Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb een boete gekregen van 150 euro ik wil graag een goeie bezwaarschrift

Pagina's : [1] 2

vurigeberber
03-07-2009, 17:31

kan iemand me a.u.b. helpen of een goeie site kent ik had jeuk en kwam toevallig de poilitie tegen en die zeiden je zat te praten kan iemand me a.u.b helpen

MAROCCIA-DELUXE
03-07-2009, 17:47
Wtf, waarom heb je nou een boete gekregen?

vurigeberber
03-07-2009, 17:53
Wtf, waarom heb je nou een boete gekregen? omdat ik aan de tel was zeiden ze maar das was zeker het geval niet

MAROCCIA-DELUXE
03-07-2009, 18:05
In de auto?

beunhaas
03-07-2009, 18:13

jeuk :lol:

vurigeberber
03-07-2009, 18:27
In de auto? ja

Shinny
03-07-2009, 19:21
als je in die bezwaarschrift gaat zetten dat je jeuk had, dan kan je beter je moeite besparen

Lina_xxx
03-07-2009, 19:22
Haha, je hebt een boete gekregen omdat zij dachten dat je aan de telefoon was? En jij had jeuk? Ik ben wel benieuwd hoe jeuk hebben kan lijken alsof je aan de telefoon bent :D

Lina_xxx
03-07-2009, 19:22
als je in die bezwaarschrift gaat zetten dat je jeuk had, dan kan je beter je moeite besparen :hihi: :hihi: :hihi:

Tyfoon
03-07-2009, 21:02
Haha, je hebt een boete gekregen omdat zij dachten dat je aan de telefoon was? En jij had jeuk? Ik ben wel benieuwd hoe jeuk hebben kan lijken alsof je aan de telefoon bent :D Wat bazel je nou als hij achter zn oren zat te krabben dan lijkt het van een afstand zeker als of hij aan het bellen is..

Parfummetje
03-07-2009, 21:19
Hierbij maak ik bezwaar tegen uw beslissing van ..... om mij een boete op te leggen omdat ik zou hebben gebeld tijdens het rijden. Ik ben het om de volgende reden niet eens met deze beslissing. Hoewel ik mij kan voorstellen dat de betreffende verbalisant de indruk heeft gekregen dat ik tijdens het rijden aan het bellen was, verzeker ik u dat ik alléén maar mijn oor aan het krabben was. Dit vanwege een plotselinge jeuk die opkwam. Ik heb enkele seconden/minuten? met mijn hand over mijn oor gewreven. Ik heb dit uitgelegd aan de verbalisant, maar deze bleek helaas niet voor rede vatbaar. Ik vind dat u mij in deze het voordeel van de twijfel moet geven. Ik ben mij er van bewust dat bellen tijdens het rijden een gevaar op de weg oplevert. Ik zou dit dan ook nooit doen. Ik verzoek u om op deze beslissing terug te komen en de boete ongedaan te maken. Uiteraard ben ik bereid één en ander toe te lichten. Met vriendelijke groeten,

zina-yasmina
03-07-2009, 22:25
oum youssra, bedankt die ga ik ook gebruiken hihihi

florida
04-07-2009, 01:25
Hierbij maak ik bezwaar tegen uw beslissing van ..... om mij een boete op te leggen omdat ik zou hebben gebeld tijdens het rijden. Ik ben het om de volgende reden niet eens met deze beslissing. Hoewel ik mij kan voorstellen dat de betreffende verbalisant de indruk heeft gekregen dat ik tijdens het rijden aan het bellen was, verzeker ik u dat ik alléén maar mijn oor aan het krabben was. Dit vanwege een plotselinge jeuk die opkwam. Ik heb enkele seconden/minuten? met mijn hand over mijn oor gewreven. Ik heb dit uitgelegd aan de verbalisant, maar deze bleek helaas niet voor rede vatbaar. Ik vind dat u mij in deze het voordeel van de twijfel moet geven. Ik ben mij er van bewust dat bellen tijdens het rijden een gevaar op de weg oplevert. Ik zou dit dan ook nooit doen. Ik verzoek u om op deze beslissing terug te komen en de boete ongedaan te maken. Uiteraard ben ik bereid één en ander toe te lichten. Met vriendelijke groeten, :haha:

amsoem
04-07-2009, 01:35
Hierbij maak ik bezwaar tegen uw beslissing van ..... om mij een boete op te leggen omdat ik zou hebben gebeld tijdens het rijden. Ik ben het om de volgende reden niet eens met deze beslissing. Hoewel ik mij kan voorstellen dat de betreffende verbalisant de indruk heeft gekregen dat ik tijdens het rijden aan het bellen was, verzeker ik u dat ik alléén maar mijn oor aan het krabben was. Dit vanwege een plotselinge jeuk die opkwam. Ik heb enkele seconden/minuten? met mijn hand over mijn oor gewreven. Ik heb dit uitgelegd aan de verbalisant, maar deze bleek helaas niet voor rede vatbaar. Ik vind dat u mij in deze het voordeel van de twijfel moet geven. Ik ben mij er van bewust dat bellen tijdens het rijden een gevaar op de weg oplevert. Ik zou dit dan ook nooit doen. Ik verzoek u om op deze beslissing terug te komen en de boete ongedaan te maken. Uiteraard ben ik bereid één en ander toe te lichten. Met vriendelijke groeten, Ja ik zien de reactie van de officeer al helemaal !!! Ja als ik mijn lul beet pak en mijn vrouw kijkt mij raar aan, omdat ze geen sex wilt, dan zeg ik ook, ik had alleen jeuk, was ff aan het krabben

tasemant
04-07-2009, 01:40

hahaha yeh situatie

Pagina's : [1] 2