Bekijk originele versie : Hoe Lang Zijn Jullie Al Lid en Hoe Ben Je In Yasmina Verzeild?
Kom op mensen ik verveel me en ik wil weten hoe lang de gemiddelde Yasmina-lid al lid is en hoe jullie hierin verzeild zijn geraakt.....
Ik ben al lid sinds 14-09-2001 zoals jullie kunnen zien (lang he) en ik ben hierin verzeild geraakt, toen ik naar een nagafa zocht voor mijn lieve schoonzusje....
Nou jullie....
Origineel gepost door Kadir
iK BEN hier nu al 4 jaartjes:(
Yeah right...en ik ben konining Beatrix! :D
Origineel gepost door Mysterio
ik ben al lid sind pas, hmmmmmmmmmmmmm interessant dat jullie dat vragen
En hoe ben in Yasmina verzeild geraakt???
hmmmmm zag een keer op me werk, dat een stagiere hier achter, dus ik onhoude de naam van dit site en d8 even kijken hmmmmmmmmm en ja toen ben een een ledenaar geworden
ledenaar hahaha
Mensen jullie mogen allemaal reageren hoor!!
hmmmmm ze lacht om een woord hmm denk ze dat het niet bestaat hmm zoek op in een woordenboek hmmmmmmm interessant
Ja zoek het voor me op hmmmmmmmmannetje
hhhhhhhmmmmmmm vreemd krijg ik een koosnaampje hmmmmm vreemd wezen die dalilah
En je vond je zelf niet vreemd??? Nou jaaaa zeg!!! Maar ja je nick zegt het al Mysterio
Ik ging..hmm..pff weet het niet meer.Een meisje van msn zei tegen mij kijk op die site ofso naar de forum.
en dat was nog die ouwe yasmina..met de ergste topic's die je maar kunt verzinnen..kvond het altijd leuk om het te lezen..
maar ik werd pas in april ofso..lid ..ik kwam hier altijd de TOPIC'S lezen..maar wou geen lid worden..daarom werd ik pas wat later lid..:)
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ik ging..hmm..pff weet het niet meer.Een meisje van msn zei tegen mij kijk op die site ofso naar de forum.
en dat was nog die ouwe yasmina..met de ergste topic's die je maar kunt verzinnen..kvond het altijd leuk om het te lezen..
maar ik werd pas in april ofso..lid ..ik kwam hier altijd de TOPIC'S lezen..maar wou geen lid worden..daarom werd ik pas wat later lid..:)
Ja die tijd ken ik nog van de oude Yasmina dat was echt erg... die topics dan...
Er was een topic die sloeg echt alles toen en dat was van een meisje die beweerde dat ze zwanger was van haar schoonvader!!! En dat haar schoonvader haar had verleid... heb je die ook gelezen?
rond september 2001 maar op een andere naam toen was yasmina nog helemaal lichtrose :D
JustAgirl
12-11-2002, 19:41
Origineel gepost door Dalilah
Ja die tijd ken ik nog van de oude Yasmina dat was echt erg... die topics dan...
Er was een topic die sloeg echt alles toen en dat was van een meisje die beweerde dat ze zwanger was van haar schoonvader!!! En dat haar schoonvader haar had verleid... heb je die ook gelezen?
Hmmm ja dat kan ik me nog herinneren, en vervolgens kwamen er heel veel verkrachtings verhalen, sommige misschien waar, sommige leek me heel sterk (verkracht door de imam).
Any way ik kom al een tijdje op Yasmina, al zo'n twee jaar..en lid sinds 21-08-2001. Hoe ik hier verzeild ben geraakt, van iemand gehoord ik weet het niet meer precies..
Maar het blijft leuk, vergeleken met andere maroc site's... :)
Groetjessss,
Just A girl
Mocro_007
12-11-2002, 19:51
Ik ben pas een week lid ofzo. Yasmine had ik van mij zus. ze zij dat ik me ook moest aanmelden.
Origineel gepost door angel21
Ik heb eerst iets meer dan een half jaar ongeveer de oude yasmina meegemaakt. Ik reageerde daar altijd, maar was geen lid. En sinds eind maart dit jaar ben ik hier lid geworden.
Ik ben op yasmina terecht gekomen door mijn broer.
Poeh hier dus al een hele tijd, hmm ik ga maar binnenkort maar met pensioen :D
Miskina Angel... zou oud ben je toch ook weer niet je bent ff kijken 8 maandjes oud.... nou je leven moet nog beginnen :D Maar ik zie wel dat je heel wat gepost hebt in 8 maanden tijd!! Heb je nog geen kramp in je vingers :D :D Geintje lieverd ik hoop dat je tot de 1.000.000 berichten mag komen hahhaha als het zover mag komen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.