Bekijk originele versie : Wat zou je doen
mimi_tangaouia
11-11-2002, 22:45
ok stel je voor
je hebt een realtie met een jongen/meisje en jullie gaan al een tijdje met elkaar nu wil jij sereuze stappen gaan zetten maar hij/zij is er nog niet aan toe
en dan gebeurt het ook nog dat je een andere persoon leert kennen die wel serieus is en bereid is om sereiuze stappen te zetten wat zou je doen???
Onslaught
11-11-2002, 22:47
snap je zin , niet wat beodle je leren kennen als je al met iemand heb dan blijf j met hem of haar dus hoezo leren kennen
naar je gevoel kijken.. wat je voor hun beide voelt.. is de liefde sterk genoeg om geduld met de eerste persoon te hebben? Zo niet.. smeer hem dan naar die andere :D
BentDagilia
11-11-2002, 22:49
Ik zal met diegene gaan die seriuese stappen wil zetten... Die andere houd je waarschijnlijk aan het lijntje dan...
Bent Dagilia
BENTGHATAR
11-11-2002, 22:49
ik zou op de eerste jongen wachten totdat hij er klaar voor is.
Precies wat Cheetah zegt, het eerste dan, is je liefde inderdaad oprecht voor degene die wilt wachten. Als dat echt zo is, respecteer je zijn mening en blijf je bij die gene. Ik denk dat echte liefde alles overwint, dus dit zeker.
Dikke kus liefs,
jawhara1
11-11-2002, 22:52
Als ik om een jongen geef (hou)zou ik geen ander jongen willen leren kennen.Dus kijk gewoon naar je gevoelens .En ik zou het bij de eerste houden
mimi_tangaouia
11-11-2002, 22:52
Origineel gepost door Onslaught
snap je zin , niet wat beodle je leren kennen als je al met iemand heb dan blijf j met hem of haar dus hoezo leren kennen
kan toch dat iemand op je pad komt
mimi_tangaouia
11-11-2002, 22:53
ja maar wat nou als je voor de eerste geen echte gevoelns hebt en jij wilt graag die sereuze stap zetten maar hij/zij wil niet
Ik zou als ik jou was goed over nadenekn.. Van wie je het meest houdt, en met wie je oud wil worden. Je moet niet met iemand omgaan omdat hij toevallig wel die stap wilt zetten die jij ook wilt zetten..... Waarom praat je niet met die andere hier over en vertelk hem wat je dwars zit.. en zoals hier eeder al is gezegd is het gevoel ECHT zo sterk (werderzijds) dan kan je wel wachten tot hij daar aan toe is... Maar da abosluut niet met die andere (misschien kan je hier wel later spijt van krijgen). Heb geduld en je zult worden beloond door Allah swt
Widadje
tetouani79
11-11-2002, 22:57
het is de gene met wie je gaat en voor wie je gekozen hebt. daar moet voor gaan, mits hij/zij ook serieus met je is. als de gene een reden kan geven waarom hij/zij er nog niet aan toe is, dan is het toch geen problem en is hij/zij de moeite waard om dat je van elkaar houdt. zo denk ik erover. vanwaar die vraag eigenlijk???
de engel geeft zijn kijk erop :engel: :engel:
mimi_tangaouia
11-11-2002, 23:01
Origineel gepost door Widad
Ik zou als ik jou was goed over nadenekn.. Van wie je het meest houdt, en met wie je oud wil worden. Je moet niet met iemand omgaan omdat hij toevallig wel die stap wilt zetten die jij ook wilt zetten..... Waarom praat je niet met die andere hier over en vertelk hem wat je dwars zit.. en zoals hier eeder al is gezegd is het gevoel ECHT zo sterk (werderzijds) dan kan je wel wachten tot hij daar aan toe is... Maar da abosluut niet met die andere (misschien kan je hier wel later spijt van krijgen). Heb geduld en je zult worden beloond door Allah swt
Widadje
hahahhahahahhahaah sorry maar toen ik jou reactie las moest ik echt lachen
ga nou niet denken dat ik je uitlach maar er ging toen pas bij mij een belletje rinkelenen nu denken jullie zeker allemaal dat ik die persoon ben
nou dat is absoluut niet het geval
ik had niks te doen en dacht ik ga wel wat sitauties schetsen
mimi :zwaai:
Ik zou gaan voor de degene die serieuze stappen wil nemen
Boyfriend
11-11-2002, 23:14
nog steeds bezig? :D
was maar een grap selma :D
:lol:
kaasvaak
11-11-2002, 23:17
ik zou met die andere eerst gaan :boogie: en dan :confused: als ik erachter kom op wie ik echt :Iluvu: ben dan maak ik een keus en zeg :zwaai: tegen de ander
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.