Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush....Wil Syrie?.....

Pagina's : [1] 2

minga
12-05-2004, 10:12

Bush legt Syrië economische sancties op De Amerikaanse president George Bush heeft Syrië dinsdag economische sancties opgelegd. Daarmee wil Bush het land bestraffen voor de vermeende steun aan terroristische organisaties. Bovendien faalt Syrië volgens de Amerikaanse regering om anti-Amerikaanse opstandelingen te verhinderen Irak binnen te komen. Dat heeft een belangrijke Amerikaanse parlementariër gezegd. De sancties voorzien in een verbod op export van Amerikaanse goederen naar Syrië, met uitzondering van voedsel en medicijnen. De tegoeden van bepaalde Syrische personen en instellingen in de Verenigde Staten worden bevroren. Samenwerking tussen Amerikaanse en Syrische banken wordt aan banden gelegd. Bush zou volgens de parlementariër andere sancties nog overwegen. Dit is het begin en eerste teken dat Bush (aap) niet zal rusten voordat alles van hem is..... :kwaad: sukkel

babyvanbelisma
12-05-2004, 10:31
Als bush werkelijk Syrie aanvalt, dan barst de hel los denk ik..... Ik hoop dat hij het laat...

minga
12-05-2004, 10:57
wie houd hem tegen denk je?.....hij heeft het al moeilijk genoeg met Irak....hij zou zijn eigen ondergang tekenen denk ik......

babyvanbelisma
12-05-2004, 10:58
In dat geval hoop ik wel dat hij het doet.....Alhoewel, nee, alle onschuldige slachtoffers die dan weer zullen vallen, tellen me toch zwaarder dan de ondergang van Bush.

minga
12-05-2004, 11:03

....dat is zo....het gaat hem Puur om de Olie....dat is zijn doelstelling en ook al tekent hij daarmee de ondergang van Irak....zolang hij ZIJN doelstelling behaalt vind hij alles goed....:(...

AboeAbdullah
12-05-2004, 11:05
Dat Bush Syrie wilt weet toch iedereen. Net of Syrie zich met terrorsime bezig houd? Natuurlijk niet maar dat is de Bush propaganda. De meerderheid van de Amerikanen dacht met het uitbreken van de oorlog tegen Irak dat Saddam Hussien zelf achter 11 september zat. Ogen open en kijk uit voor de Bush en Blair propaganda machine want die komen zo je huiskamer binnen

arabchrstn
12-05-2004, 11:17
Origineel gepost door babyvanbelisma Als bush werkelijk Syrie aanvalt, dan barst de hel los denk ik..... Ik hoop dat hij het laat... Ik denk niet dat de bom barst. Aangezien Assad als aleviet nu niet echt gewaardeerd wordt door omringende moslimlanden (behalve Libanon). Het zou in ieder geval HET bewijs zijn dat de oorlog van Bush zich niet perse richt op de islam (zoals velen hier lopen te huilen). Want zoals we weten bestaat een groot deel van de Syrische bevolking, met name de upperclass, uit niet-moslims (diverse christengroepen, bahaï). Ik denk trouwens dat veel Syriërs er niet rouwig om zouden zijn als Assad opgeruimd wordt. Zoals er ook tijdens de afgelopen Golfoorlog, veel Iraniërs vonden dat Bush best mocht doorstomen naar Tehran. Maarja, dat zijn meningen die je doorgaans niet op een forum van Nedermocro's tegenkomt.

minga
12-05-2004, 12:03
wat bedoel je daarmee?,,,,dat bush dus iedereen mag aanvallen di ehij wilt...stomme opmerking!!

arabchrstn
12-05-2004, 12:04
Origineel gepost door minga wat bedoel je daarmee?,,,,dat bush dus iedereen mag aanvallen di ehij wilt...stomme opmerking!! Inderdaad een erg stomme opmerking.

Somal
12-05-2004, 12:05
Als de Verenigde Staten werkelijk Syrie binnen gaat vallen dan weet ik zeker dat het hun grootste fout gaat worden. Want de islamitische wereld heeft eerst Afghanistan en toen Irak de Amerikanen vergeven maar Syrie is de druppel dat kan ik echt wel zeggen. Onze grootste probleem is dat we geen grote eerlijke onafhankelijke moslim leiders hebben kijk naar de koningen van Saoedi Arabie,Marokko,Jordanie,Qatar,Bahrein en de presidenten van Egypte,Tunesie,Algerije. Als onze koningen en presidenten hechte band hadden en gezamelijk een harde lijn zouden trekken tegen de Verenigde Staten en Europa. Dan zou niemand durven een islamitische land binnen te vallen maar ze zien hoe onze leiders zijn en daarom kunnen ze maar alles doen en zeggen. We moeten elke Amerikaanse soldaat zo verwelkomen zoals ze in mijn land deden in 1994 (Somalie) dat leert ze af om een islamitische land zomaar binnen te vallen.

arabchrstn
12-05-2004, 12:10
Mijn gewoonte is niet altijd direct een positief danwel negatief oordeel tevoren te geven. Vooral omdat ik niet weet waar ik het recht vandaan haal, mij met de situatie van de Syriërs te bemoeien. Zo heeft ook altijd iedereen zijn oordeel klaar over wat er gebeurd is in Iraq. Men vergeet alleen één ding. Het gaat niet om wat wij willen, maar om wat de Iraqi willen. Onze mening doet er totaal niet toe. Zo ken ik heel veel Iraqi (gevlucht en in Iraq wonend) die ontzettend blij waren dat Bush Iraq binnenviel. Dan kunnen ik en jij wel roepen hoe hard wij het daar mee oneens zijn: het is ons land niet. En persoonlijk vind ik (als halve Iraniër) dat het Iraanse regime per direct omver geworpen mag worden. Liever niet door de Amerikanen, maar door andere partijen. Helaas zitten die lekker uit hun neus t vreten, en kijken ze toe hoe Iraniërs in Iran langzaam wegrotten in achterlijkheid en in armoede. Het gaat daar momenteel ontzettend slecht. Slechter kan bijna niet.

arabchrstn
12-05-2004, 12:13
Origineel gepost door Justified **** BUSH Nou, jij liever dan ik.

minga
12-05-2004, 12:39
arab het was voor jowu bedoelt wat ik zei....:hihi: antwoord aub

Moejaheed
12-05-2004, 14:16
Laat deze honden syrië maar binnenvallen ALLAHU AKBAR moge ALLAH de moslims de overwinning schnken op deze laffe kruisvaarders. Hoe dichter bij Israel hoe beter voor een massale slachting van amerikaanse en zionistische kruisvaarders. Syrie heeft verplichte legerdienst en op elk moment kan het 1 miljoen soldaten in paraatheid brengen ALLAHU AKBAR

minga
12-05-2004, 15:12

DENK JE DAT? denk je dat allah de "moslims" overwinning schenkt? waarom dan niet in irak? lees de koran goed aub dan zul je zelf zien .... wat weet je over de oorlogen die mohammed gevoerd heeft?/....

Pagina's : [1] 2