Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertaling in het Arabisch

Ofaatje
04-07-2009, 20:04

Dag dames en heren, Wie kan voor mij iets vertalen in het arabisch en ik moet het echt getypt hebben. Hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen. K hoor jullie graag. Als er iemand is die mij kan helpen dan zal k later de tekst hier typen. Gr Ofaatje

rehaam
04-07-2009, 20:37
Ik wil je wel helpen meid

Ofaatje
04-07-2009, 20:59
Ik wil je wel helpen meid Dat is harstikke lief meid. Ik zal de tekst even typen.. Allerbeste buurtbewoners, Dit is een uitnodiging voor de bewoners van de... Er wordt een pleinfeest gegeven en wel op zaterdag 26 september 2009 vanaf 15.00 uur tot ongeveer 19.00 uur. Het is onze bedoeling dat de bewoners met elkaar uit verschillende culturen een gezellig feesje maken. Voor de kleinere kinderen (plm 3 t/m 8 jaar) hebben we allerlei buitenaktiviteiten, zoals: een spirnkusse, een popcornmachine en natuurlijk leuke spelletjes te doen en zij kunnen ook knutselen. Voor iets oudere kinderen (plm 8 t/m 12 jaar) zijn er andere spelletjes te doen en zij kunnen ook knutselen. Natuurlijk denken we ook aan de jongeren vanaf 12 jaar. Het jongerenwerk zal deze dag met een aangepast programma komen. Voor de ouders willen we graag uit verschilende culturen lekkere hapjes aanbieden tegen een laag prijsje, LET OP:uitsluitend uit de Turkse slager i.v.m de moslims. Voor meer informatie: Kunt u alsublieft ht onderstaand strookje invullen en in de bievenbus van de Breitnrstraat doen? Hartelijk dank. Graag diot opgeven voor a.s. 17 juli.

rehaam
05-07-2009, 11:46
Ik dacht maar een zinnetje ofzo, je wilt het in het arabisch getypt hebben geloof ik? Ik beschik niet over arabische toetsenbord maar ik ga voor je zoeken hoe ik het kan oplossen.

Ofaatje
05-07-2009, 13:05

Ik dacht maar een zinnetje ofzo, je wilt het in het arabisch getypt hebben geloof ik? Ik beschik niet over arabische toetsenbord maar ik ga voor je zoeken hoe ik het kan oplossen. Oh haha nee het is een hele tekst. En ja ik wil het getypt hebben in het arabisch. Maar ik heb het voor morge nodig, dus laat me maar weten vandaag als je nog een oplossing hebt. Alvast bedankt.