Bekijk volle/desktop versie : Salaam, hulp aub?



30-06-2009, 12:01
Salaam ou alikoem dames.

Allereerst, tbarkellah 3likoem de topic heeft me door de jaren heen véél geleerd! Rabi galikoem.

Nu het volgende:
Zondag geven we thuis een grooooot familiefeestje, met mn familie van nederland en van hier uit belgië.
Nu had ik gedacht aan harira als voorgerecht en pastilla (ben er ng niet of ik kip of vis ga doen) als hoofdgerecht.
Nu wil ik voor dessert iets maken dat ik op voorhand kan maken en in de koelkast kan steken.

Ik werk elke avond en mn ma is niet echt iemand van dessertjes ze werkt liever aan pure marokkaanse gerechten (1ste generatie :love. Nu heeft iemand een idee voor een dessert dat ik zaterdagmiddag al kan maken en in de vriezer kan steken ofzo? Zondag gaan we het te druk hebben met al de rest..

30-06-2009, 12:20


Gebakjes
Bavarois
Tiramisu
Ijs in tiramisu vorm (heb je in de makro geloof ik)
Potjes ijs
Fruit cocktail
Ijs met vers fruit en slagroom

30-06-2009, 12:23

Citaat door Ninatoen:
Gebakjes
Bavarois
Tiramisu
Ijs in tiramisu vorm (heb je in de makro geloof ik)
Potjes ijs
Fruit cocktail
Ijs met vers fruit en slagroom


Haha ijs dat daar niet aan heb gedacht!
Perfect dat word het Thnx baby!

Een groentje voor jou!

30-06-2009, 12:26

Citaat door JustListen__:
Haha ijs dat daar niet aan heb gedacht!
Perfect dat word het Thnx baby!

Een groentje voor jou!



echt handig met dit weer schat! En mannen mogen dat ook graag. Dat zegt men pa toch

Succes he

30-06-2009, 12:29



Citaat door Ninatoen:
echt handig met dit weer schat! En mannen mogen dat ook graag. Dat zegt men pa toch

Succes he


Mannen mogen alles believe me verschiet nog steeds van wat hun kunnen binnenwerken

30-06-2009, 13:12

Citaat door JustListen__:
Mannen mogen alles believe me verschiet nog steeds van wat hun kunnen binnenwerken


Hahahaha indd