Bekijk originele versie : Al-Qaeda onthoofdt Amerikaanse gegijzelde uit wraak
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Blizzard
12-05-2004, 00:52
Correctie van mijn bericht: Sorry dat ik die moejahidien heb veroordeelt voor hun daden, het is inderdaad soennah wat ze deden.
Toch vind ik eigenlijk dat ze hem beter hadden kunnen gevangen houden dan onthoofden, want dat is ook de soennah.
Moge er meer Coalitie Militairen koppen rollen!!
NoisySilence
12-05-2004, 01:08
De moderators weten even niet meer wie ze moeten topperen :haha:
DonAgewan, alles goed verder broeder? :D
arabchrstn
12-05-2004, 01:09
Ik ben het met je eens.
Als christen denk ik dat christenen zelf de grootste bedreiging zijn voor het christendom. Invloeden van buitenaf werken eeerder versterkend dan afbrekend.
Misschien dat dat ook met de islam zo is. De grootste bedreiging van de islam is NIET de VS en Sorsdobbeljoe, is niet het christendom, is niet de moderne maatschappij.
De grootste bedreiging van de islam zijn moslims zelf.
Wil men de islam onderdrukken, dan is men nu niet goed bezig. De activiteiten van Sjorsdobbeljoe en vrienden versterken het slachtoffergevoel van moslims. En vanuit een (terechte) slachtofferpositie kan een godsdienst alleen maar groeien.
babyvanbelisma
12-05-2004, 10:01
Origineel gepost door Blizzard
Dit is al de derde post, heb maar aparte topic gemaakt.
Moslims die onthoofden van die burger goed keuren en hetzelfde praktijken tegen weerloze burgers, vrees Allah SWT aub. Dit is niet accepteerbaar NIET!!!!!
In de koran staat: Dood geen onschuldige mensen, weerloze mannen, vrouwen, kinderen.
DUIDELIJK!!!!man , deze gasten gaan gestrafd worden.
Kennen jullie al een verhaal van Ali ( de metgezel van profeet mohammed ). Die wou de zwaard in zijn vijand neerslaan, hij zei tegen die vijand die op de grond was ( TIJDENS GEVECHT ) wordt moslim, die man zei NEE!!... Ali (vzmh) wou net neerdalenmet zijn zwaard toen de man op zijn gezicht spuwde, hij tegen hem GA WEG!!,, de man was verbaasd en zei:"Huh waaarom vermoord je me niet?" Ali(vzmh) zei:"Ik wou je puur volgens de islam vermoorden tijdens man tegen man gevecht, maar toen je op mij hebt gespuwd zou ik je dan doden uit WRAAK en BOOSHEID, en dat zou Allah SWT mij nooit hebben vergeven.
Hebben jullie trouwens de film Ar-rislaat gezien?? met profeet Mohamed (saws) de gevangen werden vast gebonden en de profeet zei zelfs GEEF ZE WATER EN LAAT ZE MEE DRINKEN EN LAAT ZE VRIJ.
DAT ZIJN PAS ECHTE MOSLIMS MASHA ALLAH!!!!
Mensen probeer de islam te zien als een vrede-lievend geloof AUB , mensen maken misbruik van de islam..
mash'Allah, staande ovatie!!! :hoera:
De leider van het terreurnetwerk al-Qaeda in Irak heeft een gegijzelde Amerikaanse burger onthoofd. De islamitische internetpagina Muntada al-Ansar toonde dinsdag een video met de onthoofding van de 26-jarige Amerikaan Nick Berg, die sinds midden april als vermist gold.
Fragment uit de video.
Volgens de website van militante moslims is de onthoofding uitgevoerd door Abu Musab al-Zarqawi, die geldt als belangrijk bondgenoot van al-Qaeda-topman Osama Bin Laden. De video draagt de titel Al-Zarqawi Executeert Een Amerikaan.
Een van de vijf gemaskerde mannen op de video verklaart dat de Amerikaan wordt onthoofd als wraak voor de "duivelse degradatie" van Iraakse gevangenen door de Amerikaanse bezettingsmacht. De daders zwoeren nog meer moorden te begaan. Zij beweerden de man te hebben willen ruilen tegen Iraakse gedetineerden, maar Amerikaanse functionarissen zouden dat voorstel hebben afgewezen.
De Amerikaan in een oranje overall identificeerde zich als Nick (Nicholas) Berg uit Philadelphia. Hij noemde de namen van zijn ouders en broer en zus.
Onder de kreet God Is Groot duwden de mannen Berg op de grond. Volgens de website sneed al-Zarqawi zelf met een groot mes het hoofd eraf.
Een Amerikaanse patrouille trof het lichaam maandag bij Bagdad aan, bevestigde het ministerie van Buitenlandse Zaken. Volgens een Amerikaanse functionaris die anoniem wil blijven, was het stoffelijk overschot van Berg zonder hoofd en waren de handen op de rug vastgebonden.
Nick Berg.
Berg werkte voor een onderneming in Irak. Hij was niet in dienst van de strijdkrachten. De familie van Berg reageerde geschokt op de beelden.
De Amerikaanse inlichtingendienst CIA onderzoekt de video. De oranje overall van het slachtoffer lijkt een verwijzing naar de kledij van dezelfde kleur die mogelijke al-Qaeda-leden in de Amerikaanse gevangenis Guantano-Bay op Cuba moeten dragen.
