Bekijk originele versie : Wat angstig een jongen????
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:14
[B][SIZE=3][FONT=century gothic][COLOR=blue][GLOW=sandybrown]Wat angstig een jongen...
[COLOR=blue][FONT=century gothic]Dus met andere worden...wat als een jongen aan geeft dat hij je enorm leuk vind..
En je hebt een enrome leuke tijd met hem..
Het is gezellig het word je beste maatje..
Maar toch houd een jongen iets tegen..
Ik vind dat de meeste meisjes zich zelf helemaal klemmen denken jullie ook zo zusters..dat je eigenlijk alles voor die jongen over hebt..
Een jongen laat minder snel wat merken..Het lijkt net of hun het gevoel krijgen dat ze stikken of zo...
nou in ieder geval mijn vraag is dus wat denkt een jongen als tie echt smoorverliefd is..En denkt hij net zoveel als een meisje..praat ie erover met zijn vrienden???
En voor een meisje zusters klemmen wij ons zelf te snel??
Zijn wij te indringerig...
Ik vraag het me gewoon af...
Ik ben nou op me werk..en heb dussss ABSOLUUT geen zin...hihihi
Dus ik hoop dat nu heel wat mensen wakker schud..en er lekker over kunnen discusseren...
Ben benieuwd Broeders & Zusters!!!
Soekran...
Liefs,
Dina :zwaai:
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:31
ewa mensen bllijven we kijken zonder wat neer te zetten :(
zet in ieder gevaal ietsssss...
:(
Just_me_Dina
12-11-2002, 10:40
ewaaa saviii mensen hsoemaaa niemand maar dan ook echt niemand wilt niet eens beleefd groeten :(
Of is het neit zo oke allemaal...???
stoeipoes
12-11-2002, 10:43
Mijn vriend praat heel open over zijn gevoelens! ook met zijn vriendenkring. Hij is nog opener dan dat ik ben. Hij zegt soms van die dingen....wauw.....dan denk ik: heb je de romantiek bestudeerd ofzo?
Maar jongens kunnen best over gevoelens praten.........
Origineel gepost door Just_me_Dina
[B][SIZE=3][FONT=century gothic][COLOR=blue][GLOW=sandybrown]Wat angstig een jongen...
[COLOR=blue][FONT=century gothic]Dus met andere worden...wat als een jongen aan geeft dat hij je enorm leuk vind..
En je hebt een enrome leuke tijd met hem..
Het is gezellig het word je beste maatje..
Maar toch houd een jongen iets tegen..
Ik vind dat de meeste meisjes zich zelf helemaal klemmen denken jullie ook zo zusters..dat je eigenlijk alles voor die jongen over hebt..
Een jongen laat minder snel wat merken..Het lijkt net of hun het gevoel krijgen dat ze stikken of zo...
nou in ieder geval mijn vraag is dus wat denkt een jongen als tie echt smoorverliefd is..En denkt hij net zoveel als een meisje..praat ie erover met zijn vrienden???
En voor een meisje zusters klemmen wij ons zelf te snel??
Zijn wij te indringerig...
Ik vraag het me gewoon af...
Ik ben nou op me werk..en heb dussss ABSOLUUT geen zin...hihihi
Dus ik hoop dat nu heel wat mensen wakker schud..en er lekker over kunnen discusseren...
Ben benieuwd Broeders & Zusters!!!
Soekran...
Liefs,
Dina :zwaai:
ik ben geen jongen om het juiste antwoord te geven :p maar je hebt echt gelijk...k heb een tijdje geleden al weken niks van me vriend gehoord en zijn mobiel stond uit dus ik ging echt kapottttttt ik begon allemaal dingen te hallucineren...blijkt later gewoon dat zijn mobiel kapot was en hij miste me ontiegelijkkkkkkkkk en kon in 1 seconde mijn wereld weer omdraaien :rolleyes: ze bezitten een kracht :( maar dat zijn woorden...zou hij het menen.........hij had anders wel wat van zich kunnen laten horen
Just_me_Dina
12-11-2002, 11:39
jawel..jongens kunnen wel over hun gevoelens spreken maar je meoet het wel van huis meenemen.. Denk je niet stoeipoes..geloof me wees er zuinig op, die is uniek :)
Ennne Chamiaa, echt niet te geloven he jij van binnen helemaal kapot natuurlijk miskiena ..
Je haalt de gekste dingen in je hoofd..o, hou op schei uit..
Maar toch wij als meiden hadden dan wel in een telefooncel gestaan en gebeld...en als we het nummer niet uit onze hoofd kennen ( wat eigenlijk onmogelijk is :)) dan hadden we zeker ervoor gezorgd dat we even iemadn sanders mobilie even kon gebruiken om het nummer er uitte halen..of niet..
echt he...jongens bezitten :toink: misschien een kracht ik weet het niet...maar het kan ook gewoon zijn dat wij ons te zacht, te kwetsbaar op stellen..
:verdriet:
Snap je wat ik bedoel??
stoeipoes
12-11-2002, 11:40
ik ben er ook heel erg zuinig mee! Ik hou van mijn bvriend en niemand zal tussen ons in komen staan!!!!!!!
I love him
stoeipoes
12-11-2002, 11:49
Nou dat heeft mijn vriend niet! Hij zegt het zo vaak, en elke keer smelt ik dan helemaal weg! Ik vind het niet overdreven! Ik vind het juist iets schattigs! En je kunt het vaak genoeg zeggen als je het meent............................................. ....................................
stoeipoes
12-11-2002, 11:58
hij meent het, natuurlijk! En ik ben juist degene die onzeker is, maar hij help me er boven op! Hij komt ook langs bij mijn vader, of eerder langs mijn moeder.....zij bepaald...hihihi
Just_me_Dina
12-11-2002, 11:59
Precies.,..een meisje die wilt het het liefst elke dag horen..denk ik wel..
Maar ook niet te vaak ..denk ik..ik zelf kan daar neit tegen...ik moet wel een ECHT man naast me hebben..hihihih
En mustapha je zegt dat jullie ook te snel zijn afgeleid door wat anders..wat bedoel je dan?
stoeipoes
12-11-2002, 12:00
Maar ik behandeld mij zeker als een prinsesje..................wat hij doet met mijn hartje en zegt.....dat kan ik niet onder woorden brengen. Laat staan als we getrouwd zijn...............
hij is anders dan de meeste jongens. Hij komt echt op voor zijn gevoelens en daar ben ik hem echt heel dankbaar voor.
stoeipoes
12-11-2002, 12:01
Maar hij behandeld mij zeker als prinses! Hij komt voor zijn gevoelens op en daar ben ik hem echt heel dankbaar voor!
Just_me_Dina
12-11-2002, 12:02
Wallah Stoeipoes ik wens je alle geluk in de wereld!!! :)
Heeft ie geen broer of zo??? hihihihi JUST A JOKE!! moet kunnen af en toe ;)
stoeipoes
12-11-2002, 12:03
thanx!!!
Hij heeft helaas geen brer, want dan had ik mijn zus weggeven!! Hihi...onee.....dan ben ik nog niet van haar af!!!!
Nee, maar hij maakt me zo happy!!!!!!! i love him
Just_me_Dina
12-11-2002, 12:25
hahahihihihahaahihhih...
jiek...je wilt van je zus af..hahaihaiaha Hsoemaa..
echt luek voor je meid..
Ik hoop dat iedereen zijn geluk zal vinden..
Incha allah!
ga je al lang met hem?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.