Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LieVe Kijkbuiskinderen!!!

Pagina's : [1] 2

sherine
30-06-2009, 23:14

ik zal jullie eens een verhaaltje vertellen... zoals jullie zien is mijn account aangemaakt in 2002. destijds was ik nog maagd maar wat oversekst in mijn gedachte. 90 procent van mijn topics ging dus over seks... en ik kreeg alle mogelijke gal over mij heen. Ik maakte mensen helemaal gek wat ik uiteraard heel leuk vond :hihi: vooral omdat ik destijds ook flink stoned was... maar goed... de deal is... dat er nu non stop over seks word gesproken en destijds was het nog een hele issue... nu is er zelf een aparte fora voor geopend dat was toen nog niet! Ik kreeg zelfs waarschuwingen en mijn topics werden verwijderd. Ik ben dus heel benieuwd hoe het erover een paar jaar hier uit ziet... wie weet hebben de accounts dan allemaal seksdates en zijn hier allemaal negers actief die de marokkaanse dames inpikken:) wat denken jullie???

berberpareltje
30-06-2009, 23:38
je praat nu onzin dame. stoned en maagd gaat in mijn ogen niet samen. :hihi: :hihi:

allatif112
30-06-2009, 23:40
je praat nu onzin dame. stoned en maagd gaat in mijn ogen niet samen. :hihi: :hihi: :D :banana: :hadj:

sherine
30-06-2009, 23:52
je praat nu onzin dame. stoned en maagd gaat in mijn ogen niet samen. de mensen destijds waren ook wel wat slimmer moet ik eerlijk bekennen. Echt wat een conclusie:rolleyes: ... ik praat geen onzin. Ik meen het serieus, jij ook toch?

Izythedon
01-07-2009, 07:37

je praat nu onzin dame. stoned en maagd gaat in mijn ogen niet samen. waarom zou dat niet samen kunnen gaan? niet iedereeen laat zich gaan onder invloed van softdrugs!

Izythedon
01-07-2009, 07:38
de mensen destijds waren ook wel wat slimmer moet ik eerlijk bekennen. Echt wat een conclusie:rolleyes: ... ik praat geen onzin. Ik meen het serieus, jij ook toch? vroeger ware de mense niet perse slimmer, maar er waren vooral studenten actief, waardoor het niveau van de gesprekken wat interessanter waren

beverwijk
01-07-2009, 12:58
ik zal jullie eens een verhaaltje vertellen... zoals jullie zien is mijn account aangemaakt in 2002. destijds was ik nog maagd maar wat oversekst in mijn gedachte. 90 procent van mijn topics ging dus over seks... en ik kreeg alle mogelijke gal over mij heen. Ik maakte mensen helemaal gek wat ik uiteraard heel leuk vond :hihi: vooral omdat ik destijds ook flink stoned was... maar goed... de deal is... dat er nu non stop over seks word gesproken en destijds was het nog een hele issue... nu is er zelf een aparte fora voor geopend dat was toen nog niet! Ik kreeg zelfs waarschuwingen en mijn topics werden verwijderd. Ik ben dus heel benieuwd hoe het erover een paar jaar hier uit ziet... wie weet hebben de accounts dan allemaal seksdates en zijn hier allemaal negers actief die de marokkaanse dames inpikken:) wat denken jullie??? laten we er samen eentje opsteken en dan oversekst doen

sherine
01-07-2009, 14:00
waarom zou dat niet samen kunnen gaan? niet iedereeen laat zich gaan onder invloed van softdrugs! jahwel joh dat is toch algemeen bekend :lol: :maf:

sherine
01-07-2009, 14:01
vroeger ware de mense niet perse slimmer, maar er waren vooral studenten actief, waardoor het niveau van de gesprekken wat interessanter waren hmmm dat kan het ook zijn indd...maar volgens mij was de gem leeftijd ook wat ouder... (lees;levenservaring)

sherine
01-07-2009, 14:01
laten we er samen eentje opsteken en dan oversekst doen oh dat was slechts een fase... ik rook allang niet meer joh!!! helaas....

sherine
01-07-2009, 14:18
lieve kijkbuiskinderen nav mijn topic inmiddels een aantal prive berichten ontvangen waarin mensen hun verhaal aan mij kwijt wilde.. (oh dat weten jullie niet maar ik ben een hele tijd een vertrouwenspersoon geweest dus jullie kunnen met alles bij mij terrecht, ok?) nou goed en wat blijkt er vinden zich wel degelijk al seksdates plaats!!! ik ben in shock...

Izythedon
01-07-2009, 14:20
jahwel joh dat is toch algemeen bekend :lol: :maf: ik weet wat voor effecten het allemaal kan hebben. dat sommige mensen er geil van worden is een feit, maar dat andere er overdreven moe van worden en willen gaan slapen is ook een feit. Heeft bij iedereen een beetje een ander effect:goedzo:

Izythedon
01-07-2009, 14:22
hmmm dat kan het ook zijn indd...maar volgens mij was de gem leeftijd ook wat ouder... (lees;levenservaring) dat zou kunnen, ik ben lid sinds 2005 maar kwam er voordien maar zelden op. Ik merk dat nu inderdaad veel meer jongeren actief zijn, nu heeft iedereen internet. Vroeger was internet vooral voor de studenten noodzakelijk.

sherine
01-07-2009, 14:36
ik weet wat voor effecten het allemaal kan hebben. dat sommige mensen er geil van worden is een feit, maar dat andere er overdreven moe van worden en willen gaan slapen is ook een feit. Heeft bij iedereen een beetje een ander effect:goedzo: was maar een grap hoor ;) tsja ik werd er gewoon een beetje weird van... en jij? waar heb jij last van :p zit je nu nog op school of wat? xx

Izythedon
01-07-2009, 14:40

was maar een grap hoor ;) tsja ik werd er gewoon een beetje weird van... en jij? waar heb jij last van :p zit je nu nog op school of wat? xx wie zei dat ik smoor? zit ni op school, is verleden tijd voor mij:goedzo:

Pagina's : [1] 2