Bekijk originele versie : groeiende haat
Guccimeid
12-05-2004, 00:37
hoelang wonen marokkanen nou in nederland?
we hebben meegevochten in de 2e wereldoorlog
we hebben meegeholpen nederland op te bouwen
we nemen deel aan alles wat er is, vooral als het om onze belastingcentjes gaat en wat krijgen we ervoor terug?
http://graverdammer.vrijspraak.org/frameset.php3
deze link is slechts een van de zeer velen en gaat slechts over 1 onderwerp. het geeft aan hoe hollanders werkelijk over ons marokkanen denken. dus dat wij maar uitgeroeid moeten worden?
hoe kan ik als marokkaanse zijnde na zoveel troep gelezen te hebben geen haat voelen tegenover hollanders?
Ole_Guapa
12-05-2004, 00:48
Heb je die topic gezien over die onthoofde Amerikaan?
Lees eerst even.
En nu moet je je even afvragen hoe Marokkaanse jongens
aan een slechte naam komen.
Gek he?
Origineel gepost door Guccimeid
hoelang wonen marokkanen nou in nederland?
we hebben meegevochten in de 2e wereldoorlog
we hebben meegeholpen nederland op te bouwen
we nemen deel aan alles wat er is, vooral als het om onze belastingcentjes gaat en wat krijgen we ervoor terug?
http://graverdammer.vrijspraak.org/frameset.php3
deze link is slechts een van de zeer velen en gaat slechts over 1 onderwerp. het geeft aan hoe hollanders werkelijk over ons marokkanen denken. dus dat wij maar uitgeroeid moeten worden?
hoe kan ik als marokkaanse zijnde na zoveel troep gelezen te hebben geen haat voelen tegenover hollanders?
De medaille heeft twee kanten.
Nederland heeft kansarme allochtonen een kans op een beter leven geboden en wat is de beloning??
Een stelletje nep moslims, hier geboren, twee druppels Islam van de ouders meegekregen en in naam van Allah de meest walgelijke dingen hier op een forum neerzetten.
DUTCHIEXL
12-05-2004, 01:04
Origineel gepost door babbel
Kijk maar eens naar de verloederde binnensteden, de Marokkanengangs, naar de agrewssie van die jongeren, naar het alleen maar hameren op rechten, zonder aan de plichten te willen voldoen.
Kijk eens hoeveel last Nederlandse meiden hebben van die jongens, en dan ook nog die belachelijke demo's tegen geweld tegen Driss, tegen die zogenaamde ontvoerde jongen, maar een demo tegen de 200 doden in Spanje ho maar.
Die slechte naam hebben ze aan zichzelf te wijten.
Wat l.ul je nou allemaal mijn eigen nicht had nog een stille tocht georganiseerd voor de slachtoffers in spanje.
arabchrstn
12-05-2004, 01:16
Origineel gepost door Guccimeid
het geeft aan hoe hollanders werkelijk over ons marokkanen denken. dus dat wij maar uitgeroeid moeten worden?
Met het hoofd voorover, stel ik voor ;)
Wil je alleen je frustratie kwijt? Mag hoor. Of wil je antwoord?
Mijn advies: niet lezen. Mensen, waaronder Ollanders, Belgen, Mocro's en Perzen, kunnen nogal erg veel en onzinnig praten.
Dus tel je zegeningen. Ik vind Nederland een prima land. Misschien dat ik ooit nog verhuis naar de VS, maar ik vind het niet onprettig in dit land.
Professioneel klaagvrouw? Talent aanwezig.
JamalOnTheNet
12-05-2004, 01:18
Origineel gepost door Deliana
De medaille heeft twee kanten.
Nederland heeft kansarme allochtonen een kans op een beter leven geboden en wat is de beloning??
Een stelletje nep moslims, hier geboren, twee druppels Islam van de ouders meegekregen en in naam van Allah de meest walgelijke dingen hier op een forum neerzetten.
