Bekijk originele versie : Ongelooflijk!!!! Gaan we meer van haar horen of.....
babyvanbelisma
11-05-2004, 13:09
Lees deze topic!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=268498
NAdiAtje123
11-05-2004, 13:25
ik denk niet dat ze door de douane komt van schiphol naar israel , maar ja waar een wil is, is een weg en welke zij zal nemen?
babyvanbelisma
11-05-2004, 13:29
Als je ook naar de response kijkt op haar bericht, dan lijkt het wel of iedereen het maar gewoon okee vindt dat ze gaat:confused:
Is er dan niemand die zoiets heeft van: nee domme meid, dat ís niet de juiste weg om te leven (of het te beeindigen)....
AAAbracadaver
11-05-2004, 13:31
Origineel gepost door NAdiAtje123
ik denk niet dat ze door de douane komt van schiphol naar israel , maar ja waar een wil is, is een weg en welke zij zal nemen?
Waarschijnlijk de weg van de minste weerstand. Over een dagje of wat zie je wel weer een nieuwe puberale schreeuw om aandacht van haar.
Enige trieste feit is dat deze moslima net zoals vele anderen door haar omgeving geleeft wordt maar daar de verkeerde de schuld van geeft.
....ik weet niet eens wat ik ervan moet zeggen.....te erg gewoon...en mensen die haar aanmoedigen?....geloof mij nu maar dat ze niet eens in ISRAEL een stap zet....ze word gelijk opgepakt...probeer het dan via een andere land zou ik zeggen
AAAbracadaver
11-05-2004, 13:44
Origineel gepost door minga
....ik weet niet eens wat ik ervan moet zeggen.....te erg gewoon...en mensen die haar aanmoedigen?....geloof mij nu maar dat ze niet eens in ISRAEL een stap zet....ze word gelijk opgepakt...probeer het dan via een andere land zou ik zeggen
Met die laatste opmerking draag jij toch ook je steentje bij ?
Waarom spoor je haar niet aan haar ouders of directe omgeving aan te spreken op het feit dat ze niet gelukkig is met haar huidige leven.
Het is gewoon rondweg dom en kortzichtig om te denken dat een willekeurige jood in Israel verantwoordelijk is voor haar beroerde leven in Nederland.
Moslims moeten eens leren in de spiegel te kijken en als ze niet blij zijn met wat ze zien daar wat aan te veranderen en niet anderen buiten de gemeenschap de schuld te geven.
babyvanbelisma
11-05-2004, 13:45
Ik hoop dat ze inderdaad niet door de douane komt.....
Als ze al echt van plan is om te gaan.
Het klinkt niet echt als een weldoordacht plan: nou, mijn leven zuigt, dus ik ga maar eens een paar mensen opblazen aan de andere kant van de wereld.....
Maar het doet me wel denken: hoeveel mensen zijn er in Nederland die bereid zouden zijn 'martelaar' te worden? Ik weet dat er genoeg mensen op dit forum alleen al zijn die naar mijn smaak veel te extremistisch zijn. Ik vind het een beangstigende gedachte dat een daad gebaseerd op geweld voor deze mensen zo open en makkelijk te bereiken zou zijn...
abraa dat is voor anderen bedoeld...niet voor zo iemand die....het nut van zijn leven niet meer ziet
K vond t ook al zo raar dat er mensen waren die haar gingen aanmoedigen, zo hoort da nie..
Als k haar was zou k met iemand gaan praten, want k kan me voorstellen dat haar ouders kapot zullen zijn als ze er mee door gaat, ze gaan heus niet denken , kijk die bom dat daar ontploft is was mijn dochter....
Tempelier
11-05-2004, 14:13
Puberaal gezeik, hoe oud is zij 12?
Gaat ze in Israel een bom kopen of heeft ze neemt ze hem mee in het vliegtuig?
AAAbracadaver
11-05-2004, 14:21
Origineel gepost door minga
abraa dat is voor anderen bedoeld...niet voor zo iemand die....het nut van zijn leven niet meer ziet
Zo iemand verwijs je naar de psycholoog en geef je niet de tip om het maar eens via een ander land te proberen als ze direct Israel niet binnen komt.
Prozac heeft ze nodig niet C4.
babyvanbelisma
11-05-2004, 14:40
Iemand die zo iets spontaan bedenkt, heeft toch niet veel kans van slagen. Met welk motief dan ook...
Origineel gepost door babyvanbelisma
Iemand die zo iets spontaan bedenkt, heeft toch niet veel kans van slagen. Met welk motief dan ook...
Handelen uit haat lijkt me bij voorbaat een verloren motief.
babyvanbelisma
11-05-2004, 15:02
Origineel gepost door Tijn
Handelen uit haat lijkt me bij voorbaat een verloren motief.
Niet om bij voorbaat te oordelen, maar volgens mij keurt Allah swt moord (vooral uit naam van haat) niet goed.
maar ik geloof trouwens niet dat dit meisje het per se uit haat wil gaan doen, maar meer omdat ze haar leven niet echt leuk vindt. Helemaal een slappe reden.....
Origineel gepost door babyvanbelisma
Niet om bij voorbaat te oordelen, maar volgens mij keurt Allah swt moord (vooral uit naam van haat) niet goed.
maar ik geloof trouwens niet dat dit meisje het per se uit haat wil gaan doen, maar meer omdat ze haar leven niet echt leuk vindt. Helemaal een slappe reden.....
mee eens ;) ....helaas lopen er ook malloten rond die haar wel aanmoedigen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.