Bekijk originele versie : Waar kanpt een jongen van af bij een (marokaanse) meid???
kenitraouia
12-11-2002, 14:23
Salaam allemaal!
Er werd een topic geopent over 'waar knapt een meisje van af bij (marokaanse) jongens?
Nou ben ik benieuwd als de vraag werd gestelt aan de jongens.
waar knapt een jongen van af bij een (marokaanse) meid?
ma3a salaam!
Is deze stelling allen voor jongens geldig of mag ik er ook wat op zeggen.
pannenkoek
12-11-2002, 15:45
ALS ze het over haar ex heeft ..........:o borringg !
pannenkoek
12-11-2002, 15:47
EN als ze zo snel boos wordt............................. :( terwijl ik het goed bedoeld.
Bij een jongen knap ik af op.....
Z'n Handen!!! :rolleyes:
Hij moet mooie handen hebben!!! :D
En ik knap af op................z'n interesse in mij.
Ik moet een goed gesprek kunnen voeren met een jongen, anders werkt het niet. En als ik dan praat tegen hem, zou het fijn als diegene ook daadwerkelijk zou luisteren en dingen zou kunnen vragen weet je wel....niet zo van dat ik iets vertel over m'n schoolexamens en hij zegt alleen : oja ??
Dat is echt een afknapper !!!!!!
Dikke kus
aaaaaaaai verkeerde topic moest de andere hebben hahaa maar ik dacht omdat Kenitrya ook haar afknapper verteld hihi nou sorry !!
Liefs
Ik denk dat jongens afknappen bij zo van die belachelijke giechel madammen. Zo van die vrouwen die denken dat iedereen naar hen ziet. Please, alsof de wereld om hen draait.......... Ik kan zo'n vrouwen niet hebben en zeker als ze met mijn vriend zitten te flirten. Maar gelukkig heeft mijn vriend alleen maar oog voor mij ;-) Luv him!!
Origineel gepost door kenitraouia
Salaam allemaal!
Er werd een topic geopent over 'waar knapt een meisje van af bij (marokaanse) jongens?
Nou ben ik benieuwd als de vraag werd gestelt aan de jongens.
waar knapt een jongen van af bij een (marokaanse) meid?
ma3a salaam!
ff denke ...van waar knap ik af ya rabbii..denk denk denk..
oh ja weet het weer..
dikke dames
dames met vieze nagels
onverzorgde dames
dames met foute shoes/kleurcombinatie..etc..
dames met lelijke voeten
stinkende dames
dames met snor
gierige wijfjes
dames die drinken/roken
onzekere dames
luie meiden
een dame die verdwaald is in het leven
pffffffffff ik heb nog veel meer te vertellen..doe het volgende keer wel..
sorry dames (ben gewoon eerlijk)
TwinkleEye_19
13-11-2002, 21:55
Zowel bij jongens als bij meisjes vind ik persoonlijk 1 ding heel belangrijk. En dat is de uitstraling :D.
Want iemand met een mooie uitstraling heeft ogen die stralen!
En persoonlijk vind ik dat een jongen een mooi gebit en tanden moet hebben (anders voel ik me niet aangetrokken tot z'n mond :rolleyes:.
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Zowel bij jongens als bij meisjes vind ik persoonlijk 1 ding heel belangrijk. En dat is de uitstraling :D.
Want iemand met een mooie uitstraling heeft ogen die stralen!
En persoonlijk vind ik dat een jongen een mooi gebit en tanden moet hebben (anders voel ik me niet aangetrokken tot z'n mond :rolleyes:.
mooi gebit..ahaaaaaaa jij denkt alleen aan tongen al3afrita
Wajaaaauw.....Feyenoord doet wel tegen Newcastle !! Mannewedstrijd!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.