Bekijk originele versie : Lady's only
Wie van jullie heeft echt van die stemmingswisselingen in hun menstruatieperiode?
Ik heb daar zelf namelijk heel erg last van en dan kan ik echt om niks huilen........ik eet veel meer dan normaal.....en m'n lieve vriend krijgt het dan vaak te verduren.
Ben ik nou raar of herkennen jullie dit ? En wat doen jullie er meestal aan ?
hihi in iedergeval ik heb erbij gezet lady'd only dus meiden er is niks voor om te schamen.
dikke kus en veel liefs
:zwaai: :zwaai:
NoreJihan
11-11-2002, 23:37
Origineel gepost door Letizia
Wie van jullie heeft echt van die stemmingswisselingen in hun menstruatieperiode?
Ik heb daar zelf namelijk heel erg last van en dan kan ik echt om niks huilen........ik eet veel meer dan normaal.....en m'n lieve vriend krijgt het dan vaak te verduren.
Ben ik nou raar of herkennen jullie dit ? En wat doen jullie er meestal aan ?
hihi in iedergeval ik heb erbij gezet lady'd only dus meiden er is niks voor om te schamen.
dikke kus en veel liefs
hahahhaha ik hebdat ook
Ik heb dat meestal als ik ongesteld moet worden dan benik snel op mijnteentjes getrapt en ga ik soms huilen en zeueren om niks
En ja ik reageerde het toen ook op mijn vriend meskien maar ja hij wist dan dat ik ongesteld was enkwam met repen chocolade en dan was alles weeeeeeeer helemaaaaaaaal goed
Meid ik raadje aan om chocolade te eten met lekker hazelnoten of witte chocolade mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dat is gewooon heerlijk daar wordt je gewoon kalm van :D
Hoi Letizia
Ik heb daar zelf nooit last van, maar ken veel meiden die dat wel hebben. En ben er echt blij om dat ik er geen last van heb.
kisssssss nesma
Morgaine
11-11-2002, 23:38
Ik heb niet zozeer last van stemmingswisselingen, alleen de eerste dag voor mijn menstruatie wat last van lichte buikpijn.. en soms ben ik dan wel een beetje prikkelbaar... maar over het algemeen valt het nogal mee.
Ik had vroeger wel een heel hevige menstruatie. Dan kon ik zeker drie dagen niet naar school en lag ik ofwel op bed met een warme kruik op mijn buik of stond ik onder de warme douche.
Ik heb dan van mijn huisarts de pil voorgeschreven gekregen, niet als preventie tegen zwangerschap maar om mijn menstruatieklachten te verminderen.
Eerst was mijn menstruatie heel hevig en ook heel onregelmatig.... sinds ik de pil slik, kan ik het begin van m'n menstruatie haast tot op het uur 'voorspellen' en doet het ook veel minder pijn.
Alleen de duur mocht van mij wel wat korter.... :D
:zwaai: Morgaine
jawhara1
11-11-2002, 23:39
Ik eet dan ook altyd chocolade en ben ook zeer vlug op mijn teenjes getrapt ocharme die mannen
NoreJihan
11-11-2002, 23:41
Origineel gepost door jawhara1
Ik eet dan ook altyd chocolade en ben ook zeer vlug op mijn teenjes getrapt ocharme die mannen
hahahahaha jazeker Lang leve chocoladeeeeeeeeeee :D
Hahahahaha tjaaaa ik herken jullie reacties zeker echt wat voor ons hoor de jongens missen echt wat he !?
Ooow chocola en chips en cake echt alles wat in de kast te vinden is dan hoor..
en inderdaad onze arme jongens gelukkig maar dat ze het meestal wel aanvoelen en ons dan met rust laten
nou ben gelukkig dus niet de enige !
Maar vooral dat huilen is zoo overdreven....ik bedoel....echt om niks als ik dan een mooi liedje hoor op de radio ofzo weet je wel ???
Sorry dat ik stoor dames,
Maar bedoel je met stemmingswisselingen dat jullie lachen en dan andere kant op kijken en stoppen met lachen en dan weer beginnen met lachen etc . :confused:
Ali Z
Morgaine
11-11-2002, 23:49
Maar vooral dat huilen is zoo overdreven....ik bedoel....echt om niks als ik dan een mooi liedje hoor op de radio ofzo weet je wel ???
Daar heb ik soms zelfs m'n menstruatie niet eens voor nodig.... :D
Origineel gepost door Morgaine
Daar heb ik soms zelfs m'n menstruatie niet eens voor nodig.... :D
hahaha nee ik heel soms ook niet maar wanneer de menstruatie er is...zoo dan nog tien keer erger !
:zwaai:
Origineel gepost door Ali_Z
Sorry dat ik stoor dames,
Maar bedoel je met stemmingswisselingen dat jullie lachen en dan andere kant op kijken en stoppen met lachen en dan weer beginnen met lachen etc . :confused:
Ali Z
Hee een jongen in de zaal :D
met stemmingswisselingen bedoel ik van vrolijk naar ineens echt heel depressief ofzo, of dat je heel saggo bent en 10 min. later lig je dubbel om een grapje die echt over niks gaat.
En zou je nu willen ruilen met ons hahahah :p
Hee een jongen in de zaal :D
met stemmingswisselingen bedoel ik van vrolijk naar ineens echt heel depressief ofzo, of dat je heel saggo bent en 10 min. later lig je dubbel om een grapje die echt over niks gaat.
En zou je nu willen ruilen met ons hahahah :p
Vreemde wezens :D !! Als je ongesteld bent is dat ook te zien aan die spierwitte gezichtjes.....Komt dat door de witte chocolade of doordat het bloed niet meer naar boven stroomt maar naar beneden :p
Jaaaaa vroeger had ik er nooit last van maar het lijkt of het steeds erger wordt snel op me teentjes getrapt huilbuien en ruzie met iedereen die maar ook iets zegt net een monster hahahahahaa die pas na 4 dagen wat rustiger wordt hahahahaa
En ali nee niet echt je bent meer heel kattig en kan soms heel lief en gevoelig zijn maar soms weer een bitsch zijn
Origineel gepost door Ali_Z
Vreemde wezens :D !! Als je ongesteld bent is dat ook te zien aan die spierwitte gezichtjes.....Komt dat door de witte chocolade of doordat het bloed niet meer naar boven stroomt maar naar beneden :p
:D :giechel: jij bent grappig !!!
tja vreemde wezens dat wel....maar ALi_Z zou je het niet willen ervaren ? Ik bedoel, aan de ene kant is het toch wel wat voor de vrouw, het staat er symbolisch voor dat je vruchtbaar bent en je weet wel al die dingen. Ben je nou noooooit nieuwsgierig dan ??
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.