Correctie, de meeste of veel allochtonen van nu zijn hier geboren, er is hen dus niks geboden. Waar zie je walgelijke dingen staan? De berichten die constant worden verwijderd door de door de AIVD ingestelde moderatortjes ' hier' op marokko.nl zijn meestal geplaatst door moslims . En als zelfs het verlengstuk van de AIVD de berichten goedkeurt zit jij dus fout. De walgelijke teksten komen meestal van jouw ' soort' , die bijvoorbeeld de systematische martelingen in Irak door de helpers van de duivel afdoen met heel doorzichtige en provocerende smoesjes. By the way, zoals de Nederlanders zeggen : als het je ' hier' niet zint k an k er je maar op !
hbohuisvrouw
12-05-2004, 12:36
Guccimeid 1 advies: als je weet dat er alleen maar racistische dingen staan op die sites, bezoek die sites dan niet, daar word alleen zwaar depressief van. Niet alle Nederlanders denken zo.
Ik sta zelf altijd weer verbaasd te kijken hoe vriendelijk en beleefd Nederlanders kunnen zijn. En ja, wij "buitenlanders" moeten ook eens goed in spiegel kijken.
Geloof niet alles wat in de media wordt gezegd, kijk zelf goed om je heen in je eigen omgeving, je eigen ervaringen. De geldt voor beide kanten!!!
Dit soort links kan je natuurlijk blijven plakken, kan ik ook doen met Extremistische Moslimsites. Maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk alle moslims ga haten. Ik weet best dat er genoeg vriendelijke/liberale moslims zijn. Bovendien moet je goed naar de bron kijken waar die artikelen vandaan komen, dat soort extreem-rechtse simpele zielen weten gewoon niet beter en kan je maar beter in hun eigen sop laten gaarkoken.
Saartje20
12-05-2004, 16:45
Ach ik vind eigenlijk om eerlijk te zijn SOMMIGE mensen hier echte zeikerds. Allemaal extremen. Zowel de Marokkanen, als Nederlanders, als Belgen. Echt zo'n WIJ en ZIJ gevoel, echt belachelijk en elkaar CONSTANTE generalisaties naar het hoofd slingeren. "Kijk mensen, dit denken de Nederlanders ECHT van ons"==> jaja, ALLE Nederlanders denken zo natuurlijk, je haalt een url boven die geeneens statistisch wetenschappelijk bewezen is en zich baseerd op mond op mond reclame, dus maak je snel beinvloebare landgenoten maar lekker warm tot revolutie!!!!รง hahahahaha MESKIENA!!!!!
En dan de Nederlanders "ALLE moslims blablablabla" dan komt PIM weer ergens tevoorschijn, criminaliteit van DE Marokkanen" Bekijk eens een keertje ieder mens eens als een MENS en niet als een nationaliteit of religie. Net of onze eigen nationaliteit zo superieur is en er geen rotte appels tussen zitten. Wel sorry als ik er sommigen uit hun droom/fantasie haal, maar er zijn overal rotte appels!! Met dat gegeneraliseer altijd.
Ach weet je, zoek het allemaal maar lekker uit, ik ben tenminste m'n ei kwijt.
Origineel gepost door babbel
Kijk maar eens naar de verloederde binnensteden, de Marokkanengangs, naar de agrewssie van die jongeren, naar het alleen maar hameren op rechten, zonder aan de plichten te willen voldoen.
Kijk eens hoeveel last Nederlandse meiden hebben van die jongens, en dan ook nog die belachelijke demo's tegen geweld tegen Driss, tegen die zogenaamde ontvoerde jongen, maar een demo tegen de 200 doden in Spanje ho maar.
Die slechte naam hebben ze aan zichzelf te wijten.
Hear hear!
Moejaheed
12-05-2004, 18:42
In de Koran staat het geschreven: de joden en christenen zullen pas tevreden met je zijn als je hun godsdienst overneemt. LA ILAHA ILLA LAH dit kunnen we niet laten gebeuren!!
arabchrstn
13-05-2004, 12:40
Origineel gepost door Moejaheed
In de Koran staat het geschreven: de joden en christenen zullen pas tevreden met je zijn als je hun godsdienst overneemt. LA ILAHA ILLA LAH dit kunnen we niet laten gebeuren!!
Ach toch...
Er fijn om zo te ontdekken wat ik volgens jou als christen vind...
Bijzonder interessant.
3ayshalak
13-05-2004, 14:24
Origineel gepost door arabchrstn
Ach toch...
Er fijn om zo te ontdekken wat ik volgens jou als christen vind...
Bijzonder interessant.
ben je blind of wat!Als je op zijn reactie wilt reageren reageer dan goed man hij zegt dat het in de KORAN staat dus het zijn niet zijn woorden..dus denk maaar goed na van wie die woorden dan komen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.