Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hamas doodt Israelische militairen

grendel
11-05-2004, 12:55

Gaza Israel heeft bevestigd dat bij de inval in Gaza-stad 6 militairen zijn omgekomen, toen hun pantservoertuig door Palestijnse militanten werd opgeblazen. De actie is uitgevoerd door Hamas, dat de tank beschoot op het moment dat hij op een mijn zou rijden. Israel viel de wijk Zeitoun binnen met tanks die door gevechtshelicopters werden ondersteund. Urenlange geveschten hebben aan 5 Palestijnen het leven gekost. Er zijn 90 gewonden. De gevechten duren nog altijd voort. Volgens Israel werd in Zeitoun gezocht naar terroristenleiders en werkplaatsen waar Qassam-raketten werden gemaakt. Bron: NOS

minga
11-05-2004, 12:57
ja ze vragen er zelf om wie betreed nu een olijven veld? :D :hihi:

babyvanbelisma
11-05-2004, 13:14
Die Israelische militairen kunnen me niets schelen. Ik ben over het algemeen heel humaan, maar de documentaire van een paar maanden geleden op de belgische televisie over de grensposten staat me nog vers in het geheugen: wat een klootzakken die soldaatjes!!

aii
11-05-2004, 13:23
werd eens tijd jammer van het geringe aantal

grendel
11-05-2004, 13:42

Origineel gepost door jacko Ik hoorde dat de Palestijnse strijders met lichaamsdelen van Israelis voor de cameras aan het rondsjouwen zijn.. Sharon zal wel weer hard terug slaan.. lang geleden dat ze zo'n nederlaag hebben moeten slikken... Uw vrees deel ik ook. Het is nu wachten op de wraakactie van de Israeli's. And the beat goes on................................................

babyvanbelisma
11-05-2004, 13:47
Ja precies: zo gaat het maar door en gaat het maar door.... Een cirkeltje waar ze op deze manier niet meer uit komen en de hele wereld met zich meeslepen in hun haat.

klonbyz
11-05-2004, 16:42
Zoals Boris zou zeggen....keepdasoolalaaif

grendel
11-05-2004, 16:50
Origineel gepost door klonbyz Zoals Boris zou zeggen....keepdasoolalaaif Nou, weinig soolen om alaaif te keepen als het zo doorgaat.

an3sdej
11-05-2004, 16:53
Kijk voor deze aktie an sich kan ik respect voor hebben. Soldaten zijn in deze situatie een geƫigend doel, maar dat 'gesleep' met delen van lijken snap ik weer niet hoor.

boeja
11-05-2004, 17:30
Sorry, maar.................ik kan geen medelijden voelen voor die klootzakken die burgers vernederen en kapotschieten!! Eigen schuld .....dikke bult ..zoals de nederlanders zeggen!