Bekijk originele versie : Ghost.....!!
AnouarBlueEyes
12-11-2002, 12:47
Een jongen gaat stappen in de stad en moet 's nachts naar zijn dorp terugfietsen door donker, landelijk gebied. Het is stil op de weg. ergens langs de kant van de weg ziet hij opeens een meisje staan. Ze ziet er enigszins verward, ontredderd uit maar ze zegt niets en geeft geen antwoord op zijn vraag of er iets mis is.
Hij biedt haar een lift aan. Ze gaat zitten. De rest van de reis wordt zwijgend afgelegd. Omdat het zo lang stil blijft, kijkt de jongen een keer achter om. Het meisje is verdwenen. Dat vind hij vreemd omdat hij er niets van gemerkt heeft. Hij vertrouwt het niet. Als hij even later zijn verhaal vertelt op het politie bureau, laat de agent hem een foto zien.
"Was ze dit?" vraagt hij. De jongen knikt instemmend. Dan zegt de agent: u bent de derde al deze maand met hetzelfde verhaal. Dat meisje is op dezelfde tijd in de nacht, precies op die plek een maand geleden verongelukt...
NaamLooS
12-11-2002, 12:52
wajoo eng man
Schorpioentje
12-11-2002, 12:53
In de ramadan hoef je niet bang te zijn, dan zijn alle djins opgesloten.
Behalve de moslim djins!
AnouarBlueEyes
12-11-2002, 12:53
Look behind you.....!!!
Schorpioentje
12-11-2002, 13:28
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Look behind you.....!!!
???????? :confused:
rachidas
12-11-2002, 13:32
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Een jongen gaat stappen in de stad en moet 's nachts naar zijn dorp terugfietsen door donker, landelijk gebied. Het is stil op de weg. ergens langs de kant van de weg ziet hij opeens een meisje staan. Ze ziet er enigszins verward, ontredderd uit maar ze zegt niets en geeft geen antwoord op zijn vraag of er iets mis is.
Hij biedt haar een lift aan. Ze gaat zitten. De rest van de reis wordt zwijgend afgelegd. Omdat het zo lang stil blijft, kijkt de jongen een keer achter om. Het meisje is verdwenen. Dat vind hij vreemd omdat hij er niets van gemerkt heeft. Hij vertrouwt het niet. Als hij even later zijn verhaal vertelt op het politie bureau, laat de agent hem een foto zien.
"Was ze dit?" vraagt hij. De jongen knikt instemmend. Dan zegt de agent: u bent de derde al deze maand met hetzelfde verhaal. Dat meisje is op dezelfde tijd in de nacht, precies op die plek een maand geleden verongelukt...
waargebeurd wella???
ja vertel nog meer ik ken er ook heel veel maar anders gaan mensen niet kunnen slapen
nou rachidas vertel jij ze dan lijkt me spannend ben heel beniewd.
Een djin is een soort geest... very spooky
maar vergeet dit niet... je moet niemand behalve Allah swt vrezen..
een Djin is een GEEEEST!!
En dat verhaal van hierboven is niet echt het is een broodje aap verhaal.
Maar er zijn wel genoeg enge echte waargebeurde verhalen en die ga ik niet vertellen want anders ga ik in mijn broek poepen en doe ik geen oog dicht vannacht.
laboudanda
12-11-2002, 16:27
hahaha Broodje Aap...Ha JET is grappig..broodje Aaaaaaaaaaap..
IK: een broodje aap graag..met Mayooooooooo en sate Saus !!
Broodje aap verkoper: komt eraan jongeman..uuhm ohja welke soort aap wil je op je brood?
IK: doe maar 2 broodjes.. eentje met doodskop aapje..en eentje met rood bil baviaan..extra mayoooo..en sate saus.
Oh jaaaaaaaa!!!! en bij die eentje met rood bil baviaan geen tomaat..want die broodje is al ROOD heheh
Origineel gepost door Kadir
MMMMMMM, broodje aap, mmmm, lekkerrrr
wielie wielie!!!!!!als jullie eten horen...... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.