Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deel je fanatasie met ons en maak onderdeel van de grootste fantasie op m.nl

Pagina's : [1] 2 3

krull
30-06-2009, 11:00

De bedoeling is dat jij als m.nl-lid de rest aanvult!!!! Op een zonnige middag lag ik op het strand...

DiepOngelukkig
30-06-2009, 11:42
en toen zag ik hem lopen, hij leek op een kwal die uit het water kwam aanspoelen

Ridha
30-06-2009, 12:25
leuke, een fantasie orgie Khalid Yasin, met een boodschap voor de jongeren.http://www.youtube.com/watch?v=mQeCjCGW-dc&feature=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=mQeCjCGW-dc&feature=channel_page zuster wil Jihad doen en belt tijdens een tv uitzending Sheikh 3awidi.http://www.youtube.com/watch?v=SAsESJukGwU&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=SAsESJukGwU&feature=channel

krull
30-06-2009, 12:48
en toen zag ik hem lopen, hij leek op een kwal die uit het water kwam aanspoelen maar desondanks had hij wel iets aantrekkelijk en kwam zwoel naar me toe lopen en vroeg mij.....

Funky_Chicka
30-06-2009, 12:51

......en vroeg mij mag ik je insmeren?

said188
30-06-2009, 13:02
......en vroeg mij mag ik je insmeren? en werd opgewonden

krull
30-06-2009, 13:24
En toen piste ik over hem heen! :gniffel: Wat hij merkwaardig genoeg mij toeliet en en daar zeer opgewonden van raakte. Maar opeens pakt hij bij mijn dijbenen en.....

krull
30-06-2009, 13:34
Poepte erop :eek: Hierdoor beleefde ik een enorme sensatie waardoor ik alle remmen losliet. Ik duwde hem op de grond en......

krull
30-06-2009, 13:40
Liet hem zand eten en gilde IS THIS HOW YOU LIKE IT!!!!! Yeah this is how i like it, schreeuwde hij. Punish me zei hij vervolgens en trok langzamerhand zijn zwembroek uit. Ik zag aan hem dat hij enorm opgewonden was en kon het niet laten om....

krull
30-06-2009, 13:48
Om ... die ene grote neger te roepen die voorbij liep,hij vond hem blijkbaar leuk en begon hem te ... groeten en vroeg de grote neger of hij zin had om deze vrouw samen te straffen. Waarop de neger haar van achter beet pak en de ander haar van voren. Vol genot kreunde zij en begon toen.....

krull
30-06-2009, 13:57
En begon toen Haar vriendin weg te trekken, houd op zei ze dan. Blijkbaar hielden die 2 mannen van trio's, maar toen ik mijn vriendin weg van hun rukte,waren ze samen bezig met elkaar ... Hmmm kreunde de marokkaan awhhhh kreunde de neger. Blijkbaar zaten ze standje 69 te proberen :haha: maar oww nee.. wie komt daar aanlope..... Daar komt Pamela Anderson aanlopen met haar enorme borsten. Met een kinderlijk stem vroeg ze: Do you wanna play?. Waarop beide heren: Yes we can antwoorden. Ze smeette haar op de grond en dwongen haar om.....

krull
30-06-2009, 14:09
Haar vinger in de asses te douwen van de 2heren! Ooehh wat vonden ze dat lekker.. HARDER scheeuwde de neger,SNELLER schreeuwede de marokkaan :gniffel: Maar toen... Pakte de marokkaan zijn enorme slurf en duwde die in haar ass. De neger pakte zijn slurf en stopte hem in haar mond zodat ze ophield met krijsen. Ze zoog alsof haar leven ervan af hield en de marokkaan stootte sneller dan een drilboor. Na een tijdje....

krull
30-06-2009, 14:14
Realiseerde pamela zich,dat al die tijd die slurven SLAP WAREN :gniffel: en begon ze harder te zuigen, likken en trekken totdat de neger vroegtijdig in haar oog spoot. De marokkaan bleef het volhouden en ze zag dat hij harder en groter werd. Ze zakte af richting ze ballen en begon ze te.......

riffie28
30-06-2009, 21:44
Kietelen! Want ze waren zo schattig klein! :giechel: En ze begon maar te kietelen en te lachen! :gniffel: Nog nooit zoiets schattigs gezien,behalve bij haar hamstertje hahah Maar toen kwam TOMMY LEE AAN LOPEN de vriend van pamela.. valentina4u ,komt die naam je bekent voor ?

Amira_1986
30-06-2009, 21:57

Kietelen! Want ze waren zo schattig klein! :giechel: En ze begon maar te kietelen en te lachen! :gniffel: Nog nooit zoiets schattigs gezien,behalve bij haar hamstertje hahah Maar toen kwam TOMMY LEE AAN LOPEN de vriend van pamela.. En die zei; ''Pamela. Ik heb me altijd smerig gevonden en leegte gevoeld in het hart. Ik ben nu bekeerd tot Islam. En voel me stuk schoner'. Waarom laat je je gebruiken door die apen?

Pagina's : [1] 2 3