Bekijk originele versie : wie heeft er ook.....
just_najat
12-11-2002, 12:33
....heel de ramadan vrij?????
wie hoeft er dus de hele ramadan niet te werken en niet naar school???
nadia_meknessia
12-11-2002, 12:48
jah psies ik gelukkig ook geen vrij, wantuh zoals bijvoorbeeld vandaag:lekkah naar school half negen beginnah ejwa tussenuurtjes vrij lekker op pc zittah ejwa jah dan vliegt de tyd voorbij....siham voegt eraan toe:je ziet m zo langsvliegen! :zwaai:
Je kan je tijd ook benuttigen door hadiths te lezen en dua's die je in de bieb kan lenen als je vrij bent tenminste...
Maar ik ben nu aan het werk, dus als ik thuis ben is al magreb...
freegirl
12-11-2002, 13:40
ik heb nog nooit gehoord dat iemand vrij heeft genomen of gekregen voor de ramadan...gelukkig niet zeg...dan krijg ik juist honger.
als ik bezig ben dan vergeet ik eten gewoon
Ik ben benieuwd hoe de jongeren onder ons de Ramadan gaan beleven als die in de zomer valt als het zover mag komen inscha allah...
mimi_tangaouia
12-11-2002, 13:59
Ik werk wel minder met de ramadan omdat ik ook nog naar school ga en omdat mijn moeder ook ziek is
just_najat
13-11-2002, 13:07
Origineel gepost door Dalilah
Ik ben benieuwd hoe de jongeren onder ons de Ramadan gaan beleven als die in de zomer valt als het zover mag komen inscha allah...
ik denk dat dat heel moeilijk zal worden. magreb is dan pas rond 22.00 uur en na ongeveer 2 uur 's nachts mag je niks meer eten.....maar met Allah (SWT) zijn hulp gaat dat ook lukken.
:zwaai:
just_najat
13-11-2002, 13:08
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Ik werk wel minder met de ramadan omdat ik ook nog naar school ga en omdat mijn moeder ook ziek is
ik hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder en ondertussen in ieder geval veel sterkte....allah ie 3awnkoem incha'allah
xxxx najat
mimi_tangaouia
13-11-2002, 15:27
Origineel gepost door just_najat
ik hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder en ondertussen in ieder geval veel sterkte....allah ie 3awnkoem incha'allah
xxxx najat
dank je wel :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.