 13:43
Weet je waar ik zo ziek van wordt dat iedereen er zo makkelijk over denkt ...
Vroeger was dit een onderwerp dat gewoon nauwelijks werd besproken ..
Als ze alleen het woord hoorden, dan stond iedereen met open mond :eek:
Ejoow lef !!
Maar nu, gewoon de ene topic achter de ander ...
Die doet het op die manier, heb je de manier in Marokko al gehoord ...
De meest besproken onderwerp ooit !!
La hawla illa qawta billah ....
Get real !!
Wa hou dat voor jezelf, waar is jullie respect gebleven ...
En wat het iemand nou schelen hoe vaak je het al hebt gedaan voor of na je huwelijk ...
Ze3ma stoer .... :confused:
Je zet jezelf alleen voor schut ...
Maar ja later en ooit zullen ze dat zelf ook beseffen ...
Ik zou zeggen iedereen weet al wat wel en niet mag ...
Alleen doen sommigen alsof het niet bekend is en doen ze alsof ze doof zijn als ze horen ...
Ooit zul je je moeten verantwoorden voor je daden en dan pas weet je en zul je er achter komen of het wel allemaal waard was ...
Moge Allah de dwalenden onder ons begleiden naar het rechte pad en hen ogen openen ...
Moge Allah ons behoeden voor de influisteringen van de Sjaitan en Moge Allah onze harten vullen met meer liefde voor het geloof ...
Ameen ....
mercedesje
12-05-2004, 13:44
mee eens!
dan heb je natuurlijk de mensen die zich voor doen alsof ze heilig zijn, nou sorry ben dan niet heilig, en hoef me op aarde aan niemand te verantwoorden, maar schijnheilig ben ik zekers niet!
tja jammer van je maagdelijkheid!
gr mercedesje!
mercedesje
12-05-2004, 13:47
ach ieder maakt zijn eigen keuzes, ieder is er zelf verantwoordelijk voor. alleen hoef men zich niet anders voor te doen!
LQwaad4life
12-05-2004, 13:54
Origineel gepost door chergui75
ik wordt er zo ziek van dat de meeste jongeren zeggen dat ze geen sex met elkaar hebben voor het huwelijk
Bij deze wil ik effe zeggen dat iedereen die een verhouding heeft jong of oud sex in de gedachte zit je kan wel scheinheilig doen of zijn van ja ik doe zoiets niet maar mensen kom op je moet jezelf niet voor de gek houden zelfs een gek weet dat als er 2 mensen een relatie met elkaar hebben en ze vinden elkaar leuk enz.. dat er wel een situatie is waar ze alleen zijn en dan stoute dingen met elkaar doen.Er zijn dus weinig mensen die dan aan onze godsdienst denken. Ik wil niet zeggen dat ik heel heilig ben maar we zijn allemaal mensen en soms denk je gewoon aan zulke dingen. Ik had ook het liefst dat ik het nog nooit had gedaan en dat ik met alles zou willen wachten tot de huwelijksnacht met mijn toekomstige vrouw maar jah in sommige siuaties is sjitaan echt sterker als de mens. daarom moet je echt van goede huize komen om die lelijke shjitaan te verslaan op dat gebied, en ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen maar ik vrees dat het er heel weinig zijn :cool:
gelijk heb je.
een relatie voor het huwelijk is niet voor niks haram :D
Zeyneb_tounsia
12-05-2004, 16:39
Origineel gepost door mercedesje
ach ieder maakt zijn eigen keuzes, ieder is er zelf verantwoordelijk voor. alleen hoef men zich niet anders voor te doen!
helemaal mee eens, meissiie
SCHULDIG
12-05-2004, 16:50
Mee eens :)
Zeyneb_tounsia
12-05-2004, 16:59
jah logisch, iedereen denkt aan sex, het is heel normaal, het is de natuur
vooral als je in de puberteit zit, niet dat je het perse doet ofsoo. maar het beeld heb je gewoon, mensen zijn nieuwsgierig, vooral als je hem/ haar leuk vind
peace.... :zwaai:
xxxxx
Origineel gepost door Zeyneb_tounsia
jah logisch, iedereen denkt aan sex, het is heel normaal, het is de natuur
vooral als je in de puberteit zit, niet dat je het perse doet ofsoo. maar het beeld heb je gewoon, mensen zijn nieuwsgierig, vooral als je hem/ haar leuk vind
peace.... :zwaai:
xxxxx
ik ben nieuwsgieirg naar jou :stout:
Sorry hoor maar het is helemaal niet zo dat iedereen HET doet als ze een relatie hebben of perse ver gaan of wat dan ook.
Typisch zo een voorbeeld van iedereen over 1 kam scheren typische en marokkaanse reactie.
Er zijn genoeg mensen die een relatie hebben en aan hun eer denken, en hun hormonen in bedwang kunnen houden en natuurlijk een beetje respect hebben voor hun lichaam want je weet nooit met wie je eindigt zeg ik altijd.
Ciao Bella
Lady_moi
12-05-2004, 19:23
Het is wetenschappelijk bewezen dat jongens om de 15 minuten aan sex denken en zich daardoor vaak niet goed kunnen concentreren :D
Het is misschine bij de jongens zo :confused:
Althans zekers nie bij mij want ik doe sowieso nie meer aan een relatie :zwaai:
Fallujah
12-05-2004, 19:54
ag ieder z;n graf
als ze willen naaien laat ze maar, maar geloof me ,als ze voor de Kaa3ba in Mekka Moekarama staan zullen ze zeer veel spijt hebben
voorkomen is beter als genezen zegt de hollander....
Zeyneb_tounsia
12-05-2004, 20:06
Origineel gepost door mimmi19
Sorry hoor maar het is helemaal niet zo dat iedereen HET doet als ze een relatie hebben of perse ver gaan of wat dan ook.
Typisch zo een voorbeeld van iedereen over 1 kam scheren typische en marokkaanse reactie.
Er zijn genoeg mensen die een relatie hebben en aan hun eer denken, en hun hormonen in bedwang kunnen houden en natuurlijk een beetje respect hebben voor hun lichaam want je weet nooit met wie je eindigt zeg ik altijd.
Ciao Bella
eyyy luister
ik zei JE HOEFT T NIET PERSE TE DOEN. MAAR HEEL VEEL MENSEN BIJNA 98% DENKT ER WEL OVER, je hebt heus wel mensen die het NIET DOEN. en ik scheeer niet iedereeen door 1 kam jah??
:confused:
peacee
Bachelorette
12-05-2004, 21:46
en wanneer doe je dan volgens jou aan sex?
wanneer je handje vasthoudt?
wanneer je kust?
wanneer er gestreeld wordt?
of is sex voor jou ook echt de sex?
want hoe je het ook wendt of keert, tis allemaal haram.
van de blik tot aan de "touch"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.