Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben Trots Op Degene Die Eeen Hoofddoek DRagen

Pagina's : [1] 2

hayat17
11-05-2004, 20:47

Ma challah Echttt Zeer TRots Ben Ik OP ze Alhamdilolahhh MOest Ik even KWijttttttt :Iluvu: Alleen Jammer genoeg Draag IK Nog Geen Hoofddoek.. Maar DAt Kotm INch allahhh

marjam123
11-05-2004, 21:03
ik ben ook trots :D en ik draag em zelf ook waarom draag je die nie gewoon... gewoon ermee beginnen... misschien je levenstijl aanpassen, als da nodig is... en ja... dan komt de rest vanzelf.. inshallah!!! xxx

hayat17
11-05-2004, 21:03
IK Ga NOu Niet zeggen Ik draag geen Hooffdoek Om Dat Ik er Niet Aan TOe Bne.. n ik Moet het pas doen Als Ik er klaar voor ben... Dat Ga ik nou Dus Niet zegegn.. Want Dat IS geen excuusof reden om niet De Hjaab Te dragen.... Ik Zal eerlijk Zeggen Ik weet Zelf OOk Niet waarom Ik het draag... IK wil het heel Graag Zker te wetenn.. Maar Er Kotm jammer Genoeg alleen niks van...

BintElmagreb
11-05-2004, 21:05
En ik ben trots op meiden die trots op ons zijn. Allah yahdiek meid! Doe hem op voor het te laat is meid! :blauwkus: Wassalaam.

zoubida
11-05-2004, 21:24

Origineel gepost door hayat17 Ma challah Echttt Zeer TRots Ben Ik OP ze Alhamdilolahhh MOest Ik even KWijttttttt :Iluvu: Alleen Jammer genoeg Draag IK Nog Geen Hoofddoek.. Maar DAt Kotm INch allahhh :rolleyes: En lucht het op meid?

Bachelorette
11-05-2004, 21:26
Origineel gepost door hayat17 Ma challah Echttt Zeer TRots Ben Ik OP ze Alhamdilolahhh MOest Ik even KWijttttttt :Iluvu: Alleen Jammer genoeg Draag IK Nog Geen Hoofddoek.. Maar DAt Kotm INch allahhh jij gaat em inshallah binnenkort dragen. ;) Voordat ik hem droeg keek ik met immens veel respect naar dames met hoofddoek (ik respecteer iedereen) Vroeg me af hoe zij dat kunnen...en was dus bijzonder trots op ze. Tijdje later was ik hem ook gaan dragen gair inshallah.. :zwaai:

Benkiro
11-05-2004, 21:34
Ik hoorde eens van een meisje dat ze in het begin ook geen hoofddoek wilde dragen, omdat ze bang voor schut te lopen, uitgelache te worden. Ik weet nu niet meer waarom ze het dan alsnog opdeed, maar ze heeft voet bij stuk gehoude en draagt 'em nog steeds. Mijn zusje deed 'em zelf om toen ze voor het eerst naar VMBO ging, stel je voor: Mijn moeder en ik maaktenons zorgen dat ze er genoeg van zou krijgen in de 3e klas, en dat ze het juist dan zou afdoen. Dat is gelukkig nooit gebeurd.

emaneke
11-05-2004, 21:37
ik ook ik ben blij dat iemand dat zegt want meestal als ze over ons praten zeggen ze die extremisten dus... ik ben blij dat dat nog iemand zegt en meid ik hoop inscha'Allah dat jij ook binnenkort een hoofddoek gaat dragen!! beslama

Benkiro
11-05-2004, 21:41
Dan heb je ook zulke mensen: Mijn nicht was eerst 'bij-de-tijd' zeg maar; geen hoofddoek, strakke jeans, strakke t-shirts enz. Nadat ze op tv de verwoesting van de aardbeving in Turkije zag, was ze zo aangedaan dat ze besloot te veranderen: de hele mikmak; hoofddoek, geen broeken, geen shirts enz. meer, ik geloofde m'n ogen niet! Na een -tja, ruime tijd- zag ik haar weer, en 3 keer raden: Weer het zelfde verhaal; geen hoofddoek, strakke broek, top enz. En alweer; ik geloofde m'n ogen niet.

hayat17
11-05-2004, 21:49
BintElmagreb IK Weet Hett... Inch allah Kotm het Snel Ik Hoop Het echt Wolah Dat meen Ik Uit de Grond van Mijn HArt.. Ik Hoop Het echt zoubida Het Heeft Mer zeker opgelucht .. Ik moest het gewoon even Kwijtt... Bij jullie.. en dat Heeft Me Heel goed gedaan Moet ikzeggen Bachelorette Lieverd tHanks Dat Je IN me gellooft Inch allah Zal Ik Het Binnekort gaan DRagen emaneke Tuurlijk Ik Vind het gewoon Geweldiggg Als Ik zo Die dames zie Met een Hijaabb... DAt Is Gewoon Het mooistte wat er is.. echt waarr... En Ik Ben Meerrr dan trots Op JUllei zelfsss. wolahh Alleen kan ik minder trots zijn op mezelf.... omdat ik nog geen hoofddoek draag. ik weet niet.. maar dan voel ik me toch anderss.... Wolahh Ik hoop echt Dat Ik Het Inch alalh Zal Gaan dragen Ik Wil niets Liever... Maar steeds komt er niks van... en waarom weet ik ook niet

Benkiro
11-05-2004, 21:55
Misschien ben je gewoom bang(net als dat meske waar ik het over had) voor de reacties van je omgeving. of, je bent misschien bang dat je vrijheid beperkt wordt....(meske 2) misschien.... Dames die WEL een hoofddoek dragen: -hoe reageerde jullie omgeving(en wat heb je eraan gedaan?) -Beperkt jou hijaab jou vrijheid?

hayat17
11-05-2004, 22:00
Neeee het is neit dat ik Bang Ben voor mijn Omgevingg... Het Doet me NIsk.. Wat ze er van vinden. En de reactiess... Komen ze met negatieve reacties dan gaat het bij mij in het ene oor er in en in hetr andere oor eruitt.. het laat me echt kouddd... En Nee Het heeft ook nisk met vrijheid te maken.... Want Ik HOu Me wel aan de regels.. en ik weet waar em grenzen liggen.. Ik doe mee met de ramadan elke jaar alhamdilolah Ik rook Niet Ik Ga Niet uit Ik drink gelukkig geen alcohol.. Ik Bid 5 keer per dag.. Ik luister en gehoorzaam mijn ouders.. En geloof In Allah(swt) En Profeet Mohammed Alleen de Hijaab Ontbreektt nog..... Maar dat Komt Inch allah Nog well

Benkiro
11-05-2004, 22:05
Wat kan ik dan nog zeggen behalve: INSHALLAH...

hayat17
11-05-2004, 22:08
Inch allah Broeder

karima_86
11-05-2004, 23:15

Zo ik wil ook zo graag hoofdoek dragen maar ik vind het zo moeilijjk om de eerste stap te zetten. xXx KArima

Pagina's : [1] 2