Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : prinsofmarok

Chrazed21
11-05-2004, 11:45

Hoi allemaal, Ik heb jullie reacties gelezen....Sorry dat ik op die wijze reageerden, maar ik zelf geloof gewoon niet in internet liefde. Je kunt en persoon leuk vinden, maar van iemand houden die je nooit hebt gezien echt niet dat zal mij nooit lukken. Of er moeite voor doen om die persoon te zien.. Nee, waarom zou ik.... Je weet maar nooit met wie je in contact komt... En trouwens een advertentie zetten op maroc.nl is helemaal erg. Weet je wat het eerste is wat in een persoon op komt...Wanhopig....Waarom een advertentie zetten met een waslijst van eisen...Terwijl men hier aangeeft dat het gaat om het innerlijk...Nee dat is niet zo "het oog wil ook wat" echt waar.. Bijvoorbeeld hoi ik kan helaas op deze wereld geen meisje vinden met groenblauwe ogen en dus probeer het via internet "GEZOCHT een marokkaanse meisje met groenblauwe ogen" Toch prinsofmarok.. En heb je er al gevonden. Ik zou zeggen als je het zo mooi vindt en nog niet gevonden... Vraag je vriendin/partner of ze kleur lenzen wil dragen. Dan heb je ook een marocgirl met groenblauwe ogen....Ja toch... Alles op zijn tijd zou ik zeggen dames en heren...Op ieder pot past een deksel..Dus dames en heren even chillen....Weet dat ik een beetje hard over kom, maar dat is de waarheid... doei doei allemaal :verliefd:

ik_oke_is
11-05-2004, 13:28
Origineel gepost door Chrazed21 Hoi allemaal, Ik heb jullie reacties gelezen....Sorry dat ik op die wijze reageerden, maar ik zelf geloof gewoon niet in internet liefde. Je kunt en persoon leuk vinden, maar van iemand houden die je nooit hebt gezien echt niet dat zal mij nooit lukken. Of er moeite voor doen om die persoon te zien.. Nee, waarom zou ik.... Je weet maar nooit met wie je in contact komt... En trouwens een advertentie zetten op maroc.nl is helemaal erg. Weet je wat het eerste is wat in een persoon op komt...Wanhopig....Waarom een advertentie zetten met een waslijst van eisen...Terwijl men hier aangeeft dat het gaat om het innerlijk...Nee dat is niet zo "het oog wil ook wat" echt waar.. Bijvoorbeeld hoi ik kan helaas op deze wereld geen meisje vinden met groenblauwe ogen en dus probeer het via internet "GEZOCHT een marokkaanse meisje met groenblauwe ogen" Toch prinsofmarok.. En heb je er al gevonden. Ik zou zeggen als je het zo mooi vindt en nog niet gevonden... Vraag je vriendin/partner of ze kleur lenzen wil dragen. Dan heb je ook een marocgirl met groenblauwe ogen....Ja toch... Alles op zijn tijd zou ik zeggen dames en heren...Op ieder pot past een deksel..Dus dames en heren even chillen....Weet dat ik een beetje hard over kom , maar dat is de waarheid... doei doei allemaal :verliefd: jah we zijn allen geschokt :rolleyes:

riffiagirl18
11-05-2004, 16:34
hoort deze topic hier wel?... hoort ie niet ergens bij dat dating gebeuren....

Chrazed21
12-05-2004, 10:39
Hoi hoi, Was gewoon aan het reageren op een reactie van een persoon, maar omdat ik zo onhandig ben heb ik een andere topic geopend hihihiihi.... doei doei ga er maar vandoor....

happy1
12-05-2004, 12:57

huh wat *** je nou

Wael_Beni_Saidi
12-05-2004, 14:49
:maf: :maf: wat hebben jullie?