Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doe je aan met je verloving?

sultana25
10-05-2004, 23:54

Hey meiden, Wat doe je eigenlijk aan met je verlovingsfeestje?? Ik weet dat veel gewoon een marokkaanse jurk aan doen. Kan je ook een mooie avondjurk aandoen? Je weet wel zo'n soort baljurk?? Laat je dan ook je make-up doen en je haar? Ik ga me verloven maar heb totaal geen idee van hoe ik zo'n feestje moet invullen, alle advies is welkom meiden!!! Weet iemand misschien ook een goeie opmaakster? Een goeie kapster?? Veel liefsssssssssssssssssssss :zwaai:

UndercoverAngel
11-05-2004, 10:03
Ik denk dat je beter bij "Marokkaanse trouwpartijen in Nederland en Belgiƫ" een topic kan openen.. :) Ik ga zelf Insha Allah ook binnenkort een verlovingsfeest geven en zou ook graag wat leuke tips etc.. willen.. :) .:UcA:.

Ladyx1983
11-05-2004, 14:20
gew een ***** huren voor je avond en die zorgt wel dat je er goed bij zit.Ze doet je haar make-up en verzorgt je jurken,met haar kan je dan je keuzen samen stellen,voor wat je die avond wel en niet aan wil.Succes meid het wordt vast een bijzondere avond

HalveWaarheid
11-05-2004, 14:24
Wat moet je als man aan?

dariffa
11-05-2004, 14:48

Origineel gepost door sultana25 Hey meiden, Wat doe je eigenlijk aan met je verlovingsfeestje?? Ik weet dat veel gewoon een marokkaanse jurk aan doen. Kan je ook een mooie avondjurk aandoen? Je weet wel zo'n soort baljurk?? Laat je dan ook je make-up doen en je haar? Ik ga me verloven maar heb totaal geen idee van hoe ik zo'n feestje moet invullen, alle advies is welkom meiden!!! Weet iemand misschien ook een goeie opmaakster? Een goeie kapster?? Veel liefsssssssssssssssssssss :zwaai: ik ga binnenkort incha'allah ook verloven, en ik koop alle jurken zelf. de eerste is een jurk van mezelf die ik nog moet laten maken de stof heb ik al, en ik heb een eigen ontwerp gemaakt. de tweede koop ik in een boetiekje, dat is een marokkaanse jurk met oosterse stijl, een sleep, en een selham. in dat zelfde boetiekje koop ik een witte taksjita met sleep. de sieraden, stoelen, huur ik bij een negaffa, die ook mijn haar en make-up verzorgd. verder decoraties, taart, bedankjes, muziek, hapjes. enz. ik weet niet of je een grote verloving wil of een kleine??, maar die van mij word een beetje "medium" zoals ik het noem. je kan heel goed een baljurk op je verloving dragen, hartstikke mooi toch!! en waar kom je vandaan dan kan ik kijken of ik een goede negaffa in die buurt ken voor je haar en make-up. ik hoop dat je er wat aan hebt gehad meid, veel succes allahie kemmal belgair!! beslamaaa :zwaai:

dariffa
11-05-2004, 14:50
Origineel gepost door HalveWaarheid Wat moet je als man aan? als man ga je gewoon strak in 't pakkie!! mooi toch?? ;) of wou je ook een jurk aan?? dan zou ik me maar zorgen maken over iets anders dan wat je aan moet op je verloving :D beslama :zwaai:

