Bekijk originele versie : Zenuwen
Bleu_Sky
12-11-2002, 09:13
Hallo mensen,
Ik ben heel erg zenuwachtig (krijg morgen te horen of ik een huis krijg of niet) en ik weet niet wat ik er tegen kan doen!!!
Ik eet niet (´s ochtends dus ook niet), slaap slecht en kan me al helemaal niet concentreren op mijn werk...
Hebben jullie tips om het tegen te gaan of het te verminderen.. (graag alleen serieuze reacties)
THANX
uhm
chocolade ijs eten :D
of afleiding zoeken : ga naar vrienden ofzo etc :D
stoeipoes
12-11-2002, 09:18
bidden!!!!!
Ghizlanetje
12-11-2002, 10:07
Hopennnnnnnnnnnnnnnnnn
Origineel gepost door Bleu Sky
Hallo mensen,
Ik ben heel erg zenuwachtig (krijg morgen te horen of ik een huis krijg of niet) en ik weet niet wat ik er tegen kan doen!!!
Ik eet niet (´s ochtends dus ook niet), slaap slecht en kan me al helemaal niet concentreren op mijn werk...
Hebben jullie tips om het tegen te gaan of het te verminderen.. (graag alleen serieuze reacties)
THANX
Leuk joh... ik zou ook zenuwachtig zijn als ik te horen krijgen of ik huis krijg of niet... spannnend!!!
Gewoon er niet aan denken dan word je minder zenuwachtig...
Bleu_Sky
12-11-2002, 10:45
Ja maar het probleem is gewoon er hangt zoveel van af.... Ik bedoel op dit moment heb ik geen huis (logeer hier en daar).. enne ik heb het zo nodig om een eigen plekkie te krijgen...
(mijn ouders wonen in Drenthe en ik werk dus in amsterdam, dus terug gaan naar mijn ouders is geen optie)
Origineel gepost door chemie
uhm
chocolade ijs eten :D
of afleiding zoeken : ga naar vrienden ofzo etc :D
whahaha dikzak :lekkerpuh
grapje schat :D ik heb je gemistttttt :verliefd:
Origineel gepost door Ghizlanetje
Hopennnnnnnnnnnnnnnnnn
en met jou heb ik nog een hartig woordje te bespreken :D maar ik moet er nu vandoor ik zoek je nog op
thallay :zwaai:
Origineel gepost door Chaimaa
whahaha dikzak :lekkerpuh
grapje schat :D ik heb je gemistttttt :verliefd:
hahahahahaa zit je op school???????
Origineel gepost door chemie
hahahahahaa zit je op school???????
ja man had niks te doen :zwaai:
Lady_moi
12-11-2002, 19:32
Tip van Lady_Moi=====>>>koffie drinken :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.