Bekijk originele versie : Iphone kopen of niet ?
Is het interessant om er een te kopen. ik heb al een blackberry gehad (niets aan) en nu met die iphone apps etc.
Kost wel 500 euros hier in belgie en daarnaast je abbo (excl)
GoldenDelicious
03-07-2009, 11:43
hoii
Mijn vriendin heeft zo een I-phone. En ik zie dat ze er echt plezier in heeft. Ze heeft 'm nu al bijna een jaar en er hebben zich nog geen problemen voor gedaan. Het leuke aan de I-phone is dat je altijd wel nieuwe dingen hebt(updates). Haha en echt toffe dingen. Ja en verder is het internet ook gewoon goed, niets te klagen! Maar wel duur hoor! Hier in Nederland zijn ze volgens mij een stuk goedkoper. M'n vriendin heeft m voor 250 euro aangeschaft, 2e hands, maar zo goed als nieuw!
GoldenDelicious
03-07-2009, 23:26
Ik sluit me aan bij de dame hier boven, ga voor een tweedehands toestel. en neem daar een internet abonnement bij. Ik heb zelf een 3G met een webandwalk pakket van t-mobile voor 15 euro per maand. meer dan genoeg, en zeker over te spreken.
succes
Inderdaad zo heeft zij 't ook aangepakt. Kom je veel en veel goedkoper uit. Succes!
Saloua__
04-07-2009, 02:40
Ik heb zelf een Iphone. Het is een leuk en handig toestel, maar ook de iphone kent wel een paar nadelen.
-batterij is snel leeg, hierdoor is het handig om de oplader bij je te dragen.
- wanneer je een oproep wil wissen, dan ben je genoodzaakt om al je oproepen te moeten verwijderen. Je kunt dus niet 1 oproep selecteren en verwijderen.
- De telefoon kan zomaar vastlopen. Uit het niets kan je de beeldscherm niet gebruiken. Je kan dan geen oproepen beantwoorden. Dan dien je je telefoon uit te zetten en dan weer aan te zetten. (soms kan ook dit wel een aantal minuten in beslag nemen).
- Geen video opname mogelijk.
- Je kan geen smsjes doorsturen, een telefoonnummer opslaan terwijl je in gesprek bent en je kan ook niet in je sms een telefoonnummer uit je contactenlijst invoegen.
P.s. Ik heb het over de 3G versie (16gb). Zoals je misschien wel weet is er onlangs een nieuwe versie van de Iphone uitgebracht (vorige week vrijdag). Ik weet niet of de door mij opgenoemde nadelen ook van toepassing zijn op de nieuwe versie.
Ik heb zelf een Iphone. Het is een leuk en handig toestel, maar ook de iphone kent wel een paar nadelen.
- wanneer je een oproep wil wissen, dan ben je genoodzaakt om al je oproepen te moeten verwijderen. Je kunt dus niet 1 oproep selecteren en verwijderen.
- De telefoon kan zomaar vastlopen. Uit het niets kan je de beeldscherm niet gebruiken. Je kan dan geen oproepen beantwoorden. Dan dien je je telefoon uit te zetten en dan weer aan te zetten. (soms kan ook dit wel een aantal minuten in beslag nemen).
- Je kan geen smsjes doorsturen, een telefoonnummer opslaan terwijl je in gesprek bent en je kan ook niet in je sms een telefoonnummer uit je contactenlijst invoegen.
P.s. Ik heb het over de 3G versie (16gb). Zoals je misschien wel weet is er onlangs een nieuwe versie van de Iphone uitgebracht (vorige week vrijdag). Ik weet niet of de door mij opgenoemde nadelen ook van toepassing zijn op de nieuwe versie.
Klopt
De nieuwe iPhone 3GS heeft een langere batterij duur. En ook is video opname mogelijk (ook met de 3G)
Saloua__
04-07-2009, 02:45
Klopt
De nieuwe iPhone 3GS heeft een langere batterij duur. En ook is video opname mogelijk (ook met de 3G)
Is het met 3G mogelijk om een video opname te maken? Sinds wanneer?
Larache86
04-07-2009, 08:39
inderdaad zware minpunten !!!!!!
Moet je maar is de 3G optie aan doen.... dan is je batterij binnen 2 uur internet al leeg
Saloua__
04-07-2009, 16:55
Ik ga dan maar nu eens updaten naar de nieuwe software. Doordat ik het nogal druk had, heb ik daar geen tijd voor gehad.
Saloua__
04-07-2009, 19:29
Is wel aan te raden ja. Btw als je een iphone heb die je niet met een abbonement heb gekocht, verlies je je simlockvrij stand na het updaten. Daarvoor moet je ultrasn0w van dev-team draaien. Als je iphone uit de winkel komt, moet het als het goed is geen problemen opleveren.
Bedankt, maar ik heb het in combi met een abbo aangeschaft :D
Sheherazade
04-07-2009, 21:28
I-phone is super slecht
niet doen!!
Bedankt voor jullie info. Maar kun je de iphone 3gS niet goedkoper uit amerika of een ander land halen (via internet kopen) ? 500 euro voor 16 Gig is niet goedkoop.
Diva_butterfly
08-07-2009, 12:02
Bedankt voor jullie info. Maar kun je de iphone 3gS niet goedkoper uit amerika of een ander land halen (via internet kopen) ? 500 euro voor 16 Gig is niet goedkoop.
Ik heb de mijne uit Amerika laten halen...
heb er maar een bedrag van 250 voormoeten betalen 16gb,,,,
weinig geld toch!!
500,- vind ik vrij prijzig.... dan zou ik zoals ze hier boven aangegeven hebben een 2ehandse halen,,,, dan een gloednieuwe i-phone....
Ik heb de mijne uit Amerika laten halen...
heb er maar een bedrag van 250 voormoeten betalen 16gb,,,,
weinig geld toch!!
500,- vind ik vrij prijzig.... dan zou ik zoals ze hier boven aangegeven hebben een 2ehandse halen,,,, dan een gloednieuwe i-phone....
meen je dit, dacht namelijk dat je hem in amerika alleen met een abonnement kunt kopen en dus niet los!!!???
De 16 GB kost in Belgiƫ 575,-
Diva_butterfly
11-07-2009, 12:54
hoe kan ik m ook uit amerika bestellen?
via een site ?
ik heb het via een vriend van een goeie vriend ebsteld,,,
ik zal het navragen, dan zal ik het je laten weten,,,
upp voor jullie!!:nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.