Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar knapt een jongen van af bij een (marokkaanse)meisje?

Pagina's : [1] 2 3

Cold_As_Ice
12-11-2002, 08:45

Nou vertel es??????? :zwaai:

Cold_As_Ice
12-11-2002, 10:07
Ey yo Boyz reageer effe :zwaai:

Tnawie
12-11-2002, 10:13
Als ze zich niet aan hun woord houden, tfoeeeeeeeeee daar heb ik een hekel aan

romaissaexs
12-11-2002, 10:17
IK WIL OOK DE REACTIE WETEN!!!!!!!!!!!

Tnawie
12-11-2002, 10:18

Origineel gepost door romaissaexs IK WIL OOK DE REACTIE WETEN!!!!!!!!!!! heb je het tegen mij :cool:

Just_me_Dina
12-11-2002, 10:21
ik wacht... he zusters volgens mij knappen de jongens niet af... .;)

Tnawie
12-11-2002, 10:23
Origineel gepost door Just_me_Dina ik wacht... he zusters volgens mij knappen de jongens niet af... .;) Tnawie is een jongen :rolleyes:

sherine
12-11-2002, 12:43
wat mijn indruk is...... is dat jongens er niet tegen kunnen als je teveel praat ..... whauahhaa ik kan me vriend altijd gek maken dan.....zegt ie hou nou een keer je mond en kus me even hahahahaha..... ze kunnen er niet tegen als je je teveel met hun zaakjes bemoeid of alles wil weten......

SEBTAOUI
12-11-2002, 19:21
marokaanse meisjes willen kost wat het kost hun vrijheid en daardoor gaat het vaak fout tussen hun en de marokaanse jongens. nou meiden niet te veel vrijheid eisen !!!!!!!!

House
12-11-2002, 19:43
Als een meisje ne*ger taal gaat praten. Of als ze net als een jongen praat, zoals mohammed aa al zei. :kwaad:

Shera
12-11-2002, 19:43
Ik denk niet zo zeer dat een marokaanse jongens/mannen afknappen op ons (vrouwen/meisjes). Maar de mannen houden van jagen!! Maar op het moment dat een Marokkaanse man merkt dat er niets valt te jagen verliest hij z´n interesse. Maar ook als hij ziet dat je, hem nergens voor nodig hebt. En dat je het prima doet zonder hem!! Het is net alsof ze zich dan minder MAN voelen, ofzo. Teminste, zo ervaar ik het. Iedere man voelt zich aangetrokken tot iedere vrouw. Daar zijn zijn immers Mannen voor. Jagers! Het is alleen de kunst van de vrouw zijn aandacht zo te trekken dat zij, hem ook opvalt. En hij, haar niet meer ziet als, zomaar een vrouw. Maar als een speciaal "Iemand." Wat denken jullie??

thouria
10-12-2002, 21:11
wat is er nou mis met een goude tand dus al die marokkaanse vrouwen die het hebben stellen volgens jou nix voor tzzzzzzzz

benali
10-12-2002, 21:31
ik denk ook als je teveeeeel jongens kent ,heb het meegemaakt altyd verkeerd denken,terwijl het gewoon vrienden zijn maar zoals de meeste jongens denken wij mogen veeeeeel meiden kennen maar no way dat jullie veel kenissen mogen hebben * jammeeeeer heeeee maar jah als je hem echt graag ziet dan ga je wel zeggen tegen de rest mijn vriend wil niet dat ik met jullie nog langer in contact blijf hoe jammer het ook is.....

rossi
12-12-2002, 14:49
waar ik bij maroc meisjes op afknap is als ze roken en ook als ze liegen daar heb ik helemaal een hekel aan.

Noer3inetie
12-12-2002, 15:21

Origineel gepost door Tnawie Als ze zich niet aan hun woord houden, tfoeeeeeeeeee daar heb ik een hekel aan ;)

Pagina's : [1] 2 3