Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet hoelang het duurt om een kartnational ( nekout ) aan te vragen?

jeweetniettt
29-06-2009, 13:27

het duurt om een kartnational ( nekout ) aan te vragen?

intissar27
29-06-2009, 23:01
het duurt om een kartnational ( nekout ) aan te vragen? Hey meid, Ik hoorde dat het 3 maanden kan duren voordat je m kan krijgen. Maar je kunt zo n papiertje krijgen als je op vakantie gaat.Daarmee kom je Marokko ook binnen. Groetjes Intissar.

Tafersite_girl
29-06-2009, 23:45
dat duurt echt lang hoor, ik heb hem al 6maanden aangevraagd en hij is nog niet binnen bij het consulaat, maar zoals al intissar al zei je kunt een papiertje krijgen...

miss-beauty
29-06-2009, 23:54
die lui van de consulaat zijn echt sloom. Ik heb daarom nog geen carte national aangevraagd, omdat ik weet dat ik er zoooooo lang op moet wachten. Ze zeuren nu wel al jaren om het feit dat ik hem nog steeds niet heb en nog steeds niet heb aangevraagd. Maar ik zie het gewoon voorlopig nog niet als nodig, totdat het hier in NL echt uit de hand gaat lopen... maar daar ga ik nu niet van uit :)

jeweetniettt
30-06-2009, 11:51

Oke bedankt dames voor jullie uppsss ik was al bang dat ik marokko moest missen dit jaar :(

masterrapper
30-06-2009, 12:50
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... ik wacht nu al meer dan 6 maanden en heb ook zo'n goedkoop papiertje gekregen met een rode stempel.. ken mensen die al 9 maanden wachten, en reden daarvan zou zijn dat ze eerst een aantals tuks moeten hebben voordat die naar marokko worden opgestuurd en dan als ze klaar zijn worden ze naar je huis gestuurd.. oftewel, wacht maar met gerust 14 maanden voordat je nieuwe in bezit heb, en ben blij dat het 10 jaar geldig is!!!!!!!!!!!!!!!!!

intissar27
30-06-2009, 13:20
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... ik wacht nu al meer dan 6 maanden en heb ook zo'n goedkoop papiertje gekregen met een rode stempel.. ken mensen die al 9 maanden wachten, en reden daarvan zou zijn dat ze eerst een aantals tuks moeten hebben voordat die naar marokko worden opgestuurd en dan als ze klaar zijn worden ze naar je huis gestuurd.. oftewel, wacht maar met gerust 14 maanden voordat je nieuwe in bezit heb, en ben blij dat het 10 jaar geldig is!!!!!!!!!!!!!!!!! Worden ze naar je huis gestuurd? Nou wij halen ze altijd op bij het consulaat. Is dit iets nieuws? Meestal kloppen de gegevens niet eens die op de carte nationale staan. Het adres wordt dan verkeerd geschreven ofzo.Dan kun je fluiten naar je carte nationale. Greetz Intissar

Goodwife
30-06-2009, 13:54
heel lang tenzij je je daar contacten hebt

insaf18
30-06-2009, 15:05
bij mij nog geen twee weken..

masterrapper
01-07-2009, 23:29
Worden ze naar je huis gestuurd? Nou wij halen ze altijd op bij het consulaat. Is dit iets nieuws? Meestal kloppen de gegevens niet eens die op de carte nationale staan. Het adres wordt dan verkeerd geschreven ofzo.Dan kun je fluiten naar je carte nationale. Greetz Intissar tegen mij werd er gezegd dat het naar huis gestuurd zou worden gaf namelijk aan dat ik hier een hekel aan heb al dat wachten en stoelen-dans!! ( als je in de rij zit ga je van stoel na stoel opschuiven !!! )

masterrapper
08-07-2009, 02:10
elke werkdag... wees er alleen vroeg bij anders ga je zweten..

Tafersite_girl
13-07-2009, 14:00
hahaha masterrapper

Experience
13-07-2009, 18:20
Bij mij was dat drie maanden. Omdat ik ´m voor dat ik naar Marokko ging had aangevraagd kreeg ik gewoon een papiertje.