Bekijk originele versie : PIn te koop Vx570 met SC5000 pinpad
Gypsymeid
29-06-2009, 16:59
Waarom uw klanten laten PINnen?
U biedt uw klanten extra service en versterkt zo de klantenbinding. U verhoogt uw omzet door impulsaankopen. U heeft vrijwel geen wisselgeld nodig, geen slecht betalende debiteuren, weinig administratie, rentevoordeel en besparing op afstortkosten. Dáárom wilt u uw klanten laten PINnen.
Eenvoudig, praktisch en snel
De Vx570 met het SC 5000 PINpad is de meest geavanceerde PINautomaat van onze baliemodellen. De PINautomaat verwerkt de betalingen razendsnel, is makkelijk te bedienen en de ontspiegelde, helder verlichte display is altijd goed leesbaar. Een groot geheugen biedt ruimte aan vele toepassingen. Via een overzichtelijke menustructuur heeft u toegang tot diverse gegevens, bedieningsfuncties en rapportages. De bonnen worden via de geïntegreerde printer snel en vrijwel geluidloos geprint. De Vx570 met SC 5000 combineert enorme snelheid met uitgebreide functionaliteit.
Toekomstvast, veilig én betrouwbaar
De toekomstvaste Vx570 met het SC 5000 PINpad voldoet aan de meest recente (inter)nationale veiligheidseisen en aan de EMV-standaard, waarbij de magneetstrip op de betaalkaart wordt vervangen door een chip. De PINautomaat kan PIN, Chipknip en creditcards accepteren. U heeft de keuze uit de Vx570 met communicatie via ISDN-B of de Vx570 via PSTN/Ethernet. De speciale PSTN (analoog) en Ethernet (ADSL/IP) PINautomaat maakt het mogelijk eenvoudig naar Ethernet over te stappen. De Vx570 met het SC 5000 PINpad is EMV/C-TAP en PCI+ gecertificeerd en biedt daardoor de hoogst mogelijke veiligheid. Zo bent u klaar voor de toekomst.
Je krijgt er een stuk of 10 printrollen bij, misschien iets meer... moet ze nog even natellen...
http://www.jankassa.nl/00onlineshop/catalog/images/Vx570.jpg
maghreb_site
29-06-2009, 18:00
is dit wel veilig?
want skimmers kunnen mensen zo voor de gek houden
Gypsymeid
30-06-2009, 09:16
Hahaha, zomaar beschuldig je mij nu van skimmen. Thanks a lot, but thats not my style. Maar je mag het apparaat binnenste buiten keren hoor, je zal niks apart vinden.
Gypsymeid
30-06-2009, 09:50
Marokkanen klagen dat ze gediscrimineerd worden, maar ondertussen gaan ze lekker zelf verder. Jammer dat sommige een ander niks kunnen gunnen, maar dat zegt weer meer over die personen. Anyway zoals ik eerder zei, je mag het apparaat binnenste buiten keren en als je het niet vertrouwt prima niemand dwingt je.
Falastine
30-06-2009, 10:31
Hoe zou een marokkaans meisje er opeens bij komen om pinapparaten te verkopen :S Hhahahah
HijoDePuta
30-06-2009, 13:23
gypsy betekent toch zigeuner ??? die staan juist bekend om vieze praktijkjes zoals skimmen en zakkenrollen en oplichterij in europa, zijn mensen van oost europese afkomst
edit :
The term gypsy (or gipsy) has several overlapping meanings.[1] Initially the word was used to refer to the Romani people, who first appeared in England at about the beginning of the 16th century. Although in certain contexts it is still used to describe the Romani, it also describes those in English speaking countries who live a lifestyle similar to that of the Romani, or as a translation of equivalent words in other languages.
klinkt erg verdacht dit
HijoDePuta
30-06-2009, 13:27
zoek alleen maar in op google Gypsy scams
Gypsymeid
30-06-2009, 16:12
Wat een haat tegen zigeuners, i wonder why...
Waarschijnlijk zijn jullie geflashed door sinti's, en niet door roma's. Eigen schuld hoor.
Gypsymeid
30-06-2009, 16:17
Ze krijgt per pin automaat een paar honderdjes. En ze is nog zo dom om het via internet te doen.
Niet wetend dat alleen bedrijven met bepaalde vergunningen en licenties deze dingen mogen plaatsen en verkopen.
En het leuke is, ze heeft die tekst gewoon van internet gekopieerd.
http://www.ccv.eu/web/NL-nl/Producten-en-diensten/PINChipknipautomaten/Balieautomaten/Vx570-Swivel-3.htm
Wat een onzin, ik heb al meerdere pin terminals verkocht en nooit gezeik gehad met de mensen die het bij mij haalden. Ze sluiten zelf een contract af met bijvoorbeeld CCV of Banksys. Ik raad altijd CCV aan, goede service voor weinig. Ok het is niet officieel, maar ze komen zeker goedkoper uit. Dit ding kost los € 500- € 600, ligt eraan waar je het haalt. Met btw aftrek en die zooi kom je nog de helft duurder uit dan bij mij.
Die dingen zijn meer dan veillig, skimmen is alleen mogelijk indien je een camera erboven hebt hangen. Dus indien je het pinkastje koopt en zelf installeert/aanklikt is het 100000% veilig.
Trouwens, het linkermodel is anti-skim, alleen het rechtermodel kun je de mee skimmen.
Het linker model is voor de winkelier, en het rechter model voor de klant slimmerd.
O ik dacht dat dat het nieuwe model was, daarvan weet ik wel dat ze anti-skim zijn.
HijoDePuta
30-06-2009, 19:31
Wat een haat tegen zigeuners, i wonder why...
Waarschijnlijk zijn jullie geflashed door sinti's, en niet door roma's. Eigen schuld hoor.
ben jij een roemenier dan ?
Gypsymeid
30-06-2009, 20:01
ben jij een roemenier dan ?
Roma is niet alleen Roemenie lieve schat:moe:
En Roemeniers over het algemeen hebben een slechte mentaliteit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.