Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wees eerlijk.

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
11-05-2004, 11:59

Ik vind dat we gewoon eerlijk moeten zijn hier op Marokko. nl Niet ranzig doen over waar je vandaan komt en hoe je heet. Gewoon eerlijk zijn over je identiteit. We willen toch allemaal eerlijke personen kennen en ook zelf zijn. Dus waarom liegen over je eigen naam. In feite lieg je dus over je eigen naam als je een nicknaam gebruikt. Mensen gaan misschien denken van nee ik vind dat zwijgen. Juist niet want je laat je hier op Marokko. nl anders noemen dan je hoe je werkelijk heet. Je gebruikt vaak een nicknaam zodat andere mensen niet weten wie je werkelijk bent. Je ware zelf wil je niet laten zien aan een ander. Misschien omdat er iets heel ergs is gebeurd. Erge dingen kunnen nou eenmaal gebeuren, of het jou schuld is of niet. Vele leren van hun eigen fout en als een ander misbruik gaat maken van jou gemaakte fout zal hij of zij op een geven moment zelf achterkomen hoe fout diegene zelf bezig is. Dus wees eerlijk. Maak niet uit waar, hier op Marokko.nl of waar dan ook. Want je weet... eerlijkheid duurt het langst.

sweet_nadoria
11-05-2004, 12:05
Maar waarom gelijk blootstellen aan iedereen ?! Niet iedereen hoeft te weten wie je bent ... :rolleyes: Misschien hebben sommigen onder ons wel behoefte aan privacy .. Misschien willen sommigen wel dingen kwijt die niet iedereen hoeft te weten van wie het eigenlijk komt Damn yeh heisa :jammer: Laat een mens lekker doen waar ie zin in heeft, wat kan jou het nou bommen of ie Jaap of Achie heet :maf:

marjam123
11-05-2004, 12:06
het leuke van marokko.nl is dat je anoniem kan blijven... dat vind ik tenminste xxx

sihemB
11-05-2004, 12:06
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik vind dat we gewoon eerlijk moeten zijn hier op Marokko. nl Niet ranzig doen over waar je vandaan komt en hoe je heet. Gewoon eerlijk zijn over je identiteit. We willen toch allemaal eerlijke personen kennen en ook zelf zijn. Dus waarom liegen over je eigen naam. In feite lieg je dus over je eigen naam als je een nicknaam gebruikt. Mensen gaan misschien denken van nee ik vind dat zwijgen. Juist niet want je laat je hier op Marokko. nl anders noemen dan je hoe je werkelijk heet. Je gebruikt vaak een nicknaam zodat andere mensen niet weten wie je werkelijk bent. Je ware zelf wil je niet laten zien aan een ander. Misschien omdat er iets heel ergs is gebeurd. Erge dingen kunnen nou eenmaal gebeuren, of het jou schuld is of niet. Vele leren van hun eigen fout en als een ander misbruik gaat maken van jou gemaakte fout zal hij of zij op een geven moment zelf achterkomen hoe fout diegene zelf bezig is. Dus wees eerlijk. Maak niet uit waar, hier op Marokko.nl of waar dan ook. Want je weet... eerlijkheid duurt het langst. yeah what ever....eerlijkheid tussen een hodde mocro's.....you must be kidding :cool:

IkBenSaliha
11-05-2004, 12:20

Dat is niet wat ik bedoel. Jullie denken zo tegenstrijdig. Ik zeg niet dat jullie je eigen moet blootstellen. Gewoon eerlijk zijn als men je iets vraagt. Eerlijk zijn over je naam, leeftijd en dergelijke. Waarom zou ik met iemand in contact willen komen die zou liegen over zijn eigen ik. Belachelijk toch. Ik weet zeker dat jullie ergens wel met mij eens zijn, omdat jullie ook niet met mensen in contact willen komen die liegen over hun zelf. Nu jullie er zo over praten geven jullie ook eerlijk toe dat je liegt tegen over bepaalde mensen. En denk niet What Tha Hack. Stel het gebeurd bij jullie, dan piepen jullie toch wel anders.

