Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeders, Hoe Heten Jullie Kinderen????

Pagina's : [1] 2

Sardina
11-05-2004, 22:28

Hallo meiden, ik was benieuwd hoe jullie jullie kind(jes) hebben genoemd (of van plan zijn te noemen) ik ben nml zelf zwanger en vind het heel moeilijk om op een leuke naam te komen. dus ik dacht via deze weg kom ik misschien op ideetjes. ik zou het erg leuk vinden als jullie reageren. dank jullie wel!

Nadia_Antwerpen
11-05-2004, 22:43
assalaam wa aleikum mijn zoontje heet bilal. :-) mha salama

bizou
12-05-2004, 09:39
hoi mijn kinderen heb ik Youssra en Illias genoemd

manalltje
12-05-2004, 10:08
salaam alaykoum , mijn dochter heet manal , ik had haar eerst maldae genoemd maar dat mocht niet van de consulaat toen heb ik haar maar manal genoemd was niet mijn eerst keuze . ik ben nu ook zwanger maar nu kies ik echt voor een islamitische naam . Ik heb de lijst al gehaald met de namen die toegestaan zijn , als ze het maar weer niet veranderen. wa salaam

Sardina
12-05-2004, 13:04

dank jullie wel meiden! ik heb er eerlijk gezegd nooit bij nagedacht dat de naam niet geaccepteerd kan worden door het consulaat........... :verdriet: heb je 9 mnd lang nagedacht, heb je eindelijk een leuke naam die jij en je man leuk vinden....WORDT IE NIET GEACCEPTEERD!!!!! dan zou ik heel erg vinden, want dat komt er op neer dat je dan terplekke een andere moet bedenken. nesh waha, waar kun je dan wel vandaan halen welke namen geaccepteerd worden? weet jij dat?

OemAbdoellah
12-05-2004, 13:17
Assalaaaaaamoe Alaikoem, Zolang jij de consulaat kunt bewijzen.. dat de naam Islamitisch is.. en een juiste betekenis heeft..zeggen ze niks! Sardina. hoe ver ben je met je zwangerschap? Nesh Waha.................... 20 mei.. gaat door :)

mardiya
12-05-2004, 13:28
Assalamo 3alaikoem, Jaaaaa, ik wil ook namen horen. Ik ben insha allah 22 augustus uitgeteld, maar wij vinden het ook heel erg moeilijk om een leuke naam te vinden voor al een meisjes vind ik erg moeilijk!! liefs, mardiya :zwaai:

OemAbdoellah
12-05-2004, 13:30
Origineel gepost door NeshWaha Leuuuuuuuuuukkkk!!! Dan gaan we baby shoppen inshaAllah..... Als jij betaald.. LOL.. Waar vind je betaalbare baby kamers.. LOL

OemAbdoellah
12-05-2004, 13:31
op de site www.babybrabbel.org kun je ook islamitische namen bekijken.. Wasalaam Alaikoem

OemAbdoellah
12-05-2004, 13:44
LOL... mn familie.. heeft kinderfabriek masha ALLAAH :) Dus eigen kamer aanschaffen! grinnik Gisteren kwam iemand met de naam Mardjaan aan voor een jongen. Walakien zo heet een supermarkt in Fes en Tanger LOL! Wat is dit voor een naam?

OemAbdoellah
12-05-2004, 14:02
Nee ze bedoelde toch echt Marjane..< zie et al voor me.. hollandiyeen. die hem Jan gaan noemen! Imraan is ook mooi

yosraaa
12-05-2004, 14:34
denken jullie ook aan hoe het in het nederlands klinkt of maakt dat jullie niet uit. ik vind sommige namen in het marokaans wel mooi maar nederlanders verpesten het met de verkeerde uitspraak

OemAbdoellah
12-05-2004, 14:39
Yosra.. lees mn repley :) Nee ze bedoelde toch echt Marjane..< zie et al voor me.. hollandiyeen. die hem Jan gaan noemen! Imraan is ook mooi

Hasna_real
12-05-2004, 14:39
Origineel gepost door OemAbdoellah Assalaaaaaamoe Alaikoem, Zolang jij de consulaat kunt bewijzen.. dat de naam Islamitisch is.. en een juiste betekenis heeft..zeggen ze niks! Sardina. hoe ver ben je met je zwangerschap? Nesh Waha.................... 20 mei.. gaat door :) Daar ben ik het niet mee eens. Mijn neefje is 3 maanden geleden geboren en hij kreeg de naam Adam. Zoals iedereen weet staat deze naam in de Koran. Toch werd deze naam bij de marokkaanse consulaat afgekeurd. Hij heet nu Ashraf. Trouwens mijn vriendin noemde haar dochtertje Roumaisa, staat ook in de Koran. Ook deze naam is afgekeurd. Haar dochtertje heet nu Yousra. Ik vind het belachelijk dat je als ouder niet eens zelf kunt bepalen hoe je kind heet. Ja ik kan me voorstellen dat je je kind niet Jan gaat noemen of ***, maar als je hem een leuke islamitische arabische naam geven, wie zijn zij dan om dat af te keuren??

OemAbdoellah
12-05-2004, 14:45

Origineel gepost door Hasna_real Daar ben ik het niet mee eens. Mijn neefje is 3 maanden geleden geboren en hij kreeg de naam Adam. Zoals iedereen weet staat deze naam in de Koran. Toch werd deze naam bij de marokkaanse consulaat afgekeurd. Hij heet nu Ashraf. Trouwens mijn vriendin noemde haar dochtertje Roumaisa, staat ook in de Koran. Ook deze naam is afgekeurd. Haar dochtertje heet nu Yousra. Ik vind het belachelijk dat je als ouder niet eens zelf kunt bepalen hoe je kind heet. Ja ik kan me voorstellen dat je je kind niet Jan gaat noemen of ***, maar als je hem een leuke islamitische arabische naam geven, wie zijn zij dan om dat af te keuren?? Ik ken Zusters.. die hun kinderen Adam en Romaysa genoemd hebben. zonder problemen. Ach jah, dan geef je ze een andere naam voor de COnsulaat :)

Pagina's : [1] 2