Bekijk originele versie : Serieus aub
Met pijn in mijn hart schrijf ik dit, maar wil graag weten wat jullie in de volgende situatie zouden doen:
Stel je hebt 2 beste vriendinnen, jullie zijn altijd samen, echt net 3 musketiers, en vertellen elkaar alles. Dan ineens kom je erachter dat ze echt heel vertrouwelijke dingen van jou hebben verteld aan anderen. Wat zou je doen???
X Jasmina
Verbreken die 'vriendschap' (tijdelijk eventueel) Laat ze merken hoe erg ze je gekwetst hebben...
RkeMpoe_Boy
11-05-2004, 19:41
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Met pijn in mijn hart schrijf ik dit, maar wil graag weten wat jullie in de volgende situatie zouden doen:
Stel je hebt 2 beste vriendinnen, jullie zijn altijd samen, echt net 3 musketiers, en vertellen elkaar alles. Dan ineens kom je erachter dat ze echt heel vertrouwelijke dingen van jou hebben verteld aan anderen. Wat zou je doen???
X Jasmina
Kan gebeuren sommige dingen kun je niet altijd voor je houden ik zou een goed gesprek met haar voeren een kijken waarom ze het heeft gedaan .
Maakt nie uit waarom, het kwaad is al geschied, ZOLANG JIJ NIET HET ZELFDE DOET, verlaag je niet tot hun roddelende nivo(sorry, ik wist nie hoe te spellen)
thement_return
11-05-2004, 19:44
vriendschap verbreken.
Bedankt mannen en vrouw!
Ik heb de vriendschap al inderdaad even in de koelkast gezet, maar ik vind het echt heel moeilijk we hebben zoveel leuke dingen gedeeld, ik mis het echt en twijfel of ik de vriendschap nou defintief moet verbreken of het nog een kans geven.
Nog meer mensen met advies??
jasmina
Origineel gepost door Benkiro
Maakt nie uit waarom, het kwaad is al geschied, ZOLANG JIJ NIET HET ZELFDE DOET, verlaag je niet tot hun roddelende nivo(sorry, ik wist nie hoe te spellen)
Ja precies, ik weet alles van ze man, ik kan er zo voor zorgen dat ze hun hele leven niet meer uit huis kunnen, maar dat zou ik nooit doen, ik wil me ook echt niet tot hun niveau verlagen. Heb gewoon even een objectieve kijk erop nodig, want vind het zelf nogal moeilijk. :traan1:
Bedankt dat jullie serieus reageren.
jasmina
Lady_moi
11-05-2004, 19:49
Negeren tot ze spijt hebben
Origineel gepost door Lady_moi
Negeren tot ze spijt hebben
ik negeer ze al een maand maar ik hoor niks van ze :(
Niet met hun omgaan.....afstandelijk doen...daarna erop aanspreken..als het erger wordt...dan verbreek je het contact..het doet pijn..maar jah..niets aan te doen...
Suc6 meid...:zwaai:
lady_khadija
11-05-2004, 19:51
X Jasmina
ik zou de vriendschap verbreken... hoe moeilijk het ook is... als het echt vertrouwelijk was hadden ze het recht niet door te vertellen...
praat met ze... en vraag om een verklaring... als ze er echt spijt om hebben kun je ze nog vergeven en opnieuw beginnen... maar laat je niet gebruiken...
succes...
Miracle_I
11-05-2004, 19:51
Kijk ik zou geen ruzie maken ofzo maar ik zou heel koeltjes iedere keer reageren en afstand nemen als je ruzie maken weten ze dat ze je hebben gekwetst en dan zegt iedereen waarom hebben jullie ruzie en dan gaan ze "dat geheim" zeg maar vertellen en word alles erger. Ik zou ze verder nooit meer vertrouwen.
Ik zeg deze dingen omda het iemand anders ook over komen is maar misschien zijn jou vriendinnen anders dan die van haar
ik hoop je geholpen te hebben
SCHULDIG
11-05-2004, 19:53
Uitzoeken aan wie ze het hebben verteld
en dan alsnog vriendschap verbreken :)
Lady_moi
11-05-2004, 20:01
Blijven negeren dan
Off
Praat het uit zet de eerste stap
ik negeer ze al een maand maar ik hoor niks van ze :(
Miracle_I
11-05-2004, 20:03
dan zijn ze neit echte goede vriendinnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.