Bekijk volle/desktop versie : gedumpt vanwege vriendin



Pagina's : [1] 2

12-11-2002, 14:26
Hoi, dit is nog allemaal nieuw voor me maar ik doe een gok. Ik had een vriend al een anderhalf jaar lang. We zijn verder gegaan dan alleen maar zoenen en nu heeft hij me laten kiezen: hij of me beste vriendin. iIk heb gekozen voor me vriendin en nu is 't uit tussen mijn en hem. Hij geeft me nog wel hoop maar ik weet niet wat ik moet doen want dit is al eerder gebeurt en wij zijn weer bij elkaar teurg gekomen. Suggesties??? van harte welkom.. thanx

12-11-2002, 14:31


je bent echt zielig!!!!!!!!!! Ga maar lekker met je vriendin trouwen!!!!!!!

12-11-2002, 14:40
Ik ken je vriend niet. Ik ken je vriendin niet. Maar ik persoonlijk vind een jongen die zijn vriendin laat kiezen tussen hem en haar beste vriendin maar niks.

Het is al eens eerder gebeurd zeg je. Hoe vaak zal het in de toekomst nog gebeuren? Elke vriendin van jou die hem om wat voor reden dan ook niet aanstaat, kan hij zo wegsturen? Laat jij dat gebeuren?

Ik wens je in ieder geval toe dat je voor jou de beste keuze kunt maken.

Morgaine

12-11-2002, 14:44
Hij zegt dat ik ben veranderd door haar maar zij is juist een steun geweest toen ik haar nodig had en nu nog steeds. Zij weet niet dat zij de reden is. Maar ik hou van hem

12-11-2002, 15:16



Citaat:
Origineel gepost door Loubnameknesia
Hij zegt dat ik ben veranderd door haar maar zij is juist een steun geweest toen ik haar nodig had en nu nog steeds. Zij weet niet dat zij de reden is. Maar ik hou van hem
In welke zin zou je dan veranderd zijn volgens hem?

12-11-2002, 15:32
ik heb nu een eigen mening en doe eigenlijk waar ik zin heb. Hij zei bijv dat ik niet met jongens in de stad mocht lopen en dergelijk terwijl 't me eigen vrienden zijn. Snap je...

12-11-2002, 15:48

Citaat:
Origineel gepost door Loubnameknesia
ik heb nu een eigen mening en doe eigenlijk waar ik zin heb. Hij zei bijv dat ik niet met jongens in de stad mocht lopen en dergelijk terwijl 't me eigen vrienden zijn. Snap je...
Doen waar je zin in hebt zonder rekening te houden met de ander, zo werkt een relatie helaas niet. Natuurlijk mag je best een eigen mening hebben en die naar voor brengen en als je vriend een redelijk persoon is, zal hij daar ook naar luisteren en kunnen jullie er samen over praten.

Je eigen zin doen, is iets heel anders. In een relatie gaat het over geven en nemen. En veel vaker geven dan nemen. In een relatie gaat het ook over compromissen sluiten.

Probeer niet meteen 'op je achterste poten te staan' maar probeer er met hem over te praten. Probeer een manier te vinden waarin jullie je allebei kunnen vinden.

Morgaine

12-11-2002, 15:57
Ik hoop dat je de verschillen met je vriend zult kunnen bijleggen en dat je ook een goede relatie met je beste vriendin zult kunnen behouden.

Morgaine

12-11-2002, 15:59
hallo
ben jij geen marokkaans of wat, of kom je met een ander cultuur
hoe kan dat je met iemand gaan trouwen en tegelijkertijd met jongens op straat gaan lopen met als excuus (ze zijn vrienden)
er zijn grenzen.
en hij heeft meer recht dan jou vriendin,
en ga maar niet huilen:
jij hebt een keuze en sta achter jou keuze; met een nederland is het makkelijk denk ik;

volgens morgaine:
--------
Doen waar je zin in hebt zonder rekening te houden met de ander, zo
werkt een relatie helaas niet.
------
mijn vraag is, waarom helaas!!, we zijn meer sociaal en geen individue
om geen rekening met anderen te houden....

