Bekijk originele versie : ladies...zou je het er voor over hebben?
blauwe_hemel
11-05-2004, 21:09
Salaam meiden
Zouden jullie het voor over hebben om naar het buitenland te verhuizen...hiermee bedoel ik dus, in het land gaan wonen waar je echtgenoot vandaan komt
Even verduidelijken met een voorbeeld:
Jij bent bijvoorbeeld geboren en opgegroeid in België of Nederland, maar je toekomstige is van Nederland/België...ben je dan bereid om naar Nederland of België (kan even goed een ander land zijn) te verhuizen...hou hierbij rekening met je ouders en je familie die je achterlaat. We gaan er wel vanuit dat jij zielsveel van hem houdt en hij van jou.
Wat kies je...je liefde voor hem overwint of is het te pijnlijk om iedereen achter te laten en je ergens te vestigen waar je niemand van je eigen familie hebt (enkel je schoonfamilie dan) ??
Alle reacties zijn welkom
Groetjes
alhoceimachaima
11-05-2004, 21:13
eummmm ligt eraan aan de situati van die gene als die hier die baan ook kan hebben gaat ie maar mooi bij mij wonen:D nee allah oelem een vraaag waar ik nog geen antwoord op weet
Ik zou het niet weten. Ik denk dat ik het wel zou doen. Puur om het feit om een totaal nieuwe leven te beginnen....
Maar ALLAH oe3alam wat ik zou doen...
marjam123
11-05-2004, 21:17
ik denk wel dat ik het zou doen... voor hem... als dat is wat hij wil om gelukkig te worden... en ik ga ervan uit dat ik gelukkig ben met hem... waarom ook niet...
mijn ma is van belgie naar nederland gekomen... en dat gaat allemaal heel goed...
k zou mijn familie wel erg missen... maar je hebt zelf dan een familie...
ik zie wel inshallah
xxx
blauwe_hemel
11-05-2004, 21:20
Origineel gepost door marjam123
ik denk wel dat ik het zou doen... voor hem... als dat is wat hij wil om gelukkig te worden... en ik ga ervan uit dat ik gelukkig ben met hem... waarom ook niet...
mijn ma is van belgie naar nederland gekomen... en dat gaat allemaal heel goed...
k zou mijn familie wel erg missen... maar je hebt zelf dan een familie...
ik zie wel inshallah
xxx
Mooi gezegd :goedzo:
blauwe_hemel
11-05-2004, 21:21
Origineel gepost door zoubida
Ik zou het niet weten. Ik denk dat ik het wel zou doen. Puur om het feit om een totaal nieuwe leven te beginnen....
Maar ALLAH oe3alam wat ik zou doen...
een soort van avontuur zeg maar...je leert iets nieuws ontdekken..heeft dus inderdaad zijn voordelen :)
blauwe_hemel
11-05-2004, 21:24
Origineel gepost door alhoceimachaima
eummmm ligt eraan aan de situati van die gene als die hier die baan ook kan hebben gaat ie maar mooi bij mij wonen:D nee allah oelem een vraaag waar ik nog geen antwoord op weet
Ja waarom niet..lijkt ook een leuk idee..hij kan komen wonen in het land waar jij woont...maar zou wel jammer zijn als hij opgeleid is en een leuke job heeft en die dan moet opgeven om hier dan eendert welke baan aan te nemen.
Ik geloof niet dat diploma's overal aanvaardbaar zijn in het buitenland :confused:
kusjes
ouassilla24
11-05-2004, 22:45
Dag allemaal....
Ik wou graag reageren, omdat wat jullie omschrijven mij overkomen is.
Ik ben namelijk ook getrouwd geweest en ben toen naar het buitenland verhuist, ik heb voor hem alles opgegeven mijn werk, mijn famillie, mijn vriendinnen echt alles.. ik ben toen naar het buiten land gegaan en ik had echt niemand daar, alleen zijn famillie en ik moest echt vanaf het begin weer beginnen. Ik moest de taal leren enz....
