Bekijk originele versie : waar knap een meisje van af bij een (marokkaanse)jongen?
Cold_As_Ice
12-11-2002, 08:46
Nou dames vertel es? :zwaai:
Cold_As_Ice
12-11-2002, 08:48
het hoort eigenlijk te zijn:waar aan ergert zich een meisje bij een marokkaanse jongens :zwaai:
LaLa_Zohra
12-11-2002, 08:54
Arrogantie, daar kan ik echt niet tegen!!!!!!!!!!!!!
Itsjustme
12-11-2002, 09:11
hmm waar zal ik beginnen:
*hoge dunk
* hadra elgewia
*Dom
*ALs ie alles normaal vind bij een meid bv roken,uitgaan enzz hij mag best zn prioriteiten stellen houd ik wel van
* als die jongen niet werkt of niet op school zit ik weet niet maar knap daar gewoon op af
*schelden,vloeken enz
*arogantie
*als hij drinkt
maar of deze droomjongen bestaat?????? hmmzzz
Bleu_Sky
12-11-2002, 09:15
Ik knap absoluut af op macho behaviour......
En als een jongen niet zijn best doet voor een meisje!!!
teveel om op te noemen :D
als ie over alle marokkaanse meiden slecht denkt. Ik wil niet met bekrompen mensen omgaan!!! Maar ik val sowieso niet op marokkaanse jongens, geef mij maar halfbloedjes
samiawondergirl
12-11-2002, 09:30
gierig!!!!
dammmz daar knap ik echt van af!
liefs samia
Ghizlanetje
12-11-2002, 09:54
Jongens zijn ene al hoofdpijn..
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jongens
samiaatje
12-11-2002, 10:04
Nike air max, Nickelson jas, lange ******krullen , legging, gouden ketting, gouden tand,te grote nike trui...........................en dat soort dingen meer. :giechel: :confused:
Cold_As_Ice
12-11-2002, 10:05
nou ik zelf als ie arrogant is en van die hele hele strakke kleren draagt.En verder als ie niet weet hoe hij een meisje moet behandelen. :eek:
Origineel gepost door Mustapha AA
weeejooooo het blijkt dat ik een potentiele kandidaat ben voor jullie allemaal.
p.s. dit is geen trots elhamdoelilah bezit ik de eigenschappen hierboven niet.
Maar wat belangerijk is voor jullie is om te weten hoe zijn dien is. dan zal de factor bepalen voor een gelukkig huwelijk!
Mijn prinsesje moet van allah houden. de rest doet er niet toe
beslama
wa mustapha AA baraka min tnawie oe elhedra elgawya :D :D
elhadra elgawya staat heus wel op de lijst, maar el7amdoe lilah tnawies niet ;) :p
romaissaexs
12-11-2002, 10:22
IK BEN HET MET ITSJUSTME EENS!!!!!!!!!!!!
als een jongen de hele tijd praat over hoeveel geld hij wel niet bezit!
Sorry shit als dat kan me dag verpesten!!
Marokanen met matjes tfoe sorry moest er effe uit!
:hihi: zoals my sis chemie al zei: teveel om op te noemen...maar als je eenmaal verliefd word op een jongen telt de rest niet meer... :Iluvu: mijn s.......... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.