Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Debatters gezocht voor op 28 mei!!!

BentDagilia
11-05-2004, 11:18

Salaammalikoum allemaal, Ik zit sindskort in een nieuwe studentenvereniging Cultures United. Deze studentenvereniging is gerelateerd aan de hogeschool InHolland te diemen. Wij willen binnenkort een gezellige dag organiseren met diverse artiesten. Maar wat centraal staat is een debat tussen politici, studenten en andere bekenende. Hierbij nodig ik jullie allemaal uit op 28 mei bij de InHolland in het gebouw Wildenborch. Het begint om 13 uur en eindigt om 17 uur. De entree is € 5 maar dan heb je ook wat. Er zullen gratis hapjes zijn en wat ik al eerder heb vermeld is dat er diverse artiesten zullen optreden... Waaronder een R & B act en waarschijnlijk een dakka marrakchia groep maar hier volgt nog een flyer van. Maar ik heb nog een vraagje.. ik zoek nog wat debatters voor op 28 mei... ben jij mondig en heb je altijd een mening meld je dan aan... We zouden het erg leuk vinden!!! Je hoeft niet perse een Marokkaan te zijn want Cultures United is een multicultureel project dus geef het door aan iedereen die volgens geinterreseerd is... Wil je, je opgeven dan moet je me even een PM sturen met je mailadress erbij dan geef ik de stellingen door. Alvast Bedankt en ik hoop jullie op het debat tegen te komen!! Bent Dagilia ;)

BentDagilia
11-05-2004, 11:57
Jullie hebben gelijk... Ik ben door de stress helemaal vergeten waar het debat over zal gaan... het debat zal zeker gaan over het moslimboek el Twaheed, Jeugdbeleid, Vrijheid van meningsuiting en schending van mensenrechten.. sorry dat ik het vergeten was... was er niet echt bij met mijn hoofd!! BD

arabchrstn
12-05-2004, 09:57
Als mijn mede-debatteurs een cursus debatteren hebben ondergaan. Dus als ze weten van de do's en don't's binnen een debat, dan zou ik wel interesse hebben. En als ik weet wie mijn mede-debatteurs zijn. Helaas verzanden discussies te snel in populistisch gekakel, van mensen die een bekende naam hebben, of zichzelf erg belangrijk vinden. Een goed debat is aan zeer strenge regels onderworpen

LadyBerkania
12-05-2004, 13:20
Leuk.......k zal er zeker zijn inchallah...........

LadyBerkania
12-05-2004, 13:21

MAARRE WAAR LIGT WILDENBORCH EIGENLIJK??????

LadyBerkania
12-05-2004, 13:23
Origineel gepost door Justified Tijdverspilling!!!! Als je het tijdverspilling vind hoezo reageer je er dan op......... :rolleyes: Bazzzzzzz.......no respect........at all.........

Moejaheed
12-05-2004, 13:59
Er valt niet te debatteren het boekje weg van de moslim is een mashallah prachtig boek met veel nuttige kennis, en goede adviezen over hoe mensen die de gruwelijke misdaad van sodemie plegen moeten gestraft worden ALLAHU AKBAR debatteren is tijdverspilling betaal liever 5 euro voor een mes voor een moejaheed daar kan hij veel kruisvaarders mee afslachten insha'allah

ffeiza
12-05-2004, 19:56
Cultures United, k dacht dat dat Atla.... zou worden. Maar aangezien ik die dag les heb, zal ik wel even een kijkje komen nemen:zwaai: