Bekijk originele versie : Jongen verkracht zusje.....
AnouarBlueEyes
12-11-2002, 11:09
Een groep jongens die zich een keer verveelden gingen voor de "kick" een meisje ontvoeren en plaatsten een zak over haar hoofd en namen haar mee naar een schuur....Daar aangekomen verkrachtten ze haar op harde wijze waarbij de zak nog steeds over haar hoofd zat.....even later kwamen er nog een paar jongens bij die haar ook verkrachtten....toen ze klaar waren wilde 1 van die jongens wel weten wie ze nou verkracht hadden.....hij haalde de zak van haar hoofd en zag.......zijn bloedeigen zusje.....
stoeipoes
12-11-2002, 11:10
dat verhaal ken ik wel ja....erg is dat man!
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Een groep jongens die zich een keer verveelden gingen voor de "kick" een meisje ontvoeren en plaatsten een zak over haar hoofd en namen haar mee naar een schuur....Daar aangekomen verkrachtten ze haar op harde wijze waarbij de zak nog steeds over haar hoofd zat.....even later kwamen er nog een paar jongens bij die haar ook verkrachtten....toen ze klaar waren wilde 1 van die jongens wel weten wie ze nou verkracht hadden.....hij haalde de zak van haar hoofd en zag.......zijn bloedeigen zusje.....
heb ik gehoord :jammer:
BENTGHATAR
12-11-2002, 11:14
jah ik heb dit ook gehoord
echt erg man.
lehster
Bleu_Sky
12-11-2002, 11:22
Als dit echt gebeurd is: Castreren die gozers!!!
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
goudblondje01
12-11-2002, 11:27
JA HEB IK OOK AL GEHOORD :eek: :verdriet:
ALS DIT ECHT GEBEURT IS MOGEN ZE VOOR MIJ PART DE ELEKTRISCHE STOEL KRIJGEN :D
LATERSSSSSS
Dit gebeurd toch dagelijks, ik verkracht andermans zus, iemand anders verkracht mn zus en ga zo door.
denk an de volgende hadit voordat je dat soort dingen gaat doen:
laa yoeminoe a7adoen minkoem 7ataa yoe7ibaa li-agihi ma yoe7iboe li nafsih
mimi_tangaouia
12-11-2002, 11:32
dit verhaal is al bekend en meerdere malen geplaatst op dit forum!!
Ghizlanetje
12-11-2002, 11:37
Origineel gepost door mimi_tangaouia
dit verhaal is al bekend en meerdere malen geplaatst op dit forum!!
Mensen moeten toch ergens over lullen he?!
Dus waarom ook niet tig keer herhalen....
tabdarst
12-11-2002, 11:39
ik had het ook al gehoord, maar ik heb ook gehoord dat die jongen uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd
AnouarBlueEyes
12-11-2002, 11:47
Ja mensen die hier wonen weten alles wat hier ooit op het forum is gezet maar ja aangezien ik hier niet zo lang ben kan ik dat toch niet ruiken......ecuseeeeeeeeeeeeeeeeee me.....DAMN!!!
stoeipoes
12-11-2002, 11:53
Anouar...is niet erg joh! Wagha?
lala_zitouna
12-11-2002, 12:01
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Ja mensen die hier wonen weten alles wat hier ooit op het forum is gezet maar ja aangezien ik hier niet zo lang ben kan ik dat toch niet ruiken......ecuseeeeeeeeeeeeeeeeee me.....DAMN!!!
hee anouar trek je niks van hun aan.
Als je het mij vraagt mag je zulke topics al is het hetzelfde elke dag van mijn plaatsen!!!!!!!!
Bij deze jongen is het dan wel niet met opzet de bedoeling geweest zijn zusje te verkrachten (terwijl ik geen verschil zie tussen zusje of een vreemde, allebei even erg).
Doen heel veel mensen het bewust. Die zijn heel erg bewust dat ze hun zusje aan het VERKRACHTEN zijn.
En het moet allemaal afgelopen zijn, die mannen die denken dit te mogen en kunnen doen. Wens ik niks anders dan hel op aarde en hel in het hierna maals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnouarBlueEyes
12-11-2002, 12:02
Ik weet dat het niet erg is maar ik vraag me af waarom Marokkanen alles altijd beter moeten weten en kunnen....ik bedoel damn lees het als het je niet bevalt of als je het al kent laat het dan voor mensen die het niet kennen en rot op....maar ga geen commentaar komen leveren omdat je dag en nacht achter je computertje zit en alles weet wat hier geschreven wordt....get a life....
stoeipoes
12-11-2002, 12:06
daar heb je helemaal gelijk in Anouar! maar het zit in 'ons' bloed!
Ik negeer altijd zulke reacties.....net doen asof ze niet bestaan.
En wie zegt dat die fulltime leden alles beter weten???????
Met andere woorden: ze zijn het niet waard om op te reageren!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.