De executie van Berg roept herinneringen op aan het lot van de Amerikaanse journalist Daniel Pearl. Hij werd in 2002 in Pakistan door al-Qaeda-leden onthoofd.
So the onthoofdingen zijn begonnen........... :o ALATIEF
AboeAbdullah
12-05-2004, 10:13
Origineel gepost door Blizzard
Dit is al de derde post, heb maar aparte topic gemaakt.
Moslims die onthoofden van die burger goed keuren en hetzelfde praktijken tegen weerloze burgers, vrees Allah SWT aub. Dit is niet accepteerbaar NIET!!!!!
In de koran staat: Dood geen onschuldige mensen, weerloze mannen, vrouwen, kinderen.
DUIDELIJK!!!!man , deze gasten gaan gestrafd worden.
Kennen jullie al een verhaal van Ali ( de metgezel van profeet mohammed ). Die wou de zwaard in zijn vijand neerslaan, hij zei tegen die vijand die op de grond was ( TIJDENS GEVECHT ) wordt moslim, die man zei NEE!!... Ali (vzmh) wou net neerdalenmet zijn zwaard toen de man op zijn gezicht spuwde, hij tegen hem GA WEG!!,, de man was verbaasd en zei:"Huh waaarom vermoord je me niet?" Ali(vzmh) zei:"Ik wou je puur volgens de islam vermoorden tijdens man tegen man gevecht, maar toen je op mij hebt gespuwd zou ik je dan doden uit WRAAK en BOOSHEID, en dat zou Allah SWT mij nooit hebben vergeven.
Hebben jullie trouwens de film Ar-rislaat gezien?? met profeet Mohamed (saws) de gevangen werden vast gebonden en de profeet zei zelfs GEEF ZE WATER EN LAAT ZE MEE DRINKEN EN LAAT ZE VRIJ.
DAT ZIJN PAS ECHTE MOSLIMS MASHA ALLAH!!!!
Mensen probeer de islam te zien als een vrede-lievend geloof AUB , mensen maken misbruik van de islam..
Juist jij zegt wat we moeten doen. Terug kijken naar de Profeet (vzmh), de sahabah en de selef. Zolang we dat niet doen worden onze (Islamitische) landen bezet of beheerst door wrede dictators zoals Saddam Hussein.
We moeten terug de Islaam gaan bestuderen zodat we merken dat terrorisme totaal geen basis heeft in de Islaam.
Wij (moslims) doden dieren als we ze willen eten op de beste manier (Halal) maar vermoorden mensen op de slechtste manier?
http://www.geocities.com/dewarereligie/watzegtIslamoverterror.htm
http://www.harunyahya.com/other/hollands/terrorisme2.php
De "vrijheidsstrijders" zetten zich prima in om de geweldscirkel op gang te houden. Wat een barbaarse manier om iemand te doden. De inboorlingen in Afrika hebben nog meer respect voor een mensenleven.
arabchrstn
12-05-2004, 10:16
Origineel gepost door AboeAbdullah
Juist jij zegt wat we moeten doen. Terug kijken naar de Profeet (vzmh), de sahabah en de selef. Zolang we dat niet doen worden onze (Islamitische) landen bezet of beheerst door wrede dictators zoals Saddam Hussein.
We moeten terug de Islaam gaan bestuderen zodat we merken dat terrorisme totaal geen basis heeft in de Islaam.
Wij (moslims) doden dieren als we ze willen eten op de beste manier (Halal) maar vermoorden mensen op de slechtste manier?
Kolere, zo moreel hoogstaand lees ik ze weinig. Topper.
is dat zo....ik heb liever een onthoofding dan dat ik in een soepje word gegooid :hihi:
dus jij vind het kennelijk niet goed...? waarom niet? wat doen die gasten daar dan?...explain it to me......
babyvanbelisma
12-05-2004, 10:20
Origineel gepost door arabchrstn
Kolere, zo moreel hoogstaand lees ik ze weinig. Topper.
Het maakt me blij dat er nog veel mensen zijn die vrede hoog in het vaandel hebben. Laten wij dat allemaal uitdragen: moslim of niet.
babyvanbelisma
12-05-2004, 10:21
Minga, wil je nu zeggen dat jij het wel okee vind dat die man onthoofd is? :schrik:
Ik hoop dat ik je verkeerd begrepen heb....
Waarom nu van het onderwerp afwijken? Het gaat er om dat er een soldaat op een laffe en onmenselijke manier is geexecuteerd. Er is nooit een excuus om dit soort laffe moorden te begaan. Door niemand!
nee nee integendeel...maar ik begrijp nog steeds niet wat ze daar te zoeken hebben daar zit ik mee op de eerste plaats als ze daar niet waren...dan was dit ook nooit gebeurt ....mee eens dame?....ik ben tegen geweld
babyvanbelisma
12-05-2004, 10:26
Origineel gepost door minga
nee nee integendeel...maar ik begrijp nog steeds niet wat ze daar te zoeken hebben daar zit ik mee op de eerste plaats als ze daar niet waren...dan was dit ook nooit gebeurt ....mee eens dame?....ik ben tegen geweld
Tja...ik begrijp het.
Maar deze man was geen militair.
AboeAbdullah
12-05-2004, 10:32
We moeten allemaal strijden voor de vrede want dat is juist van de Islaam ons geleerd heeft.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.