Bekijk originele versie : Datacenters in Marokko
M_Signore
30-06-2009, 20:39
Beste leden,
Mijn werkgever wilt een paar servers (minimaal 20) in Marokko laten plaatsen en vraagt mij om advies. Ik moest meteen aan Marokko.nl denken. Ik zelf heb TOTAAL geen ervaringen met Marokkaanse Datacenters. Er zijn vrijwel weinig datacenters ivm met minimale internetverbruik.
We willen inshalah uitbreiden. Ons land zal sowieso hier van profiteren.
Als jullie kunnen helpen met referenties, informatie en evaringen graag!
Graag serieuze reacties. Voor diepgaande gesprek kan je mij pmen.
Shokran.:goedzo:
MARUECOS29
28-07-2009, 11:28
Mag ik vragen hoe dit afgelopen is?
Heb hier erg veel interesse in..
alvast bedankt voor je reactie!
rachideke
28-07-2009, 11:40
Ja ik ook! up!
Jonkheer
28-07-2009, 13:51
http://www.dotmaroc.net/
Oprichter is een lid op Marokko.nl.
Als ik het goed heb zitten zijn servers in Casablanca.
rachideke
28-07-2009, 14:19
http://www.dotmaroc.net/
Oprichter is een lid op Marokko.nl.
Als ik het goed heb zitten zijn servers in Casablanca.
Bedankt man!
M_Signore
30-07-2009, 17:05
Sorry dat ik zo laat reageer jongens. Ik ben momenteel in Marokko op zoek naar datacenters in de stad Fes. Heb wat contacten die me hiermee verder kunnen helpen maar heb helaas geen tijd gehad om ze te bezoeken.
Mocht ik wat vinden dan zal ik in dat geval jullie informeren.
Jonkheer, erg bedankt!
Ik heb al aan deze jonge zitten te denken. ben zelfs in contact met hem geweest, het ging wel over een andere onderwerp. Ik zal hem inshallah nog een keer bellen. Nogmaals bedankt!
rachideke
30-07-2009, 20:14
Sorry dat ik zo laat reageer jongens. Ik ben momenteel in Marokko op zoek naar datacenters in de stad Fes. Heb wat contacten die me hiermee verder kunnen helpen maar heb helaas geen tijd gehad om ze te bezoeken.
Mocht ik wat vinden dan zal ik in dat geval jullie informeren.
Jonkheer, erg bedankt!
Ik heb al aan deze jonge zitten te denken. ben zelfs in contact met hem geweest, het ging wel over een andere onderwerp. Ik zal hem inshallah nog een keer bellen. Nogmaals bedankt!
Succes!
Quality_design
31-07-2009, 14:14
Intresant
Ik ben zelf bezig om een datacentre te beginnen in marokko en moet jullie eerlijk zeggen is best ingewikkeld maar moet te doen zijn
En het is zeker de inzet waard ik hoor graag hoe dit afloopt
mvg
rachideke
31-07-2009, 15:39
Intresant
Ik ben zelf bezig om een datacentre te beginnen in marokko en moet jullie eerlijk zeggen is best ingewikkeld maar moet te doen zijn
En het is zeker de inzet waard ik hoor graag hoe dit afloopt
mvg
Jij mag jou ervaringen hier ook delen hoor;) als de topicstarter dat goed vind:hihi:
succes mannen!
Beste leden,
Mijn werkgever wilt een paar servers (minimaal 20) in Marokko laten plaatsen en vraagt mij om advies. Ik moest meteen aan Marokko.nl denken. Ik zelf heb TOTAAL geen ervaringen met Marokkaanse Datacenters. Er zijn vrijwel weinig datacenters ivm met minimale internetverbruik.
We willen inshalah uitbreiden. Ons land zal sowieso hier van profiteren.
Als jullie kunnen helpen met referenties, informatie en evaringen graag!
Graag serieuze reacties. Voor diepgaande gesprek kan je mij pmen.
Shokran.:goedzo:
Ik kan voor Security Oplossingen zorgen tegen betaling:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.