Bekijk originele versie : 2VLIEGTICKETS NA MAROKKO(oujda) VOOR MAAR 250EURO
Dringend Zo Snel Mogelijk Verkopen I.v.m Naamwijzeging
ik Heb 2 Enkeltjes Na Marokko Vliegtuig Vertrekt Vanuit Brussel Op 20juli Om 22.45 Na Oujda
voor De Terug Reis HAd Ik Via Malaga Na Brussel Geboekt De Vleigtuig Vertrekt Vanuit Malaga Op 20 Augustus Om 10.00 Na Brussel Deze Tickets Verkoop Ik Voor 250 Euro Voor 2 Personen
Bij Elkaar Heb Je Een Retourje Voor 2 Personen Voor Maar 500euro
Ik Heb Ze Zelf Veel Duurder Gekocht Maar Ik Wil Er Zo Snel Mogelijk Vanaf Ivm De Tijd!!!!!!!!
Alleen Serieuze Reacties Aub!!!
ik wens je veel succes met verkopen meid... de meeste gaan deze week al weg... maar je hebt terug weg wel heel aparte ticket.
Het is alleen een kwestie van oversteken :) dan maak je de boot ritje ook mee:)
Parfummetje
03-07-2009, 21:21
Volgens mij zijn tickets niet zomaar over te dragen aan iemand anders. Tickets staan niet voor niets op naam. Of vergis ik mij?
Volgens mij zijn tickets niet zomaar over te dragen aan iemand anders. Tickets staan niet voor niets op naam. Of vergis ik mij?
er bestaat wijzigen enzoo..:moe:
hasoen21
04-07-2009, 13:35
ik bied de helft
Parfummetje
04-07-2009, 15:28
er bestaat wijzigen enzoo..:moe:
Goh je meent 't :rolleyes: Volgens mij accepteert niet iedere luchtvaartmaatschappij het particulier doorverkopen van tickets. Dit omdat de luchtvaartmaatschappij liever zelf weer de vrijgekomen plekjes verkoopt. Zal mijn vraag anders stellen: wie heeft er weleens tickets overgenomen van een vlucht naar Marokko en was je hier nog extra kosten voor kwijt?
je weet maar nooit snap je..!!
rustigemeid
04-07-2009, 21:25
Goh je meent 't :rolleyes: Volgens mij accepteert niet iedere luchtvaartmaatschappij het particulier doorverkopen van tickets. Dit omdat de luchtvaartmaatschappij liever zelf weer de vrijgekomen plekjes verkoopt. Zal mijn vraag anders stellen: wie heeft er weleens tickets overgenomen van een vlucht naar Marokko en was je hier nog extra kosten voor kwijt?
Het wijzigen kan in de meeste gevallen wel hoor, je moet wel wijzigingskosten betalen. Tenzij je een actieticket ofzo hebt, dan kan je het niet wijzigen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.