sultana25
12-05-2004, 20:24
ik ga binnenkort incha'allah ook verloven, en ik koop alle jurken zelf. de eerste is een jurk van mezelf die ik nog moet laten maken de stof heb ik al, en ik heb een eigen ontwerp gemaakt. de tweede koop ik in een boetiekje, dat is een marokkaanse jurk met oosterse stijl, een sleep, en een selham. in dat zelfde boetiekje koop ik een witte taksjita met sleep. de sieraden, stoelen, huur ik bij een neggafa, die ook mijn haar en make-up verzorgd. verder decoraties, taart, bedankjes, muziek, hapjes. enz. ik weet niet of je een grote verloving wil of een kleine??, maar die van mij word een beetje "medium" zoals ik het noem. je kan heel goed een baljurk op je verloving dragen, hartstikke mooi toch!! en waar kom je vandaan dan kan ik kijken of ik een goede neggafa in die buurt ken voor je haar en make-up. ik hoop dat je er wat aan hebt gehad meid, veel succes allahie kemmal belgair!! beslamaaa Heyy Dariffa, Wat leuk voor je zeg!! Gefeliciteerd!!! Ga je je verloven met je vriend? Hoe lang ben je al met hem? Hoe wist je dat hij het was? Ik wil me ook gan verloven, maar toch twijfel ik...het is niet helemaal mijn type maar heeft wel mijn hartje gestolen...Ik woon in amsterdam, maar heb zelf nog niets bijzonders gezien bij andere bruiloften...Jij houdt wel een grote verloving zeg...Ik hoor vaak dat chaimae heel goed is, maar ik weet het niet, haar site doet het ook niet... veel liefssss :zwaai:

dariffa
17-05-2004, 13:30
Origineel gepost door sultana25 ik ga binnenkort incha'allah ook verloven, en ik koop alle jurken zelf. de eerste is een jurk van mezelf die ik nog moet laten maken de stof heb ik al, en ik heb een eigen ontwerp gemaakt. de tweede koop ik in een boetiekje, dat is een marokkaanse jurk met oosterse stijl, een sleep, en een selham. in dat zelfde boetiekje koop ik een witte taksjita met sleep. de sieraden, stoelen, huur ik bij een neggafa, die ook mijn haar en make-up verzorgd. verder decoraties, taart, bedankjes, muziek, hapjes. enz. ik weet niet of je een grote verloving wil of een kleine??, maar die van mij word een beetje "medium" zoals ik het noem. je kan heel goed een baljurk op je verloving dragen, hartstikke mooi toch!! en waar kom je vandaan dan kan ik kijken of ik een goede neggafa in die buurt ken voor je haar en make-up. ik hoop dat je er wat aan hebt gehad meid, veel succes allahie kemmal belgair!! beslamaaa Heyy Dariffa, Wat leuk voor je zeg!! Gefeliciteerd!!! Ga je je verloven met je vriend? Hoe lang ben je al met hem? Hoe wist je dat hij het was? Ik wil me ook gan verloven, maar toch twijfel ik...het is niet helemaal mijn type maar heeft wel mijn hartje gestolen...Ik woon in amsterdam, maar heb zelf nog niets bijzonders gezien bij andere bruiloften...Jij houdt wel een grote verloving zeg...Ik hoor vaak dat chaimae heel goed is, maar ik weet het niet, haar site doet het ook niet... veel liefssss :zwaai: hey saltana, dank je wel, ja ik ga verloven met mijn vriend, ik ken hem al bijna 1,5 jaar, en ik dacht meteen de eerste keer: "dit is hem" hij gaf me een heel speciaal gevoel, en hij is gewoon alles waar ik naar op zoek was, we wilden ook geen tijd verdoen ;) we zijn daarom ook na een jaartje verloofd!! je moet je gewoon afvragen, is dit de man met wie ik de rest van mijn leven wil delen?? kijken of hij echt bij je past. maar je moet ook niet teveel naar andere mensen luisteren, gewoon je hart volgen meid ;) en chaimae is dat een negaffa uit utrecht?? ik heb nog nooit van haar gehoord. maar de 2 beste zijn: ***** souad tel: 0651410933 ***** saloua cherrouda tel: 0620227236 ik heb het met eigen ogen gezien, ze zijn ook heel aardig, ze luisteren echt naar de wensen van de bruid ;) nou meid succes, en hou me op de hoogte!! groetjes dariffa :blauwkus:

Lady_moi
17-05-2004, 20:36
Jellaba das af!! :goedzo: Origineel gepost door HalveWaarheid Wat moet je als man aan?

Lampjuh
17-05-2004, 22:13
Ik zal niet overdrijve, het wordt iets heel simpels inshaállah. En als man kan hij een jellaba dragen heel mooi vind ikhet.