Bekijk originele versie : Plannen voor je huwelijk?
PlanningWoman
10-05-2004, 23:07
Salaam Meiden,
Voor alle toekomstige bruiden meld ik dit bericht.
Ik weet dat er vele bijzijn die volledig op hun eentje hun trouw moeten organiseren. Van de negaffa, cameraman naar de traiteur en dj/anashied of vrouwenband. Het is dan ook in de meeste gevallen voor de eerste keer dat men dit alles moet regelen.
Meestal weet men niet altijd juist te beginnen en wat te zeggen tegen die negaffa, in de meeste keren maken die mensen je van alles wijs als het over geld gaat.
Ik heb de meeste contacten met de meeste negaffa's, decoreurs, cameraman, fotografen, en muziekbenodigdheden, van daka marakchia tot anasheed, daarom deze bedoeling om al diegene die niet weten waar te beginnen met hun feest, mogen weten dat ze volledig op mij kunnen rekenen. Ik breng je overal naartoe met de goedkoopste tarieven. Ik doe dit niet uit vriendjespolitiek, maar enkel en alleen maar omdat ik telkens van die jonge onervaren bruidjes zie die zich meestal van alles laten wijsmaken qua geld ed.
Als je interesse hebt, laat me iets weten en dan vertel ik je gedetailleerd verder hoe ik te werk ga. Ik ben hier al 1jaar mee bezig en telkens keer waren het onvergetelijke avonden. Telkens als ik tewerk ga, doe ik dit uit volle hart en bovendien een prachtig feest voor een redelijke prijs.
supadupa
10-05-2004, 23:22
heb je ook connecties in nederland...?
PlanningWoman
10-05-2004, 23:31
In Nederland helaas zijn men connecties miniem aangezien ik er héél zelden werk. Het is te zeggen dat wanneer ik reacties ontvang vanuit meiden uit Nederland ze toch interesse hebben in een negaffa (ik zeg nu maar wat) vanuit Belgie. Maar om eerlijk te zijn heb ik sinds men 1 jaar carriere maar 2keer in Nederland gewerkt en in die 2keer wel wat relaties opgebouwd maar daar bleef het bij. Inch'Allah dat er in de toekomst veranderind in komt
Mysticalia
11-05-2004, 08:37
PlanningWoman :D ,
Je vraagt er zeker ook wat voor toch? je doet dit toch niet gratis? :rolleyes:
:belgie:
PlanningWoman
11-05-2004, 10:04
Een zere goede vraag van je Mysticalia.
Ik vraag er zeker niet veel voor, aangezien ik eerst kijk naar wat de bruid verwacht. Ik werk met uren, dus de uren die ik spendeer met de bruid om van de ene plaats naar de andere te gaan, vraag ik een vergoeding.
Een gehele voorbereiding vraagt tijd, meestal als alles goed verloopt krijg je alles geregeld in 1maand, nadien ben ik degene die de contacten blijft behouden met hetgeen we geregeld hebben.
Als ik de gehele trouw organiseer kost het ongeveer 100EUR, in sommige gevallen kan het wat minder zijn, en in andere weer meer
hmmmm lijkt wel interessant, kon je daar niet eerder mee afkomen?:D
PlanningWoman
11-05-2004, 16:52
Origineel gepost door PlanningWoman
Een zere goede vraag van je Mysticalia.
Ik vraag er zeker niet veel voor, aangezien ik eerst kijk naar wat de bruid verwacht. Ik werk met uren, dus de uren die ik spendeer met de bruid om van de ene plaats naar de andere te gaan, vraag ik een vergoeding.
Een gehele voorbereiding vraagt tijd, meestal als alles goed verloopt krijg je alles geregeld in 1maand, nadien ben ik degene die de contacten blijft behouden met hetgeen we geregeld hebben.
Als ik de gehele trouw organiseer kost het ongeveer 100EUR, in sommige gevallen kan het wat minder zijn, en in andere weer meer
100EUR voor elke weekend op pad te gaan met het toekomstige bruidjes...Hmmmmmm :confused:
maar goed Allahi 3awoun
PlanningWoman
11-05-2004, 16:53
seg Noraaaaaa hsouma liek dat jij je inlogt op mijn nick! woulahie ik ga van paswoord veranderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blauwe_hemel
11-05-2004, 20:45
Hé planningwoman
Echt een leuk idee joh...je hebt inderdaad wel gelijk...er zijn heel wat meiden die totaal niet weten hoe ze te werk moeten gaan om alles te organiseren (onder andere me)..wel van zodra er trouwplannen zijn (die er helaas nog niet zijn..wacht nog op mijn droomprins :D)...dan hoor je nog van me
groetjes
Hoe doe je dat bij dikkere vrouwen? Ken je ook goede ziyanat voor dikkere meisjes die hun goed kunnen opmaken dat ze er tenminste niet dik zullen uitzien? en ook voor het witte trouwjurk, want ik trouw in marokko maar misschien hebben zij geen mooie jurken voor dikke meisjes, ken je iemand die die verhuurt of verkoopt?
heb je ook connecties in marokko?
PlanningWoman
12-05-2004, 16:16
Origineel gepost door sisy
heb je ook connecties in marokko?
Salaam, ik heb connecties in Marokko, maar niet over héél Marokko.
In Tanger heb ik de beste connecties.
PlanningWoman
12-05-2004, 16:23
Origineel gepost door Umm3isa
Hoe doe je dat bij dikkere vrouwen? Ken je ook goede neggafat voor dikkere meisjes die hun goed kunnen opmaken dat ze er tenminste niet dik zullen uitzien? en ook voor het witte trouwjurk, want ik trouw in marokko maar misschien hebben zij geen mooie jurken voor dikke meisjes, ken je iemand die die verhuurt of verkoopt?
Hey Salaam lieve meid,
Maak je zeker geen zorgen en dik ben je zeker niet. Ik heb meiden gekent die over de 80kilo wogen en er ongelofelijk knap uitzagen. De Negaffa die ik ken hebben jurken van maat 34 tot 58. maak je dus best geen zorgen en ja als je wil kan je jurken van hier huren en neem je die gedurende 1maand mee maar je betaald ervoor wel een borg (maar die is niet groot)
Wat betreft je dieet, ga er gewoon voor lieverd, het maakt niet uit hoeveel je weegt, maar wel hoe goed je je voelt in je vel. Ik wens je héél veel succes!
PlanningWoman
12-05-2004, 22:12
Ik heb het meest gewerkt in Brussel en de omgeving ervan +Groot stad Antwerpen.
Daarnaast ook veel in het waalse gebied oa Luik daar heb ik zeker 4feesten georganiseerd waaronder 1 verloving.
De meeste interessante en mooie zalen vind je natuurlijk in Brussel. Terwijl als iemand een zaal in een bepaalde stad wenst daar kan altijd voor gezorgd worden.
Indien je nog met andere vragen zit, aarzel dan niet deze te stellen :-)
salouaatje
13-05-2004, 12:50
wat is je telefoonnummer??????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.