sihemB
11-05-2004, 12:22
Origineel gepost door IkBenSaliha Dat is niet wat ik bedoel. Jullie denken zo tegenstrijdig. Ik zeg niet dat jullie je eigen moet blootstellen. Gewoon eerlijk zijn als men je iets vraagt. Eerlijk zijn over je naam, leeftijd en dergelijke. Waarom zou ik met iemand in contact willen komen die zou liegen over zijn eigen ik. Belachelijk toch. Ik weet zeker dat jullie ergens wel met mij eens zijn, omdat jullie ook niet met mensen in contact willen komen die liegen over hun zelf. Nu jullie er zo over praten geven jullie ook eerlijk toe dat je liegt tegen over bepaalde mensen. En denk niet What Tha Hack. Stel het gebeurd bij jullie, dan piepen jullie toch wel anders. je moet proberen toch echt wat duidelijkheid in deze topic te steken want je praat lucht

IkBenSaliha
11-05-2004, 12:23
Origineel gepost door sihemB je moet proberen toch echt wat duidelijkheid in deze topic te steken want je praat lucht Als je een beetje nadenkt dan begrijp je het wel.

sihemB
11-05-2004, 12:25
Origineel gepost door IkBenSaliha Als je een beetje nadenkt dan begrijp je het wel. uh ben een nuchtere denker, dame....dus volgens mij ligt het echt aan jou....face it...

sweet_nadoria
11-05-2004, 12:27
Ewa en dan als iemand wil liegen ?! Dan laat je hem/haar tog lekker, als je weet dat iemand gaat liegen dan zoek je tog sowieso geen contact ?!

IkBenSaliha
11-05-2004, 12:27
Origineel gepost door sihemB uh ben een nuchtere denker, dame....dus volgens mij ligt het echt aan jou....face it... Iedere denker denkt anders dan ieder ander. Mischien is dat het wel. :)

IkBenSaliha
11-05-2004, 12:28
Origineel gepost door sweet_nadoria Ewa en dan als iemand wil liegen ?! Dan laat je hem/haar tog lekker, als je weet dat iemand gaat liegen dan zoek je tog sowieso geen contact ?! Dat is ook zo, daarom is dit topicje voor de gene die dat doen.

sihemB
11-05-2004, 12:30
Origineel gepost door IkBenSaliha Iedere denker denkt anders dan ieder ander. Mischien is dat het wel. :) ik denk dat ik graag wil nadenken bij jou topic maar het probleem is dat jij volgens mij niet hebt nagedacht bij het openen van jou topic...dus mijn denkwijze is wel oke alleen die van jou daar twijfel ik aan ik hoop niet dat je denkt dat ik denk dat ik je dom vind want dat denk ik niet,,,ghahahahahahah laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz

HalveWaarheid
11-05-2004, 12:37
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik vind dat we gewoon eerlijk moeten zijn hier op Marokko. nl Niet ranzig doen over waar je vandaan komt en hoe je heet. Gewoon eerlijk zijn over je identiteit. We willen toch allemaal eerlijke personen kennen en ook zelf zijn. Dus waarom liegen over je eigen naam. In feite lieg je dus over je eigen naam als je een nicknaam gebruikt. Mensen gaan misschien denken van nee ik vind dat zwijgen. Juist niet want je laat je hier op Marokko. nl anders noemen dan je hoe je werkelijk heet. Je gebruikt vaak een nicknaam zodat andere mensen niet weten wie je werkelijk bent. Je ware zelf wil je niet laten zien aan een ander. Misschien omdat er iets heel ergs is gebeurd. Erge dingen kunnen nou eenmaal gebeuren, of het jou schuld is of niet. Vele leren van hun eigen fout en als een ander misbruik gaat maken van jou gemaakte fout zal hij of zij op een geven moment zelf achterkomen hoe fout diegene zelf bezig is. Dus wees eerlijk. Maak niet uit waar, hier op Marokko.nl of waar dan ook. Want je weet... eerlijkheid duurt het langst. En nu? :rolleyes:

IkBenSaliha
11-05-2004, 12:41
Origineel gepost door sihemB ik denk dat ik graag wil nadenken bij jou topic maar het probleem is dat jij volgens mij niet hebt nagedacht bij het openen van jou topic...dus mijn denkwijze is wel oke alleen die van jou daar twijfel ik aan ik hoop niet dat je denkt dat ik denk dat ik je dom vind want dat denk ik niet,,,ghahahahahahah laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ik denk niet dat je mij dom vind. En ik heb er heel goed mij nagedacht... ik sta hier ook onder nicknamen maar die gebruik ik niet meer. En ik weet wat consequenties zijn. Van daar. Ik heb ook gelogen tegen mensen, niet veel over kleine dingen maar mensen hebben ook gelogen tegen mij en met alle gevolgen van dien.

sweetness1984
11-05-2004, 12:41

wake up honey its internet!! niet zo naiefff

Pagina's : [1] 2