Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden hebben jullie dit ook............

Pagina's : [1] 2 3

EgYpTiAn_EyEs
11-05-2004, 18:46

Zodra je een leuke jongen leert kennen en je ziet ff later dat hij een superdure wagen heeft..... knap je dan niet gelijk af?? want ik denk gelijk hoe komt hij aan die geld (meestal is dat door drugs of **** business) of hebben jullie daar geen moeite mee? :zwaai:

JudgmentDaY
11-05-2004, 18:50
Ik knap niet af:) Ik vraag naar zijn papieren, zijn salarisspecificatie(s) en naar zijn banksaldo's van het afgelopen jaar. Verder wil ik weten wat zijn diploma's zijn en waar hij afgestudeerd is. Ook wil ik de comissie spreken die hem zijn diploma heeft overhandigd:) :zwaai:

EgYpTiAn_EyEs
11-05-2004, 18:53
whuahahahahhahahah jaaa zodat je weet waar al zijn centen vandaan komen best wel goed idee.... want je hebt wel sommige die het op een eerlijke manier verdienen

JudgmentDaY
11-05-2004, 18:56
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs whuahahahahhahahah jaaa zodat je weet waar al zijn centen vandaan komen best wel goed idee.... want je hebt wel sommige die het op een eerlijke manier verdienen Tegenwoordig is alles opvraagbaar, ook voor derden. Het zal dus niet al teveel tijd en moeite kosten. Vele die doen het prima, over hen valt er niks te zeggen. Blijkt dat hij zijn centen op een oneerlijke manier verdient heeft, dan "gooi" je hem maar terug naar zijn moeder. Een kopje koffie en een gesprek was leuk, maar aan alles komt een einde. :zwaai:

SCHULDIG
11-05-2004, 19:12

JudgmentDaY : :goedzo: :hihi: Zo kan het ook inderdaad :D EgYpTiAn_EyEs: Je hebt ook heel veel jongens die gewoon gestudeerd hebben en voor die auto gewerkt hebben ;) Als je daar al van Afknapt :jammer:

sweet_nadoria
11-05-2004, 19:15
Origineel gepost door SCHULDIG JudgmentDaY : :goedzo: :hihi: Zo kan het ook inderdaad :D EgYpTiAn_EyEs: Je hebt ook heel veel jongens die gewoon gestudeerd hebben en voor die auto gewerkt hebben ;) Als je daar al van Afknapt :jammer: precies !!!! :o

Benkiro
11-05-2004, 19:17
Wat als ie zegt dat het een kado was van z'n pappie?

JudgmentDaY
11-05-2004, 19:19
Origineel gepost door Benkiro Wat als ie zegt dat het een kado was van z'n pappie? Zijn "pappie" stamt van de begin jaren 70, de gastarbeiders:) Zijn "pappie" kan zich dus niet veroorloven. Zo ja, dan moet je weer bij hem de nodige research doen. :zwaai:

Benkiro
11-05-2004, 19:27
Het lijkt nondeju wel of aangehouden wordt de politie: 'Zo meneertje, met mocro-face, hoe kom jij aan zo'n bak? Zeker een coke-dealer, he? Papieren aub, en snel een beetje, BEGRIJP JE WEL NEERLANZZ? Heb je toevallig ook je diploma's bij?' Wat een bullsh!t topic, zeg; Als ik in een dure wagen rij, ben ik ineens niet te vertrouwen; als ik in afgetrapte VW GTI '82 rij, ben ik ok....

SCHULDIG
11-05-2004, 19:30
Origineel gepost door Benkiro Het lijkt nondeju wel of aangehouden wordt de politie: 'Zo meneertje, met mocro-face, hoe kom jij aan zo'n bak? Zeker een coke-dealer, he? Papieren aub, en snel een beetje, BEGRIJP JE WEL NEERLANZZ? Heb je toevallig ook je diploma's bij?' Wat een bullsh!t topic, zeg; Als ik in een dure wagen rij, ben ik ineens niet te vertrouwen; als ik in afgetrapte VW GTI '82 rij, ben ik ok.... Is bij mn broer in Rotterdam gebeurd ze vroegen al zn papieren en hoe hij aan die auto kwam ze wisten niet dat hij een eigen autobedrijf had :) :hihi: :ego:

Lady_moi
11-05-2004, 19:32
Zekers een afknapper Ze denken dan da ze elke meiske te pakken kunnen hebben met hun bakske Geef mij maar een marokkaantje op zn fiets :)

Benkiro
11-05-2004, 19:32
ik bedoel maar.....

HalveWaarheid
11-05-2004, 19:33
gaar :lol:

SCHULDIG
11-05-2004, 19:34
Origineel gepost door Lady_moi Zekers een afknapper Ze denken dan da ze elke meiske te pakken kunnen hebben met hun bakske Geef mij maar een marokkaantje op zn fiets :) Heb je ook interesse in een marokkaantje op een scooter :stout: :o :hihi: :D

Lady_moi
11-05-2004, 19:36

Neen :) Origineel gepost door SCHULDIG Heb je ook interesse in een marokkaantje op een scooter :stout: :o :hihi: :D

Pagina's : [1] 2 3