Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eigendunk...en dames....

Pagina's : [1] 2 3

minga
11-05-2004, 10:02

salaam oe geleikoem allemaal... ik heb een vraagje aan de dames.... Stel je voor je hebt een vriend man die nogal snel sorry zegt en die weak is daar bedoel ik mee dat hij altijd rekening met je houd ... Als andere mensen iets hards tegen hem zeggen maakt hem dat niets uit maar zodra iemand iets hards of negatiefs zegt waarvan hij houd...doet hem dat......pijn :o vinden jullie zo een persoon dan juist goed of creert dan die man/jongen juist een toegang tot meer eigendunk van de dame...dat ze zou denken van : "ah ik kan alles bij hem doen hij is to weak..." begrijpen jullie me....?

marjam123
11-05-2004, 10:07
Origineel gepost door minga salaam oe geleikoem allemaal... ik heb een vraagje aan de dames.... Stel je voor je hebt een vriend man die nogal snel sorry zegt en die weak is daar bedoel ik mee dat hij altijd rekening met je houd ... Als andere mensen iets hards tegen hem zeggen maakt hem dat niets uit maar zodra iemand iets hards of negatiefs zegt waarvan hij houd...doet hem dat......pijn :o vinden jullie zo een persoon dan juist goed of creert dan die man/jongen juist een toegang tot meer eigendunk van de dame...dat ze zou denken van : "ah ik kan alles bij hem doen hij is to weak..." begrijpen jullie me....? ik zou zelf geen misbruik kunnen maken van zo'n man... ik zou alles voor hem over hebben... ik ken zulke mannen... ik vin t erg dat er vrouwen zijn die daar gewoon misbruik van maken... maar ik vin soms wel dat een man gewoon wat harder moet zijn... hij moet geen zacht eitje zijn... maar als ie dat wel is... dan zou ik daar geen misbruik van maken... jammer dat er meiden zijn die dat wel doen... dan voelen ze zich de vrouw ofzo... en bazig doen tegenover je man... nee, daar kan ik echt niet tegen... ik denk da zo'n man het na een tijdje zat gaat worden hoor... xxx

minga
11-05-2004, 10:18
:o dank u maar ik ben alleen een "zacht eitje" tegen degenen waarvan ik houd....dat hoort toch?..... :o daarom begrijp ik sommige dames niet hebben ze wat ze alijd gewild hebben....luisteren ze naar hun viendinnetjes die het voor ze verpesten....dit is weer een hele andere vraag : Is het waar dat als een "Beste vriendin" van je vrouw/vriendin ziet dat het TE goed gaat met jullie dat ze dan jarloers word en probeert het te verpesten?.....

marjam123
11-05-2004, 10:20
Origineel gepost door minga :o dank u maar ik ben alleen een "zacht eitje" tegen degenen waarvan ik houd....dat hoort toch?..... :o daarom begrijp ik sommige dames niet hebben ze wat ze alijd gewild hebben....luisteren ze naar hun viendinnetjes die het voor ze verpesten....dit is weer een hele andere vraag : Is het waar dat als een "Beste vriendin" van je vrouw/vriendin ziet dat het TE goed gaat met jullie dat ze dan jarloers word en probeert het te verpesten?..... ik houd van zachte eitjes :D daar is zeker niks mis mee... zoals ik al zei... alleen jammer dat er meiden zijn die daar misbruik van maken... zo iemand zou je als een koning moeten behandelen... en dat van die beste vriendin... lay7fed... maar er zijn sommige mensen die gewoon echt jaloers zijn... en die zouden weleens wat verkeerds kunnen doen.... ik verwacht da nie van mijn beste vriendin.... xxx

minga
11-05-2004, 10:28

....dat zeggen ze allemaal dat ze dat niet zouden verwachten...toch gebeurt het wel degelijk dame...vergis je niet....

marjam123
11-05-2004, 10:29
Origineel gepost door minga ....dat zeggen ze allemaal dat ze dat niet zouden verwachten...toch gebeurt het wel degelijk dame...vergis je niet.... i know :(

marjam123
11-05-2004, 11:38
Origineel gepost door Justified eeej Marjam ik ben een zacht eitje en lief hiihihihihi hahahahahahahahaha

SecretSanaa
11-05-2004, 11:44
ik begrijp precies wat je bedoelt, ik kijk echt op tegen zulke mannen, ik persoonlijk zou ook nooit misbruik maken van zo'n man, absoluut nooit

LHBIBAA
11-05-2004, 12:37
ik zou het lief vinden als mij man zo zou zijn! :Iluvu: dan weet je gewoon dat die persoon 100% van je houdt en ik zou er nooit misbruik van maken en ik zou hem nooit kwetsen omdat hij dat waarschijnlijk ook niet bij mij zou doen!!

tangawija_1985
11-05-2004, 13:35
Origineel gepost door minga salaam oe geleikoem allemaal... ik heb een vraagje aan de dames.... Stel je voor je hebt een vriend man die nogal snel sorry zegt en die weak is daar bedoel ik mee dat hij altijd rekening met je houd ... Als andere mensen iets hards tegen hem zeggen maakt hem dat niets uit maar zodra iemand iets hards of negatiefs zegt waarvan hij houd...doet hem dat......pijn :o vinden jullie zo een persoon dan juist goed of creert dan die man/jongen juist een toegang tot meer eigendunk van de dame...dat ze zou denken van : "ah ik kan alles bij hem doen hij is to weak..." begrijpen jullie me....? Aaaah dat is aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant kan het je ook zwaar irriteren aangezien diegene alles accepteert enzo. Maar zou er nooit misbruik van nemen ofzo, diegene is dan gewoon een gevoelig persoon. Maar wel schattig hoor..... :o

HalveWaarheid
11-05-2004, 13:44
ben geen zachte ei, maar ook geen harde :)

marjam123
11-05-2004, 13:45
Origineel gepost door HalveWaarheid ben geen zachte ei, maar ook geen harde :) ik vin jou soms wel een harde hoor.... een hele harde... (niet dat mijn mening er toe doet, i know, maar ik d8 ik zeg t even ;) ) xxx

HalveWaarheid
11-05-2004, 13:47
Origineel gepost door marjam123 ik vin jou soms wel een harde hoor.... een hele harde... (niet dat mijn mening er toe doet, i know, maar ik d8 ik zeg t even ;) ) xxx Lijkt alleen soms zo ;)

marjam123
11-05-2004, 13:48
Origineel gepost door HalveWaarheid Lijkt alleen soms zo ;) dan is het goed ;)

HalveWaarheid
11-05-2004, 13:49

Origineel gepost door marjam123 dan is het goed ;) :)

Pagina's : [1] 2 3