Bekijk originele versie : IK BEN OP WERK>>Enneee..
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:29
[B]Ik ben op me werk....
Nou mensen broeders & zuster het lijkt net of iedereen slaapt nog...of weet niet...:(
Ik ben op me werk..en zeg jullie eerlijk ik heb echt totaal geen zin dus ik hoopte eigenlijk dat ik vandaag gezelliieee met jullie hier kon babbelen..:)Verzin wat leuks of iets...
bah ik heb echt geen zin..:(
En vooral nu zo met de ramadan zit ik liever thuis bij mijn moeder lekker helpen en zo...die nederlanders begrijpen er toch niks van..elke keer van die stomme belachelijke vragen..echt enorm irritant!!!
Dussss mensen ik wacht op jullie...
Op jullie gezelligheid, wijsheid wat het ook maar is...
Beslemaa soekran,
Dina :)
stoeipoes
12-11-2002, 10:35
Hey.....hou t vol ok!!! Niets van die Hollanders aan trekken!!!!
Waar werk je dan?
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:38
Soekran Stoeipoes...
Ik weet het maar toch!!
het is zo iritant!
Ik werk op een universiteit ik ben daar office manager, elhamdoullilah..
stoeipoes
12-11-2002, 10:41
tbarkellah aliek.........
Ik weet het ook!
Je krijgt dit te horen: waarom heb je droge lippen? Mag je geen lippenbalsem gebruiken? Waarom mag je niet eten? Hou je het wel vol? Vindt je het erg dat ik wel eet?
Alsof het zo moeilijk is om te vasten! piece of cake!!!!!!
Echt van die onnozele dingen...wallah...ik negeer het nu maar.........
Yek?
yasmina73
12-11-2002, 10:42
Ja ik vind het ook irri al die vragen. Als het nou interesse was... maar ze stellen elk jaar dezelfde vragen. Is het niet moeilijk vasten en niemand ziet je toch kun je toch stiekem eten. Eewa...sukkels.
Nou hou het vol meid voor je het weet mag je naar huis
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:46
Allah barek.. Soekran hbiba :)
Wallah precies ja gti!!! :)
Ze zijn zo irritant...Of dit soort dingen krijg je ook te horen---> Volgens mij is het helemaal niet gezond hoor wat jullie doen...je mag toch wel 1 slokje water nemen...Niemand die je ziet!!
Echt he dan word ik zo zo zo :boos: boos om..!!
Een keer vragen bergijp ik wel en erover hebben is ok weet je..
maar niet elke dag, dag in dag uit..en dan ook nsteeds de zelfde dingen!! Allah stir!!
Ben je zelf ook aan het werk??
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:49
[deeppink=color]Soekran Yasmina!!
Precies je hebt gelijk maar zeg eerlijk hollanders zijn echt domme mensen..allah smehli..
Ik hou zeker wel vol elhamdoullilah ik ga ook leker rond half4 naar huis .. Dat is wel fijn heb ik geregeld elke dag van de ramadanom half4 naar huis..me moeder helpen en gewoon lekekr thuis met het gezin eten..
Hun hebben toch ook altijd vrij en weet ik..waarom wij niet..
Ja toch??[/color]
stoeipoes
12-11-2002, 10:50
Nee ik zit nu op school. Ben bezig met een project over de OR!!! Saai joh! ik verveel me echt stierlijk. Was ik maar aan het werk.
Ik heb een vriendin (Holaandia) die vast mee en een leraar op school ook! En vasten is wel degelijk gezond. Het is bewezen. Het was goed voor je mag of darmen. Ik weet niet meer precies welke van de twee, maar in ieder geval voor je buikkie!!!!
Werk je al lang op de universiteit?Wat houdt je functie precies in?Wat zijn je taken?
Hebben jullie ook een OR? (grapje!!!)
tabdarst
12-11-2002, 10:57
he ik heb een vraagje ik heb laatst op ergens gelezen dat zoenen is toegestaan voor diegen die zich kan weer houden klopt dat
stoeipoes
12-11-2002, 11:01
zoenen is sowieso haram als je niet getrouwd bent(oeps....wat doe ik zelf!), dus ook in de ramadan. En voor de getrouwde stellen ook, na de ma3rab mag het pas voor deze!
Just_me_Dina
12-11-2002, 11:27
hahahah grappig zeg...
ABSOLUUT zoenen is HARAM!!!
Je mag neit eens een jongen of een mesije aankijken de aandacht vragen of iets..dat is al haram...
En over liever werken stoeipoes..wallah dat denk je alleen maar!!!
Scool is echt 1000000x beter..als je eenmaal begint met werken dan ga je begrijpen wat ik bedoel ;)
Ik werk zelf op een intsituut dat verbonden is aan de uinversiteit van Amsterdam (UvA), Utrecht (UU), Nijmegen (KUN) en die van Leiden (UL)
het is een islam instituut...dus wat houd dat in dat wij alles onderzoeken en workshops, conferentie's houden over de islam..dus ik heb eigenlijk elhadoullilah wel getroffen...mijn collega is dus ook b.v Prof. Nasr Abu Zeid..ik weet niet of je hem kent..
Er werken dus ook veel nederlanders, ide gewoon zoveel weten over de islam en die vloeiend arabisch spreken en lezen..
stoeipoes
12-11-2002, 11:32
ik ken hem niet! Maar wat interessant zeg! Ik kom een keer langs, wagha? hihihi....nee maar het lijkt me erg leuk.
NL-ers die arabisch spreken en schrijven? Tbarkallah! Daar ben ik jaloers op,maar tegelijk ook zeer trots op!
Kom ik daar aanzetten met mijn Tmazight!! Hihihi........
Maar hoe zit het me stages? Kun je er stage lopen als een student? Zoja, welke opl. moet je dan hebben ervoor??
Just_me_Dina
12-11-2002, 11:48
Stoeipoes marhabiek!!!
je bent welkom meid!
je kan wel stage lopen ligt eraan wat voor studie je volgt..
men kan bij ons pas beginnen als je aan de uiniversiteit bent afgestuudeerd..
Ik kan misschien wel voor je na vragen...Misschien is dat een idee?
je kan ook een arabische studie volgen..Daar ga ik Incha allah over een paar maanden aan beginnen..wan tik spreek het wel goed elhadoullilah(ik spreek ook berbers) maar het lezen en schrijven gat me wat te moeilijk ik ben met 1 zin een uur bezig om het te ontleden..dus vandaar..
stoeipoes
12-11-2002, 11:51
hihihi.....ok dan! Ik hoor dan van je!
Just_me_Dina
12-11-2002, 11:54
hihihi..is goed..
ik laat vanme horen..
enneee je bent welkom he!! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.