Maar uiteindelijk is het niet goed gegaan tussen ons, ik heb alles voor hem opgegeven en dat heeft hij nooit gewaarderd en nu zijn we gescheiden.
Dus meiden als je erover denkt om naar een andere land te gaan verhuizen voor een man, dan denk hier goed over na......
Groetjes
ik_oke_is
11-05-2004, 22:52
Origineel gepost door blauwe_hemel
Ja waarom niet..lijkt ook een leuk idee..hij kan komen wonen in het land waar jij woont...maar zou wel jammer zijn als hij opgeleid is en een leuke job heeft en die dan moet opgeven om hier dan eendert welke baan aan te nemen.
Ik geloof niet dat diploma's overal aanvaardbaar zijn in het buitenland :confused:
kusjes
diploma's van belgie worden in ndl aanzien als degelijk;
diploma's van ndl zijn eigenlijk meer zo van die opdrachtjes :hihi:
:maf:
marjam123
11-05-2004, 23:02
Origineel gepost door ik_oke_is
diploma's van belgie worden in ndl aanzien als degelijk;
diploma's van ndl zijn eigenlijk meer zo van die opdrachtjes :hihi:
je bent er weer :D
en je gaat meteen weer in de aanval yek a domme belg..
xxx
ik_oke_is
11-05-2004, 23:06
Origineel gepost door marjam123
je bent er weer :D
en je gaat meteen weer in de aanval yek a domme belg..
xxx
ik heb familie in ndl en tot mijn grootste verbazing bestaat
een opleiding economie daar grotendeels uit ZELF uit te voeren
opdrachtjes in winkels mensjes ondervragen, een KRANTEN-
ARTIKEL BESPREKEN en nog een hele boek van die belachelijke
tijdrovende opdrachtjes die niks opbrengen ... :confused:
daarom verhuis naar belgie voor een goeie opleiding voor je
kinderen :maf2:
selima_1984
11-05-2004, 23:07
Ik zou voor hem kiezen!
marjam123
11-05-2004, 23:09
Origineel gepost door blauwe_hemel
Mooi gezegd :goedzo:
thanx
xxx
marjam123
11-05-2004, 23:15
Origineel gepost door ik_oke_is
ik heb familie in ndl en tot mijn grootste verbazing bestaat
een opleiding economie daar grotendeels uit ZELF uit te voeren
opdrachtjes in winkels mensjes ondervragen, een KRANTEN-
ARTIKEL BESPREKEN en nog een hele boek van die belachelijke
tijdrovende opdrachtjes die niks opbrengen ... :confused:
daarom verhuis naar belgie voor een goeie opleiding voor je
kinderen :maf2:
ik moet je gelijk geven :o
ik heb familie in belgie... en ik moet toegeven... Domme Belgen... da klopt nie helemaal... ik vind ze altijd veel slimmer... ff serieus... de lesstof die zij krijgen, is 10 x moeilijker dan die van hier... maar goed... ik ben voorlopig nog van plan om hier te blijven :D
xxx
blauwe_hemel
11-05-2004, 23:28
Origineel gepost door ouassilla24
Dag allemaal....
Ik wou graag reageren, omdat wat jullie omschrijven mij overkomen is.
Ik ben namelijk ook getrouwd geweest en ben toen naar het buitenland verhuist, ik heb voor hem alles opgegeven mijn werk, mijn famillie, mijn vriendinnen echt alles.. ik ben toen naar het buiten land gegaan en ik had echt niemand daar, alleen zijn famillie en ik moest echt vanaf het begin weer beginnen. Ik moest de taal leren enz....
Maar uiteindelijk is het niet goed gegaan tussen ons, ik heb alles voor hem opgegeven en dat heeft hij nooit gewaarderd en nu zijn we gescheiden.
Dus meiden als je erover denkt om naar een andere land te gaan verhuizen voor een man, dan denk hier goed over na......
Groetjes
Wat jammer voor je meid...spijtig dat het verkeerd is afgelopen.
Je zegt dat je de taal moest leren en zo, mag ik vragen naar welk land je toen bent verhuisd?
groetjes
Veel geluk nog verder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.