groetjes
said

12-11-2002, 16:08

Citaat:
Origineel gepost door ask_me
hallo
ben jij geen marokkaans of wat, of kom je met een ander cultuur
hoe kan dat je met iemand gaan trouwen en tegelijkertijd met jongens op straat gaan lopen met als excuus (ze zijn vrienden)
er zijn grenzen.
en hij heeft meer recht dan jou vriendin,
en ga maar niet huilen:
jij hebt een keuze en sta achter jou keuze; met een nederland is het makkelijk denk ik;

volgens morgaine:
--------
Doen waar je zin in hebt zonder rekening te houden met de ander, zo
werkt een relatie helaas niet.
------
mijn vraag is, waarom helaas!!, we zijn meer sociaal en geen individue
om geen rekening met anderen te houden....

groetjes
said
Ik zei helaas omdat de meeste mensen diep in hun hart gewoon willen dat alles loopt zoals zij dat graag willen. Jij wilt toch ook gewoon het liefst dat je een vriendin hebt die zich gedraagt zoals jij graag wilt?

Maar je kunt het niet altijd hebben zoals je wilt. En dan moet je over je verschillen kunnen communiceren, overleggen en een manier vinden waarbij beide partners tevreden kunnen zijn.

Is die manier er niet... dan passen de partners misschien niet bij elkaar. Maar ik vind wel dat de inspanning van beide kanten moet komen, zowel van de man als de vrouw. Het is naar mijn mening niet dat de man zoveel meer te zeggen en eisen heeft, omdat hij een man is.

Vriendelijke groeten,

Morgaine

12-11-2002, 16:37

Citaat:
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
een mooi stukje proza...volgend jaar in antwerpen op de boekenbeurs

morgaine "feminisme niet langer aan de orde"
En wat wil de heer Omar hiermee bedoelen?

12-11-2002, 19:36

Citaat:
Origineel gepost door Loubnameknesia
Hoi, dit is nog allemaal nieuw voor me maar ik doe een gok. Ik had een vriend al een anderhalf jaar lang. We zijn verder gegaan dan alleen maar zoenen en nu heeft hij me laten kiezen: hij of me beste vriendin. iIk heb gekozen voor me vriendin en nu is 't uit tussen mijn en hem. Hij geeft me nog wel hoop maar ik weet niet wat ik moet doen want dit is al eerder gebeurt en wij zijn weer bij elkaar teurg gekomen. Suggesties??? van harte welkom.. thanx
vieze slxt je weet toch dat die dingen haram zijn wel zink maar in u probleem dom kind EN JA JE BENT DOM DOMMER KAN NIE tfou...

12-11-2002, 20:32



Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
vieze slxt je weet toch dat die dingen haram zijn wel zink maar in u probleem dom kind EN JA JE BENT DOM DOMMER KAN NIE tfou...
Hahaha mijn god, kan je geen normaal antwoord geven...moet wel om jou lachen elke keer...

12-11-2002, 20:36
Loubna meknesia...in een relatie is het geven en nemen, hij moet met jou rekening houden en jij met hem. En dat hij je een keus laat maken tussen hem en je vriendin is dan weer niet eerlijk. Probeer met hem hier rustig over te praten, en inshallah komt alles goed.

Succes,

Just A girl

17-11-2002, 15:12
Hoi mensen het is nu al twee weken sinds 't uit is met me vriend en het gaat nu heel wat beter. En voor sommige mensen mij een slxt noemen; je kent me niet en je hebt 't recht niet om mijn zo te noemen. Ik heb het uit gesproken met me vriend en we zijn nu samen. We hebben de verschillen uitgepraat en alles is nu wat beter dan eerst. En nog 1 ding vertrouw nooit je vrienden want voor je het weet willen ze alleen het slechte voor je. Ik heb daar helaas een beetje laat achter gekomen maar goed. Bedankt voor jullie reacties en een fijne ramadan. Loubna

Pagina's : [1] 2